Vanteiden vaihto suurempiin?
Lähetetty: Ke Kesä 21, 2023 10:37 am
Jos ny kaveri hommaa mopon (ehkä ktm adve S), jossa on takana 17 ja edessä 19 tuuman vanteet ja pinnoja kummassakin 36 kpl, niin onko tuhoon tuomittu yritys vaihtaa niihin vaikka afrikkalaisen tubeless 18 ja 21 vanteet? Oletus tietysti on, että pinnojen määrä mätsää.
Onko muita tuon kokoisia tubeless vanteita olemassa, jossa siis pinnoja 36kpl? Pinnat pitää tietysti olla jotku speciaalit, mutta kai niitä jostain saa tilattua. Muistaakseni tilasin pinnoja viimeksi jostain central wheelistä uukoosta tuohon amerikkatwiniin, mutta siitä on 30 vuotta.
Vanteiden vaihdon tarkoitus on tietenkin saada katu-uskottavuutta nevoille.
Onko muita tuon kokoisia tubeless vanteita olemassa, jossa siis pinnoja 36kpl? Pinnat pitää tietysti olla jotku speciaalit, mutta kai niitä jostain saa tilattua. Muistaakseni tilasin pinnoja viimeksi jostain central wheelistä uukoosta tuohon amerikkatwiniin, mutta siitä on 30 vuotta.
Vanteiden vaihdon tarkoitus on tietenkin saada katu-uskottavuutta nevoille.