Wilbers, Technoflex, jne. edullisten iskarien laatu?
Valvoja: Moderaattorit
Wilbers, Technoflex, jne. edullisten iskarien laatu?
Moro,
Jos unohdetaan kalleimmat Öhlarit ja halvimmat Hagonit ja vastaavat niin onko raadilla kokemusta (kaverilta-kuultua -kommentit kelpaa myös) miten nuo välihintaluokan iskarit pelaa ja kestää? Periaatteessa WP:nkin voisi vielä lisätä tuohon joukkoon, lähes kaikkisäädöt-Wilbersiä vastaava malli (Wilbersissä erikseen hitaan ja nopean puristusvaimennuksen säädöt, WP:ssä ei) ei ole juurikaan kalliimpi.
Jos unohdetaan kalleimmat Öhlarit ja halvimmat Hagonit ja vastaavat niin onko raadilla kokemusta (kaverilta-kuultua -kommentit kelpaa myös) miten nuo välihintaluokan iskarit pelaa ja kestää? Periaatteessa WP:nkin voisi vielä lisätä tuohon joukkoon, lähes kaikkisäädöt-Wilbersiä vastaava malli (Wilbersissä erikseen hitaan ja nopean puristusvaimennuksen säädöt, WP:ssä ei) ei ole juurikaan kalliimpi.
Hannu
-
niffestone
- Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
Mulla on ollut wilberssi pari vuotta. Tyytyväinen olen ollut
kunhan sai säätöihin. Mietin kanssa wp:tä mutta päädyin wilberssiin
aavistuksen halvemman hinnan ja säätöjen takia. En varmaan tarvi
hitaan ja nopean säätöjä erikseen, mutta onhan se kiva pelailla.
Säädöt huomaa kyllä ajossa. Wilbersseissä on kai ollut ongelmia jousen
hydraulisen esijännityksen säädön kanssa jos sellaisen on ottanut.
Wilbers on entinen tecnoflex , sillä on ajettu kilpaakin.
kunhan sai säätöihin. Mietin kanssa wp:tä mutta päädyin wilberssiin
aavistuksen halvemman hinnan ja säätöjen takia. En varmaan tarvi
hitaan ja nopean säätöjä erikseen, mutta onhan se kiva pelailla.
Säädöt huomaa kyllä ajossa. Wilbersseissä on kai ollut ongelmia jousen
hydraulisen esijännityksen säädön kanssa jos sellaisen on ottanut.
Wilbers on entinen tecnoflex , sillä on ajettu kilpaakin.
- sskog
- Pyörä: AT RD07x2, DR650SE
Re: Wilbers, Technoflex, jne. edullisten iskarien laatu?
Terve,Hannu kirjoitti:Moro,
Itse ratkaisin ongelman "tyytymällä" komboon uusi Hondan orkkis pumppu + nurkissa lojunut WP 95/260 jousi. Toimii + kestää lievän ydinlatauksen ja hintaa koko paketille tuli alle 270€.
RD 04 ja 07 omistajat voi haeskella pumppua www.wemoto.com
wp:n huolto
Kuinkas ton wp iskarin huolto onnistuu..?
Olen kuullut että siinä ei ole venttiiliä ollenkaan mistä saisi laitettua kaasut sisälle, vaan pelkkä ruuvi ja tarvii erikois työkalun/liittimen jolla kaasut voidaan laittaa sisään..
saatoki korjata jos olen väärässä tietoni suhteen...
kuinkas öhlinssissä on asian laita...?
Olen kuullut että siinä ei ole venttiiliä ollenkaan mistä saisi laitettua kaasut sisälle, vaan pelkkä ruuvi ja tarvii erikois työkalun/liittimen jolla kaasut voidaan laittaa sisään..
saatoki korjata jos olen väärässä tietoni suhteen...
kuinkas öhlinssissä on asian laita...?
TOTTA KRISTUS