Domin satula
Valvoja: Moderaattorit
Domin satula
Löytyisikö lukijoista joku ystävällinen henkilö, joka osaisi kertoa, mistä voisi yrittää kysellä Dominaattoriin mustaa satulan päällistä tai koko satulaa? Vaihdossa löytyy punainen vastaava.
En tiedä saako niitä alkuperäisiä mistään mut jos saa ovat todennäköisesti aika hintavia... Ite käytin omaa penkkiä verhoomossa siihen laitettiin vähän lisää täytettä ja sit uus mustanahka. Lulen että sitä nahkaa saa ostettua esim verhoomoista tai kangaskaupoista jos haluu ite värkätä, Tai sit vie penkin jollekkin verhoilijalle joka tekee sen...
Sinne missä kuralentää!!!
No osoitteessa
http://www.wima.fi/
kohdassa "Juttuja " - > "Lyhyet jalat ..." on mm. muokkailtu satulaa.
Madallettu jne.
Siitä saa varmaan jotain kuvaa mitä verhoilijan työ maksaa, ja itse asiassa kuinka nopeasti homma hoituu. Aika edullista mun mielestä.
Pekka

http://www.wima.fi/
kohdassa "Juttuja " - > "Lyhyet jalat ..." on mm. muokkailtu satulaa.
Madallettu jne.
Siitä saa varmaan jotain kuvaa mitä verhoilijan työ maksaa, ja itse asiassa kuinka nopeasti homma hoituu. Aika edullista mun mielestä.
Pekka
Tehtiin kerran yhteen enskapyörään uus satulanpäällys. Sopivan kokoinen pala keinonahkaa ja paineilmanitoja. Ei tarvinnu edes ommella muotoonsa kun kahden äijän voimilla väännettiin. Sen verran joustavaa oli. Tais maksaa vitosen. Kannattaa muuten ammuskella niitä niittejä kunnolla jos sen päällisen siihen voimalla pingottaa.
Ei ole lainkaan mahdoton homma niitata uutta päälystä. Vinyyliä voi myös venyttelyvaiheessa pehmentää lämmittämällä sitä kuumailmapistoolilla. Lämmityksen jälkeen se venyy yllättävän paljon ja vaikeisiinkin muotoihin. Lämmittäessä pitää kuitenkin olla varovainen ettei polta pintaa. Eli tarpeeksi kaukaa pienellä teholla. 
Onkohan Domi niin pappamalli ettei siihen löydy sillälailla kaikkea kivaa kilkettä vai eikö niitä vain ole myyty riittävästi jälkimarkkinoiden kannattamiseksi.t24 kirjoitti:Joihinkin pyöriin on tosiaan saatavana ns. tarvike päällisiä, ei näkynyt Dominaattorin nimeä listalla.
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
- HeikkiL
- Pyörä: Kaik' o mänt
- Viesti:
Ainakin Götziltä löytyy Domiin tekolehmänvuotainen päällinen: http://www.goetz-motorsport.de/shop/det ... nr=3350919. Hintaa kohtuulliset 24 eur.t24 kirjoitti:Ei kai auta muuta kun kovasti vaan yrittää. Joihinkin pyöriin on tosiaan saatavana ns. tarvike päällisiä, ei näkynyt Dominaattorin nimeä listalla. Kiitokset kuitenkin vastauksista.
Domin satula
Stormilta saa Domiin tilauksesta myos mustia satulanpäällisiä. Valmistaja on Blackbird racing ja tuotenumero on BLA-1106/02. Hinta 46 €.
Toistaiseksi tarve on nyt ohi, omalta osaltani.
Paikallinen verhoomo, josta kysyin, olisi halunnut 100€ töistä ja tarvikkeista, pidin aika hintavana. Saattaa tietysti tuntua vaan, persaukisesta.
Tein päällisen itse kelkkakernistä, ompelin sauman käsin suutarin tyyliin. Tarvikkeet n. 13€.
Aikaa meni niin paljon, ettei siinä hommassa paljon palkoille pääse.
Ja sormet tuli kiristämisestä melko aroiksi. Tulipahan tehtyä.
Paikallinen verhoomo, josta kysyin, olisi halunnut 100€ töistä ja tarvikkeista, pidin aika hintavana. Saattaa tietysti tuntua vaan, persaukisesta.
Tein päällisen itse kelkkakernistä, ompelin sauman käsin suutarin tyyliin. Tarvikkeet n. 13€.
Aikaa meni niin paljon, ettei siinä hommassa paljon palkoille pääse.
Ja sormet tuli kiristämisestä melko aroiksi. Tulipahan tehtyä.