Mitenkäs oote toteuttaneet uutta kilpitelinettä/valloa tämmyseen Ns uudempaan husseen? Varmasti moni on muuttanut täkapääm ilmettä. On se sen veraan iso ja ruma viritys näissä uudemmissa jossa se kilven valo on erillään jne. Oon harkinnu ostaa jonkun valmiin takalokasuojan jatkeen jossa olis joku valo. Kuvien perusteella on vaa vaikea sanoa mikä on kilpikulma jne. Ja valohan sais olla semmunen että se kestäis ees vähä aikaa. Bilteman kirkkaasta led valosta ei oo ainakaan hyvää sanottavaa...
Kokemuksia kunnellaan, Jos niitä jollain on
Husqvarnaan uutta takavaloa
Valvoja: Moderaattorit
-
_AH_
- Pyörä: Tenere WR & KTM 350 EXC-F
Re: Husqvarnaan uutta takavaloa
Tervehdys!
Itse toteutin valon ja kilpitelineen päivityksen omaan 08 smr 510:aan hankkimalla DRC Edge 2 led-takavalon jossa oli myös rekkariteline mukana. Kilpikulmahan tuossa on aika jyrkkä, mutta jospa se kelpaisi tuolla tien päällä. E-hyväksyntä siitä ainakin löytyy.
Edge 2 valossa on myös rekisterikilven valo ja siihen kilpitelineeseen saa kiinnitettyä vakiovilkut helposti.
Jotta valon/telineen saa nätisti lokariin kiinni, kyhäsin pyörän omia kiinnityspisteitä hyödyntävän tukitelineen, johon kilpiteline valoineen pultataan kiinni. Näin ei tarvitse tehdä reikiä lokariin.
Itse toteutin valon ja kilpitelineen päivityksen omaan 08 smr 510:aan hankkimalla DRC Edge 2 led-takavalon jossa oli myös rekkariteline mukana. Kilpikulmahan tuossa on aika jyrkkä, mutta jospa se kelpaisi tuolla tien päällä. E-hyväksyntä siitä ainakin löytyy.
Jotta valon/telineen saa nätisti lokariin kiinni, kyhäsin pyörän omia kiinnityspisteitä hyödyntävän tukitelineen, johon kilpiteline valoineen pultataan kiinni. Näin ei tarvitse tehdä reikiä lokariin.