suzuki dr 650 nakuttaa ??
Valvoja: Moderaattorit
-
klaa
- Pyörä: suzuki dr 650, honda cr 500, triumph Roc
suzuki dr 650 nakuttaa ??
suzuki dr 650 rse 96 nakuttaa olen säätänyt venttiilit ja nokka on mitattu ja pakokeinu on uusi kun vanha oli ehkä vähän kulunut? nokkaketjun laahaimet on hyvät kansi oli irti ja kaikki näyttäisi olevan ok mutta silti pitää edelleen käydessään sellaista terävää nakutusta korvakuulolla se tulisi yläpäästä mutta kun siellä pitäis olla kaikki ok vai tuleeko se jostain muualta kuitenkin????
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Re: suzuki dr 650 nakuttaa ??
Tuleekos öljyä yläkertaan asti ?
-
DR_Samppa
- Pyörä: Suzuki DR650
Minä rupesin ihmetteleen tänään itekkin samaa nakutusta. Just minäki säädin venttiilit.klaa kirjoitti:suzuki dr 650 rse 96 nakuttaa olen säätänyt venttiilit ja nokka on mitattu ja pakokeinu on uusi kun vanha oli ehkä vähän kulunut? nokkaketjun laahaimet on hyvät kansi oli irti ja kaikki näyttäisi olevan ok mutta silti pitää edelleen käydessään sellaista terävää nakutusta korvakuulolla se tulisi yläpäästä mutta kun siellä pitäis olla kaikki ok vai tuleeko se jostain muualta kuitenkin????
Vieläpä kahteen kertaan kun pakoventtiilit jäi eka säädön jälkeen vielä tikittään.
Kiristin samalla tasapainoakselin ketjunkin ja vaihoin öljyt.
Äkkiseltään kuulostas että se nakutus kuuluu kovimmin tyhjäkäynnillä.
Minkälaisia äänimerkkejä nokkaketju antaa DR:ssä kun alkaa oleen vaihtokunnossa?
Savagessa ainakin kuuluu semmonen rallatus ettei voi erehtyä.
Kannen ja v-kopan välissä kulumaa..? Ota meisseli käteen, kärki kiinni koneeseen haluttuun paikkaan ja korva kiinni meisselin kädenensijaan. Ja sitten kuuntelua. DR miehen kuulolaite 
-
DR_Samppa
- Pyörä: Suzuki DR650
Oli jäänyt reilusti välystä toiseen pakoventtiiliin. Siksi minulla nakutti. Ahtaat välit säädellä, saa näköjään olla huolellinen.