super teneren välitykset ja etujousituksesta
Valvoja: Moderaattorit
super teneren välitykset ja etujousituksesta
mitä teillä kiertää vakio väleillä vitosella 100kmh? minulla 4300rpm. ja siksi tämä kiinnostaa tietää, koska en tiedä onko pyörässäni vakio välit vai harvemmat. ja sitten kysymys etupäästä. onko tavallista että jousituksen "alku" n.10cm on hetekamaista heilutusta, pohjaa minulla ei, joten kai siellä oljyä on... jos ajaa yli 120kmh niin alkaa etupää olemaan melko rauhaton.
-
saku
- Pyörä: Suzuki DL 1000
Re: super teneren välitykset ja etujousituksesta
Mulla pikkuisen pienemmät kierrokset, mutta laitoinkin taakse pykälän pienemmän rattaan. Eteen laitoin tilaukseen 18 hampaisen rattaan, että matka-ajo olisi mukavampaa. Etupään jousitus näissä vanhoissa mopoissa on mitä on, mutta kannattaisi varmaan vaihtaa öljyt varmuuden vuoksi.
Meikällä on vakiot ja gps:n mukaan 100 km/h, kierrokset on 4300 ja mittarin mukaan 100, on 4100.
-ta-
-ta-
Ekaksi kannattaa vaihtaa etuiskarien öljyt, ja katsoa miten se vaikuttaa. En nyt muista mitä viskositettia itse laitoin, mutta keulan käytös parani. Viellä 2v sen jälkeen vaihdoin eteen wilbersin prog jouset, joka paransi taas keulaa jonnin verran. Mitään erityisen hyvää sitä ei kyllä taida saada tekemälläkään.