DR:rää ostamassa

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Mulla ei oo ollut tuo DRä kuin viime kesästä, mutta hyvin se on toiminut. Toivottavasti lähtee käyntiin... Ostin sen reilut 29tkm ajettuna ja lokakuussa mittari näytti jotain vajaa 39tkm.
Yhden 4700 km lapinreissun ehdin sillä hanuria puuduttaa ja muuten lähiympyröitä ajeluttaa. Hyvin meni puolentoista viikon kamat bodybagissa tarakalla ja repussa.

Joku alumiiniänkkäri siinä on, mutta merkistä en tiedä kun en myyjältä kysynyt ja merkki on kupeesta pois lippaamisen jäljiltä. Äänet on hyvät ja tehoa minulle riittävästi.

Ei oo ollut ongelmia vielä minkään kanssa. Paitsi ajovalo on surkea tuikku. Siksipä ostin seittemän tuuman umpion ja mietiskelen sitä nyt jollain tavalla kiinni pyörään.

Renkaiksi en kyllä enää osta Bridgestonen TW47/48a, vaikka joku niitä kehuukin ja tykkää. Minä en, ja se on riittävä syy olla laittamatta niitä enää alle.

Ei vuoda öljyjä mistään ja muista ominaisuuksista en tiedä. Ei ole tapana harrastuksen vuoksi pistää osiksi kaikkia laitteita, joten en tällekään sitä tee ennen kuin on pakko. Tehkööt osaavammat. Laakerit, vaijerit sun muut kun pitää liukkaina niin se toivottavasti riittää.

Eli en kyllä osaa sanoa mitä pitäisi katsoa erityisesti. Ketjut varmaan, kun nekin on aika hinnakas kertainvestointi, kuten renkaatkin?

Sanon taas, mitä olen aina itse ajatellut DR:stä, eli yksinkertainen pyörä yksinkertaiselle miehelle. :wink:
Taas menossa jonnekin...
tero.t
Pyörä: TE 450

Viesti Kirjoittaja tero.t »

Nyt on mopo ostettu. Ei tullu kauppoja aikaisemmin mainitsemastani yksilöstä, mutta sopiva 650 kuutioinen tohtori löyty kumminki.

Kiitoksia kaikille vastaajille.

Omia kokemuksia kerätessä.. Kunhan kelit vaa lämpenis. :?
Vastaa Viestiin