Honda nx 650 takaiskunvaimentaja
Valvoja: Moderaattorit
Honda nx 650 takaiskunvaimentaja
Tervehdys tietäjät!
Mitä mahtavat olla honda nx 650 (rd02) 1995 takaiskarin strategiset mitat?
Olen lueskellut iskunvaimennin juttuja ja laittanut kyselyn ruotsiin engans iskarista. Mutta kelkassa on öhlärit ja kelkkailut tahtovat jäädä nykyisin vähänlaiseksi, niin ajattelin jos kaapaisi siitä yhden tikun mopoon jos mitat täsmää. Shimmit ja pääthän voi öhläriin(kin) vaihtaa.
Mitä mahtavat olla honda nx 650 (rd02) 1995 takaiskarin strategiset mitat?
Olen lueskellut iskunvaimennin juttuja ja laittanut kyselyn ruotsiin engans iskarista. Mutta kelkassa on öhlärit ja kelkkailut tahtovat jäädä nykyisin vähänlaiseksi, niin ajattelin jos kaapaisi siitä yhden tikun mopoon jos mitat täsmää. Shimmit ja pääthän voi öhläriin(kin) vaihtaa.
Kun itse tekee, niin saa sellaisen kuin tulee
-
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
Re: Honda nx 650 takaiskunvaimentaja
342mm silmästä silmään, 56mm isku. 348mm ja 70-72mm iskua pohjaanlyöntikumin mallista riippuen vielä menee, teoreettinen maksimi takajousto vakiolinkuilla on 239mm.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
ISOOO kiitos erittäin nopeasta vastauksesta
Kun itse tekee, niin saa sellaisen kuin tulee
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör
Täällä ei ollutkaan sitä tykkää-nappia... Juuri samoja tietoja olin itsekin vailla, mutta joku muu älysi kysyä ensin.bures kirjoitti:ISOOO kiitos erittäin nopeasta vastauksesta
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Huomenta, onko vuosien jälkeen kellään suosituksia takaiskarista rd02 1995 NX650 malliin. Myös jos löytyy vapaana jollain niin otetaan vinkkiä vastaan. Tai verkkokauppa suositusta. Kiitos .
Ei ko fillariin, mutta pariinkin on tullut hankittua YSS:t, joihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Hintaerot myyntipaikkojen välillä huimat, itse taisin ostaa aikoinaan Italian ebaystä.
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör
YSS tuli minullekin Italiasta, en muista ostinko suoraan wrs.it vai eBaysta heidän kaupastaan. Makkaranpaistoenskaan ihan sopiva keppi.
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Itsekin nappasin tuon YSS:n Monoshockin kepin 1993-vuoden Domppaan ja oon kyllä ollut tyytyväinen. Niinkuin Pallokala kirjoitti, niin makkaranpaistoenskaan varsin sopiva.
Shimmautin toissa keväänä tuon Hakala Servicellä, niin sai kompressiopuolen vähän jäykemmäksi, niin ei pohjaa yhtä herkästi lastattunakaan.
Shimmautin toissa keväänä tuon Hakala Servicellä, niin sai kompressiopuolen vähän jäykemmäksi, niin ei pohjaa yhtä herkästi lastattunakaan.