Penkki DR 800
Valvoja: Moderaattorit
Penkki DR 800
DR 800:sen alkuperäinen penkki/satula on aivan ehjä ja muuten hyvä kuntoinen, mutta penkissä pääliosa on tummansininen, joka on harmaantunut, sivut harmaat nekin alkuperäiset. voiko tätä sinistä osaa jollakin aineella, ikään kuin entisöidä/uudistaa. Niinkuin nahkaa rasvalla.
Re: Penkki DR 800
Ei sulla olisi kuvaa? Ehkä sitten joku osaisi auttaa. En tuosta vanhan nahkan entisöinnistä tiedä. Itse olen tuossa vaiheessa kääntynyt verhoilijan puoleen. Uuttaa nahkaa kehiin.
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Olikos se päälliosa sellaista mokkanahkaa jäljittelevää "karva"pintaa?
Mahtaiskohan löytyä tekstiilinvärjäysainetta keinokuiduille.
Ps. En sitten ota vastuuta valkoisten ajohousujen värjäytymisestä sinisiksi
Mahtaiskohan löytyä tekstiilinvärjäysainetta keinokuiduille.
Ps. En sitten ota vastuuta valkoisten ajohousujen värjäytymisestä sinisiksi
"Ikuisuus projekti"
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
Minä kaadoin oman DR:n punaiseen satulaan autonpesuainetta ja päästelin sen sitten painepesurilla. Hyvin tuo käsittelyn kesti ja tulos oli hieman punaisempi. PS. tällekään menetelmälle ei voida takuuta myöntää 
-
dq
- Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250
Siis onko siitä väri lähtenyt vai ainoastaan likaantunut? Likaiseen voisi koittaa sellasta "hierovaa" käsienpesuainetta esim. Swarfega tai Fast Orange, kostea rätti + vähän tuota ainetta.
Värjääminen on vähän siinä ja tässä, aitoa nahkaa voi maalata mutta mahtaako keinonahassa pysyä yhtä hyvin..melkein itsekin verhoiluttaisin uudestaan.
Värjääminen on vähän siinä ja tässä, aitoa nahkaa voi maalata mutta mahtaako keinonahassa pysyä yhtä hyvin..melkein itsekin verhoiluttaisin uudestaan.