honda transalp 600 kytkin ei irrota
Valvoja: Moderaattorit
honda transalp 600 kytkin ei irrota
vaihdoin uudet levyt ja jäykemmät jouset nyt kytkin ei irrota ollenkaan en ymmärrä mikä meni vikaan osat on ostettu hondan liikestä ja pitäs olla oikeat pyörä vm 88
Re: honda transalp 600 kytkin ei irrota
ainakin tulee heti mieleen kun olin saman asian kanssa dr 650 pohdiskellu ( itsekseni ) niin oliko öljyssä levyt vuorokauden ja oletko säätäny vaijeria.. nämä tulee heti mieleen .. omasta rempastan.
ittellä at650 stormin tarvikelevyt ehkä vesrah merkkiset en muista ainakin kolmea eri öljyä testattu jos on ajamatta viikon verran niin kytkin pitää irroitta nytkyttämällä paikoillaan vaihdepäällä samalla kahvaa vedellen sen jälkeen toimii normaalisti ,pienempihaitta kun se jotta kytkin luistaisi
tein itse ja säästin
levyt ui öljyssä 4 vrk koska ie tullut osia vaikka piti tulla itella per.... uudet öljy on hondan omaa öljyäMertsi kirjoitti:ainakin tulee heti mieleen kun olin saman asian kanssa dr 650 pohdiskellu ( itsekseni ) niin oliko öljyssä levyt vuorokauden ja oletko säätäny vaijeria.. nämä tulee heti mieleen .. omasta rempastan.
kävi toimimaan kun vaihe päälä tartas käyntiin ja ajeli hissukseen ja kytkinttä painelli aikansa niin rupes toimiin