Penkki DR 800

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

veko

Penkki DR 800

Viesti Kirjoittaja veko »

DR 800:sen alkuperäinen penkki/satula on aivan ehjä ja muuten hyvä kuntoinen, mutta penkissä pääliosa on tummansininen, joka on harmaantunut, sivut harmaat nekin alkuperäiset. voiko tätä sinistä osaa jollakin aineella, ikään kuin entisöidä/uudistaa. Niinkuin nahkaa rasvalla.
snocross
Pyörä: DR800s

Re: Penkki DR 800

Viesti Kirjoittaja snocross »

Ei sulla olisi kuvaa? Ehkä sitten joku osaisi auttaa. En tuosta vanhan nahkan entisöinnistä tiedä. Itse olen tuossa vaiheessa kääntynyt verhoilijan puoleen. Uuttaa nahkaa kehiin.
Sottapytty
Pyörä: BMW G650XChallenge

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Olikos se päälliosa sellaista mokkanahkaa jäljittelevää "karva"pintaa?

Mahtaiskohan löytyä tekstiilinvärjäysainetta keinokuiduille.
Ps. En sitten ota vastuuta valkoisten ajohousujen värjäytymisestä sinisiksi :lol:
Altsu
Pyörä: DR 800S

Viesti Kirjoittaja Altsu »

Minä kaadoin oman DR:n punaiseen satulaan autonpesuainetta ja päästelin sen sitten painepesurilla. Hyvin tuo käsittelyn kesti ja tulos oli hieman punaisempi. PS. tällekään menetelmälle ei voida takuuta myöntää :mrgreen:
dq
Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250

Viesti Kirjoittaja dq »

Siis onko siitä väri lähtenyt vai ainoastaan likaantunut? Likaiseen voisi koittaa sellasta "hierovaa" käsienpesuainetta esim. Swarfega tai Fast Orange, kostea rätti + vähän tuota ainetta.

Värjääminen on vähän siinä ja tässä, aitoa nahkaa voi maalata mutta mahtaako keinonahassa pysyä yhtä hyvin..melkein itsekin verhoiluttaisin uudestaan.
Vastaa Viestiin