apua ktm sx-f 250 2009 ajoitukseen

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

jokuaa
Pyörä: ktm sx-f 250 2009

apua ktm sx-f 250 2009 ajoitukseen

Viesti Kirjoittaja jokuaa »

Eli ktm sx-f 250 2009 pyörään uusin venttiilit ja nyt pitäis saada jako kohdilleen. 2009 pyörän ajoitus eroaa vanhemmista pyöristä jotenkin.. Olen laittanut männän yläkuolokohtaan ja lukittanut koneen siihen asentoon. Sen jälkeen nokkarattaan viivat kannensauman mukaisesti näin -OO- mutta imuventtiili ottaa mäntään kiinni?? Myös toisin päin olen kokeillut näin O--O mutta sitten pakoventtiili ottaa kiinni?? Eli miten jako saadaan kohilleen?? Kokeilin myös laittaa näin -OO- mutta imua yhden piikin myöhäiseen niin silloin ei ottanut mäntään kiinni mutta ei myöskään lähde käyntiin eikä kuulosta siltä. Eli olen hukassa tämän asian kanssa nyt tarvittais apua nopeesti!
satusetä

Re: apua ktm sx-f 250 2009 ajoitukseen

Viesti Kirjoittaja satusetä »

jokuaa kirjoitti:Eli ktm sx-f 250 2009 pyörään uusin venttiilit ja nyt pitäis saada jako kohdilleen. 2009 pyörän ajoitus eroaa vanhemmista pyöristä jotenkin.. Olen laittanut männän yläkuolokohtaan ja lukittanut koneen siihen asentoon. Sen jälkeen nokkarattaan viivat kannensauman mukaisesti näin -OO- mutta imuventtiili ottaa mäntään kiinni?? Myös toisin päin olen kokeillut näin O--O mutta sitten pakoventtiili ottaa kiinni?? Eli miten jako saadaan kohilleen?? Kokeilin myös laittaa näin -OO- mutta imua yhden piikin myöhäiseen niin silloin ei ottanut mäntään kiinni mutta ei myöskään lähde käyntiin eikä kuulosta siltä. Eli olen hukassa tämän asian kanssa nyt tarvittais apua nopeesti!
Pallot tai viivat tulee vastakkain ja ovat nokkapukkien "sauman viivan" tasolla. Liitteenä servicemanuaalin kuva.
Liitteet
kuva
kuva
Vastaa Viestiin