DR 650 käyntihäiriö.... vaihteeks
Valvoja: Moderaattorit
DR 650 käyntihäiriö.... vaihteeks
Mitenkä oireilee huono imukurkun ja pytyn liitos(tiivisteliimaa)???
Vuoden olen taistellut tuon ongelman kanssa, täydellä kaasulla pätkii.
Lataukset mitattu, akku uusittu, puola uusittu, kaasari TM40 uusi, staattori mitattu, pickupit sun muut mitattu.
Ostan kohta moposkootterin.
Lataukset mitattu, akku uusittu, puola uusittu, kaasari TM40 uusi, staattori mitattu, pickupit sun muut mitattu.
-
DR Markku
- Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
Re: DR 650 käyntihäiriö.... vaihteeks
Yleensä imupuolen vuoto heikentää käynnistyvyyttä, tyhjäkäyntiä ja aiheuttaa nykimistä pintakaasulla. Tuo vaiva tuskin johtuu imuvuodosta, ensimmäinen arvaus on että sähköpuolella on jotain häikkää.STN kirjoitti:Mitenkä oireilee huono imukurkun ja pytyn liitos(tiivisteliimaa)???
Nii-i sähköpuolta minäkin olen epäillyt, mutta missä, kaikki on mun mielestä jo käyty läpi, staattori - lataus - akku - jännitteensäädin - puola - johdot - tulpat - mitä vielä??? CDI on kans mitattu täältä saatujen arvojen mukaan.
mä oon niin kade kun nään teidän mopoja tuolla kylillä, oispa mullakin toimiva...
mä oon niin kade kun nään teidän mopoja tuolla kylillä, oispa mullakin toimiva...
Hyvä kysymys, pätkii heti kun avaa kaasun täpölle. Ykkösvaihteella ei temppuile kaikilla muilla kyllä.DR Markku kirjoitti:Voisit kokeeksi irrottaa sen CD- boksille tulevan tappovirtajohdon, väri oli kait musta/keltainen. Sillä saa kaikki tappovirtakytkimet ja johdotukset pois pelistä. Pätkiikö se kone täydellä kaasulla koko kierrosalueella vai vaan ylärekisterissä?
Täytyy kokeilla tuota piuhojen irrottamista.
- genesis
- Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Ja mittaa aluksi puolan johdot, mulla oli johdoissa katkos jossakin, eli
kipuna hyppäs yhden ylimääräisen kerran jossakin...
Pitäis tulla tulpanhatuista arvoksi jotain 20-35kohmia. Hatusta hattuun mitattuna, ei hatusta maihin.
Vika on joko pick-up coilissa tai sytkäboksissa, mun tapauksessa melko varmasti sytkäboksissa...
kipuna hyppäs yhden ylimääräisen kerran jossakin...
Pitäis tulla tulpanhatuista arvoksi jotain 20-35kohmia. Hatusta hattuun mitattuna, ei hatusta maihin.
Vika on joko pick-up coilissa tai sytkäboksissa, mun tapauksessa melko varmasti sytkäboksissa...
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Et muista. Ilmoittaudun. (reippaasta en tiedä, mutta voihan olla että joku muukin näitä käämii)STN kirjoitti: muistanko väärin, että täällä oli reipas käämitsijä? ilmottaudu!!
Voit soitella 0503342619 tai laittaa yyveetä jos epäilet sytkäkäämiä.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Minä kirjoitin omasta sammumisongelmasta tuolla NX250 ketjussa, ja nyt oon ajanut 700 km (parissa päivässä, ja paljon soralla!) sen jälkeen. "korjasin" tuon CDI boksin sahaamalla sen halki, ja uusimalla huonot juotokset. Tämän jälkeen iso mälli epoksiliimaa väliin ja kansi takaisin, erkkarilla kiinni ja kuivumisen jälkeen paikalleen. Ei ole vielä ainakaan uusinut tuo vika. Vinkki tuohon korjuuseen löytyi täältä.