Suzuki DR650 -93, parhaat säädöt vakiokaasarille?
Valvoja: Moderaattorit
Suzuki DR650 -93, parhaat säädöt vakiokaasarille?
en löytänyt haulla muuta kun tuosta uudemmasta SE mallista. tohtorissa on vakioputki ja helvetin avara änkkäri ja putsariksi suunnittelin k&n tai jotain vastaavaa (saa ehdotella, vaahtomuovinen pitäisi kuotenkin olla). eli tarvitsisi tietää, millaisia suuttimia ja säätöjä olette käyttäneet vakiokaasarissa kun hengitystä on avarrettu molempiin suuntiin?
-
Eero
- Pyörä: KTM 990 Adventure ja Gas Gas EC300
Re: Suzuki DR650 -93, parhaat säädöt vakiokaasarille?
Minulla on DR 650 RSE -92 ja vakio kaasari, änkkäri vaihdettu ja ilmanputsarin kotelo avarrettu. Suuttimet pääsuutin 148 ja tyhjäkäynti 50 ja seosruuvi noin 1 1/4 kierrosta auki. mutta luulen että 48 tyhjäkäyntisuutin olis parempi.
mikähän mahtaisi olla paras neulan korkeus ja pystyykö sitä tuossa kaasarissa edes muuttelemaan?
-
Eero
Mulla on toinen pykälä alhaalta ja pystyy säätämään. On niiden nylon prikkojen välissä.Neula on pyörän vakioneula.
-
Eero
Minulta särkyi se oma putsari, joten kävin ostamassa Kawasaki KX 80:n suodattimen ja öljysin sen oikealla ilmanputsari öljyllä niin kestää paremmin eikä läpäise pölyä. Ilmanputsarin koteloa olen avartanut snorkkelireikää puolet suuremmaksi.