KTM 640LC4 -04 voi mun puolesta poistaa koko aiheen..

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

eero1989
Pyörä: Purettuna leikkimökin takana

Re: KTM 640LC4 -04 sama pyörä eri aihe,AApuva ?

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

tai siis kai sitä hitsaamiseksikin voi joku kutsua,,eli siis siitä imutorvesta mikä tulee kaasuttimeen kiinni, mihin taas sitten venytellään päälle ilmanpuhdistimen ja kaasuttajan välinen kumi,kukaan ei varmasti tajunnut,,mutta mutta
kattelin että ei mulla ole yhtään letkua joka tuohon reikään menis niin turautin umpeen :mrgreen:
älkääkä s-tana vaan sanoko että sitä johonkin tarvittaisiin että se ei ollutkaan huohotusletkun paikka :shock:
nyt on TPS säädetty enää tarttis se ruuvinalusjousi(prikkakin olis jo) mutta ainakaan tässä talossa ei ole sellaista kuulakärkikynää josta sellaisen vois helposti keikata,siksi aikaa kun uusi naula tulee postissa :x
Ande749
Pyörä: 12GS

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

eero1989 kirjoitti:...älkääkä s-tana vaan sanoko että sitä johonkin tarvittaisiin että se ei ollutkaan huohotusletkun paikka :shock:
En ole aivan varma, mitä sinä olet tukkinut mutta jotenkin tästä saa sellaisen käsityksen, että pidät moottorin huohotusaukkoja tai -letkuja tarpeettomana... Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin, sillä sitä ne todellakaan eivät ole.
eero1989
Pyörä: Purettuna leikkimökin takana

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

:lol: juu huohotus hoituu kuten vakiona eli ilmanputsari koteloon letkua pitkin siitä "kerääjä"npersiistä(tai mikä onkaan) siitä kaasuttimen päältä/vierestä letku luikertaa,eli huohotukseen en ole ainakaan tietääkseni koskenut,,ja tiedän sen miten käy kun huohotin tukkeutuu,,jostain se alkaa huohottaa,,voisin kuvitella että LC4 koneessa ekana antautuu sylinterin alapään tiiviste kun huohottimen tukkii,en silti tiedä onko jollain kokemuksia :roll:
juu nyt on sellainen homma että FCR kaasutinta en ole vielä asentanut,kun haluan tutkia kuinka paljon potkukkaampi tulee SXC äänenvaimentimella :roll:
mutta on ilmennyt sellainen ongelma että pyörä ei taaskaan suostu lähtemään millään tulille :oops:
täytyy varmaan taas päästää kohokammio tyhjäksi ja kokeilla uudella onnella.. :shock:
hieman olen miettinyt että olisko tuosta mennyt autompuolpuristimen jousi polvilleen kun kilahtaa mutta ei kyllä kevennä juuri yhtään,,on se hieno peli vielä kun kävis..
Vastaa Viestiin