Ktm exc530 -08 prox männänrenkaiden viilaus
Valvoja: Moderaattorit
- janne.laitinen.5
Ktm exc530 -08 prox männänrenkaiden viilaus
Onko muilla tarvinnu viilailla nuita männänrenkaita noin julmetusti, että saa päittäisvälyksen kohilleen? Nuistahan saa varmaan millin viilailla. Millä vehkeellä ootte ottanu ja kestääkö siitä öljyrengastakin lyhennellä samanlailla? opettelu pohjalla tämä näprääminen ku ensimmäinen nelitahti mitä roplailen
-
skuikka
- Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta
Re: Ktm exc530 -08 prox männänrenkaiden viilaus
Monesti joutunut kympin-pari, muttaa läheskään noin paljoa ei.
Katkosten viiluuseen on ihan työkalu, mutta timanttiviilaa olen käyttänyt. Veto ulkoa sisäänpäin ettei lohko mahdollista pinnoitettta.
Tuo näyttää vaan siltä että selvittelisin ensin onko Proxilta tullut oikean vehkeen hilut. Oletko koittanut sopiiko mäntä pyttyyn?
Katkosten viiluuseen on ihan työkalu, mutta timanttiviilaa olen käyttänyt. Veto ulkoa sisäänpäin ettei lohko mahdollista pinnoitettta.
Tuo näyttää vaan siltä että selvittelisin ensin onko Proxilta tullut oikean vehkeen hilut. Oletko koittanut sopiiko mäntä pyttyyn?
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Dremeliä ja timanttilaikkaa olen käyttänyt lyhennyksessä. saa sitten olla tarkkana ettei lyhene liikaa.
Kylätason kurapyöräilijä.
- janne.laitinen.5
Mäntä on kyllä oikea. Mulla on syntyny aika vahva epäilys, että tullu pakettiin väärät renkaat vaikka männänrenkaiden pussissa koodit ja mallit täsmäs. Tuossa pitäis leikkoa sitä expander rengastaki vai mikä se on semmonen aaltoileva rengas joka tulee öljyrengas uraan. 2-tahti vehkeissä itekki joskus joutunu pikkusen viilaileen mutta ei noin mahottomasti kuitenkaan. Näin aamulla uusilla silmillä niin jos en väärin muista se männänrengas pussikin oli sen näkönen niinkö olis aukaistu ja paketista puuttu renkaiden asento ohjeetki. Ohjeet löyty netistä ja niissäkin luki, että renkaita ei normaalisti tarvi muokata. Pittää olla yhteyksissä myyjäliikkeeseenskuikka kirjoitti:Monesti joutunut kympin-pari, muttaa läheskään noin paljoa ei.