AT ketjut ja rattaat?
Valvoja: Moderaattorit
-
marko polo
- Pyörä: Yamaha xt
AT ketjut ja rattaat?
Mistä kannattaa tilata ketju ratas setti? Vähän jo kattelin nettikauppoja saksasta ja englannista mutta ei hirveitä hinta eroja ole toimituskuluineen suomen hintoihin. Suositelkaa jotain edullista paikkaa! 
Re: AT ketjut ja rattaat?
Edullisuus on aika monen tekijän summa, mutta minun suosittelema paikka on AllRight
-
tonys
- Pyörä: KTM GS250
Tekniikka kehittyy koko ajan, mutta älä ota halvimpia äläkä kalleimpia. Itellä x- ja o-rengasketjut on toiminu loistavasti. Bilteman valikoimasta ei o kokemusta, mutta en uskaltais enneku joku koittaa.
-
kari.k
- Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.
mää olen ostanut alkuperäiset ku ei ole ollut ku parikymppiä tarvikesettiä kalliimmat.
- JarnoS
- Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Ketjuja on vain yhtä merkkiä D.I.D. 
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Kai nuo DIDit on hyvät ja itte laitoin edelliseen mopooni jotkut X rengas sellaiset. Niillä nyt ajaa kumminkin muutaman10 tuhatta km jos vähän viittii rasvailla. Nykyiseen mopooni tulee samanlaiset kunhan nykyisistä aika jättää. Köyhänhän ei tunnetusti kannata ostaa halpaa. Joskus olen kokeillut jotain muuta ja kerran sain ne poikki mystisesti kun pito yllättäenparani siirryttgäessä hiekalla päällystetyltä asfaltilta puhtaalle. Erään toisen kerran kettingit alkoivat venyä aika pian. Kalliiksi tällaiset kokeilut tulee kun pitää lopuksi kuitenkin hommata kunnolliset.
Niin ja mulla on Z17 etrattaita jos kiinnostaa.
Niin ja mulla on Z17 etrattaita jos kiinnostaa.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Itse kun ketjuja kulutin tilailin muutamaan kertaan tuolta DIDit. Vahvinta sopivaa tyyppiä oli tapana osta. Ainakin silloin säästi pitkän pennin suomen hintoihin nähden. Ostin aina päättymättömät ketjut ja vaihtaessa rasvasin myös linkkujen laakerit.
- jani
Saksan tai UK:n ebaysta?
Bernd Nowottny
baersbikertempel(ät)freenet.de
Häneltä olen tilannut yli kolme vuotta ketjuja sekä kiekkoja Saksasta. Toimii Ebay.de:ssä nimellä motorman-one.
Viimeksi tuli tilattua tuossa noin kk sitten neljä settiä.
Ketjut ovat D.I.D:n ja hyviä siis.
Hintaesimerkkejä:
KTM 300 EXC (DID 520VX 13-51) 99€
Honda Fireblade (DID 530ZVM 15-42) 148€
Maksut hoituneet PayPal:lla taikka suoralla tilisiirrolla.
baersbikertempel(ät)freenet.de
Häneltä olen tilannut yli kolme vuotta ketjuja sekä kiekkoja Saksasta. Toimii Ebay.de:ssä nimellä motorman-one.
Viimeksi tuli tilattua tuossa noin kk sitten neljä settiä.
Ketjut ovat D.I.D:n ja hyviä siis.
Hintaesimerkkejä:
KTM 300 EXC (DID 520VX 13-51) 99€
Honda Fireblade (DID 530ZVM 15-42) 148€
Maksut hoituneet PayPal:lla taikka suoralla tilisiirrolla.
- Jussi_S
- Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Voitkoo heittää suoraa linkkiä jollekin ko. kaupan tuotteelle?
En löytänyt kyseistä kauppaa ebay.de:stä...
En löytänyt kyseistä kauppaa ebay.de:stä...
AT -95
Ebay.de > http://stores.shop.ebay.de/Motoman-One__W0QQ_armrsZ1
Ebay.co.uk > http://stores.shop.ebay.co.uk/Motoman-One__W0QQ_armrsZ1 - Jos haluaa Englanniksi käyttöliittymän...
Ite tosiaan olen ensimmäisen kerran jälkeen hoitanut tilaukset suoraan mailitse.
Ebay.co.uk > http://stores.shop.ebay.co.uk/Motoman-One__W0QQ_armrsZ1 - Jos haluaa Englanniksi käyttöliittymän...
Ite tosiaan olen ensimmäisen kerran jälkeen hoitanut tilaukset suoraan mailitse.