Tämmönen osote löyty tuolta enklannista
http://www.motobins.co.uk/index.php
Löytyypi BMW osaa
Onko kukaan koskaan tilannu mitään ??
miten toimii systeemit
ja saisko lisäosoitteita
mielummin englanniksi ku saksa ei taivu (korkkarisaksa)
Kiits..!
T.Esa Palosaari
Osien hankintapaikkoja,,BMW
Valvoja: Moderaattorit
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600
Re: Osien hankintapaikkoja,,BMW
Pari kertaa olen tilannut. Toimitus kestää 4 -12 päivää eli mielestäni aika pikaisesti . Perivät maksun suoraan luottokortilta ja tavara tulee postilaatikkoon. Kokonaisuutena selvät nettisivut ja luotettava toimitus.
Englannissa on myös Motorworks mutta siitä ei ole kokemusta.
Terv.Ile
Englannissa on myös Motorworks mutta siitä ei ole kokemusta.
Terv.Ile
Re: Osien hankintapaikkoja,,BMW
Olen tilannut motobinsistä ja motorworksilta. Molemmissa homma toimi helposti.
Motorworksissa mahdollisuus maksaa tilisiirrolla, tällöin tosin joutuu maksamaan muistaakseni 8puntaa ylimäärästä.
Itse ostin luottokortilla molemmista puljuista. Motorworksilla piti soittaa sinne ja kertoa luottokortin tiedot. Puhelu englantiin oli aika halpa, tuli siis halvemmaksi ostaa luottokortilla ja käy myös nopeammin kun ei tarvi odotella rahojen siirtymistä.
Motobinsillä ei maksaessa vielä tiennyt lopullista hintaa kun rahti ei ollut tiedossa. Muistaakseni siellä pitää hyväksyä ehto rahtikuluista jotka lisätään halvimman mukaan. Mulle tuli niin pientä tavaraa että mahtui kirjekuoreen lentopostiin.
Motorworksissa taisi olla kiinteä rahti 25£.
Motorworksissa mahdollisuus maksaa tilisiirrolla, tällöin tosin joutuu maksamaan muistaakseni 8puntaa ylimäärästä.
Itse ostin luottokortilla molemmista puljuista. Motorworksilla piti soittaa sinne ja kertoa luottokortin tiedot. Puhelu englantiin oli aika halpa, tuli siis halvemmaksi ostaa luottokortilla ja käy myös nopeammin kun ei tarvi odotella rahojen siirtymistä.
Motobinsillä ei maksaessa vielä tiennyt lopullista hintaa kun rahti ei ollut tiedossa. Muistaakseni siellä pitää hyväksyä ehto rahtikuluista jotka lisätään halvimman mukaan. Mulle tuli niin pientä tavaraa että mahtui kirjekuoreen lentopostiin.
Motorworksissa taisi olla kiinteä rahti 25£.