hyväksyntää...
Valvoja: Moderaattorit
hyväksyntää...
Laita vain antti vastaan...niin minäkin laitoin...Ei tässä hyväksyntää haetakaan vaan kokemuksella ja pers tuntumalla! Minullakin tenere jo 16 sta moottoripyörä ja olen kyllä oppinut huomaamaan öljyjen eroavaisuudet eri pyöriin.... 
xtz 750 super tenere
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs
Re: hyväksyntää...
Eli vastataan nyt tähänkin ketjuun jotta minulle aivan sama mitä kukin käyttää, pahimmillaan jos olen oikein ymmärtänyt pilaa vain (ja nyt en koitakkaan sanoa että delvacilla vaan sopimattomalla öljyllä) kytkinlevyt jotka kohtuu halvat osat vaihdella. Toki näin siinä tapauksessa että öljy muuten on ominaisuuksiltaan riittävää. Lähinnä viestillä koitin kiinnittää ihmisten huomion siihen, että mainitussa delvacissakin on jopa nimi muuttunut kuten myös luokitusmerkinnät ja tuo mainittu kokemusperäinen tieto saattaa olla jotta ei enää pidä paikkaansa. Ei ole mobil 1 enää samaa litkua kuin oli joskus 80-luvulla kun sitä ensimmäisiä kertoja käytti, ei myöskään delvac samaa kuin joku vuosi sitten!
Eli kukin tavallaan ja mielenkiintoista nähdä mitä kokemusta näistä uusista delvaceista nyt kertyy.
Itsekin aion käyttää, tosin siihen tarkoitukseen mihin ne on alunperin suunniteltu eli dieselkäyttöisen henkilönkuljetusvaunun moottorissa.
antti