oisko ylimääräisenä KLE:n
Valvoja: Moderaattorit
oisko ylimääräisenä KLE:n
Kaatumarautoja,voisin ostaa.......
xtz 750 super tenere
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs
Re: oisko ylimääräisenä KLE:n
Mulla olis samaa tarvetta. Tosin voishan sellaisen kunnon häkkyrän itsekin väsätä, ihan vaan vastustaakseen korkeita tarvikehintoja.
louiksella saksassa sw-motecin raudat 134e ja hepcon 163e. Suomessa motoplaza myy sw;ta ja tokimoto hepcoa. Ajattelin tilata hepcot, vaikka vähän kirpaisee tuo hinta. Ovat valitelleet tuota sw-motech mallia ,että hakkaa polviin ja katteita ei saa irti irroittamatta rautoja. Hepcot on nätimmän näköiset mun mielestä.....
xtz 750 super tenere
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs
-
kawahtanut
- Pyörä: DL650
Omaani hommasin Five Stars -merkkiset raudat. Ovat kopio noista Hepcon raudoista.
Kotimaassa noita myy Oitracon Oy, maksoivat muistaakseni 150e. Hankinnasta on reilut pari vuotta aikaa.
Alkuun mopossa oli tuollaiset SW-Motechin raudat, mutta ottivat tosiaankin polviin kiinni ja vaikeuttivat pyörän purkamista.
Kotimaassa noita myy Oitracon Oy, maksoivat muistaakseni 150e. Hankinnasta on reilut pari vuotta aikaa.
Alkuun mopossa oli tuollaiset SW-Motechin raudat, mutta ottivat tosiaankin polviin kiinni ja vaikeuttivat pyörän purkamista.
...karuilla sorateillä kurja joukkomme kun kurvaa... (kummeli)
kyselin pari viikkoa sitten oitraconilta 5 starseja. Ei enää ollut saatavana, loistava firma muuten sähköpostiin vastattiin heti, ja olen kuullut muualtakin hyvää palautetta ko firmasta 
xtz 750 super tenere
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs
kle 500
bmw 650 f
dr 650 rs