AT jalkatappien kumit

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

juha
Pyörä: Suzuki DL650

AT jalkatappien kumit

Viesti Kirjoittaja juha »

Jalkatapeista alkaa olla kumit rispaantuneet, saako nuita tarvikkeena ja mistä liikkeestä lähteä kyselemään...
jmka
Pyörä: EXC-F 450

Viesti Kirjoittaja jmka »

Eipä noilla kumeilla juuri mitään tee, ruuvaa ne irti niin huomaat että alta paljastuu metalliset jalkatapit jotka ei nulju eikä ole liukkaat jalan alla.
jmka
Pyörä: EXC-F 450

Viesti Kirjoittaja jmka »

Eipä noilla kumeilla juuri mitään tee, ruuvaa ne irti niin huomaat että alta paljastuu metalliset jalkatapit jotka ei nulju eikä ole liukkaat jalan alla.
PilcQ
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

jmka kirjoitti:Eipä noilla kumeilla juuri mitään tee, ruuvaa ne irti niin huomaat että alta paljastuu metalliset jalkatapit jotka ei nulju eikä ole liukkaat jalan alla.
Yeps, itse tein saman ekanajokauden jälkeen ja ihan vaan metallisina ilman sitä kumia vallan mainiot. Tosin kai niitä saa ainakin uusina varaosina BW:stä, mutta hintaa en tosissaan tiedä...
-
Jukka Talja & XRV750
juha

PilcQ kirjoitti:
jmka kirjoitti:Eipä noilla kumeilla juuri mitään tee, ruuvaa ne irti niin huomaat että alta paljastuu metalliset jalkatapit jotka ei nulju eikä ole liukkaat jalan alla.
Yeps, itse tein saman ekanajokauden jälkeen ja ihan vaan metallisina ilman sitä kumia vallan mainiot. Tosin kai niitä saa ainakin uusina varaosina BW:stä, mutta hintaa en tosissaan tiedä...
No juu mutta MATKAajossa tahtoo tulla tärinät läpi ja alkaa jalkapohjia kutittaa :) Muutenhan noilla ei mitään tee mutta mukavuussyistä...
PilcQ
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

juha kirjoitti:No juu mutta MATKAajossa tahtoo tulla tärinät läpi ja alkaa jalkapohjia kutittaa :) Muutenhan noilla ei mitään tee mutta mukavuussyistä...
Olihan muuten hyvä pointti, pitääkin varmaan taas pitkästä aikaa koittaa miltä ne tuntuivat ja paljonko eristävät tärinöitä. Onneksi laitoin kuitenkin jonnekkin laatikon pohjalle nuokin talteen...
-
Jukka Talja & XRV750
teneraattori
Pyörä: ON

Viesti Kirjoittaja teneraattori »

Mahtaakohan TA:ssa olla samanlaiset kumit. Mulla on ylimääräinen pari, koska tein kumien tilalle vähän leveämmät sahalaitaraudat. Kaivelen ne jossain vaiheessa esiin, jos tarvitset.
Hillis
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja Hillis »

inventaattori kirjoitti:Mahtaakohan TA:ssa olla samanlaiset kumit. Mulla on ylimääräinen pari, koska tein kumien tilalle vähän leveämmät sahalaitaraudat. Kaivelen ne jossain vaiheessa esiin, jos tarvitset.
Jäikö sulla ylimääräisiksi ne kumien alla olevat alkuperäiset tapit? Olen ajatellut leventää alkuperäisiä tappeja hitsaamalla niiden takapuolelle toiset tapit, mutta vielä ei ole sellaisia löytynyt.
Jukka S.

Viesti Kirjoittaja Jukka S. »

Luulisi jollain täällä foorumillakin olevan noi AT:n kumit ylimääräsinä. Oman AT:n kun myin pois, meni sen mukana käyttämättömät alkuperäiset jalkatappien kumit...

Paljon on varmasti ajokengästäkin kiinni, että miten noi värinät läpi tulee. Omasta mielestäni paras yhdistelmä on hyvät ajokengät ja metalliset pitävät jalkatapit=pitoa ja mukavuutta
juha

Jukka S. kirjoitti:Luulisi jollain täällä foorumillakin olevan noi AT:n kumit ylimääräsinä. Oman AT:n kun myin pois, meni sen mukana käyttämättömät alkuperäiset jalkatappien kumit...

Paljon on varmasti ajokengästäkin kiinni, että miten noi värinät läpi tulee. Omasta mielestäni paras yhdistelmä on hyvät ajokengät ja metalliset pitävät jalkatapit=pitoa ja mukavuutta
juu näky tulleen viestä boxiin jotta kumit saattaa löytyä.. kengistä tuo on osittain kiinni, nyt kun vaihdoin kenkiä niin alkoi värinä tuntumaan vasemmassa jalkapohjassa mistä kumi on pois.
teneraattori
Pyörä: ON

Viesti Kirjoittaja teneraattori »

Hillis kirjoitti:
inventaattori kirjoitti:Mahtaakohan TA:ssa olla samanlaiset kumit. Mulla on ylimääräinen pari, koska tein kumien tilalle vähän leveämmät sahalaitaraudat. Kaivelen ne jossain vaiheessa esiin, jos tarvitset.
Jäikö sulla ylimääräisiksi ne kumien alla olevat alkuperäiset tapit? Olen ajatellut leventää alkuperäisiä tappeja hitsaamalla niiden takapuolelle toiset tapit, mutta vielä ei ole sellaisia löytynyt.
Pelkät kummit vaan. Tollasen kun tein niin johan saapas pysyy paikallaan ja on jopa vähän alempana.
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Terve

Itseäni hirvitti ajaa tapeilta niiden kumien päällä. Parempi se oli niiltä pelkiltä raudoilta ajaa.

Riku
Syke
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona

Viesti Kirjoittaja Syke »

Jukka S. kirjoitti:Luulisi jollain täällä foorumillakin olevan noi AT:n kumit ylimääräsinä. Oman AT:n kun myin pois, meni sen mukana käyttämättömät alkuperäiset jalkatappien kumit...
Onkohan mulla sun vanha mopo?Tuli ne uudet kumit mukana..
Toivakasta viime Jouluna ostin ton Africaanon :)
Jukka S.

Viesti Kirjoittaja Jukka S. »

Taitaapi olla mun vanha mopo. Kuin on pelannu, oletko paljon ehtiny ajella?
Syke
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona

Viesti Kirjoittaja Syke »

Hienosti on toiminut.Lataussäädin on ainoa minkä jouduin uusimaan.
12tkm olen ehtinyt sillä körräilemään.
Vastaa Viestiin