AT jalkatappien kumit
Valvoja: Moderaattorit
AT jalkatappien kumit
Jalkatapeista alkaa olla kumit rispaantuneet, saako nuita tarvikkeena ja mistä liikkeestä lähteä kyselemään...
- PilcQ
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Viesti:
Yeps, itse tein saman ekanajokauden jälkeen ja ihan vaan metallisina ilman sitä kumia vallan mainiot. Tosin kai niitä saa ainakin uusina varaosina BW:stä, mutta hintaa en tosissaan tiedä...jmka kirjoitti:Eipä noilla kumeilla juuri mitään tee, ruuvaa ne irti niin huomaat että alta paljastuu metalliset jalkatapit jotka ei nulju eikä ole liukkaat jalan alla.
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
No juu mutta MATKAajossa tahtoo tulla tärinät läpi ja alkaa jalkapohjia kutittaaPilcQ kirjoitti:Yeps, itse tein saman ekanajokauden jälkeen ja ihan vaan metallisina ilman sitä kumia vallan mainiot. Tosin kai niitä saa ainakin uusina varaosina BW:stä, mutta hintaa en tosissaan tiedä...jmka kirjoitti:Eipä noilla kumeilla juuri mitään tee, ruuvaa ne irti niin huomaat että alta paljastuu metalliset jalkatapit jotka ei nulju eikä ole liukkaat jalan alla.
- PilcQ
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Viesti:
Olihan muuten hyvä pointti, pitääkin varmaan taas pitkästä aikaa koittaa miltä ne tuntuivat ja paljonko eristävät tärinöitä. Onneksi laitoin kuitenkin jonnekkin laatikon pohjalle nuokin talteen...juha kirjoitti:No juu mutta MATKAajossa tahtoo tulla tärinät läpi ja alkaa jalkapohjia kutittaaMuutenhan noilla ei mitään tee mutta mukavuussyistä...
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
- teneraattori
- Pyörä: ON
Jäikö sulla ylimääräisiksi ne kumien alla olevat alkuperäiset tapit? Olen ajatellut leventää alkuperäisiä tappeja hitsaamalla niiden takapuolelle toiset tapit, mutta vielä ei ole sellaisia löytynyt.inventaattori kirjoitti:Mahtaakohan TA:ssa olla samanlaiset kumit. Mulla on ylimääräinen pari, koska tein kumien tilalle vähän leveämmät sahalaitaraudat. Kaivelen ne jossain vaiheessa esiin, jos tarvitset.
Luulisi jollain täällä foorumillakin olevan noi AT:n kumit ylimääräsinä. Oman AT:n kun myin pois, meni sen mukana käyttämättömät alkuperäiset jalkatappien kumit...
Paljon on varmasti ajokengästäkin kiinni, että miten noi värinät läpi tulee. Omasta mielestäni paras yhdistelmä on hyvät ajokengät ja metalliset pitävät jalkatapit=pitoa ja mukavuutta
Paljon on varmasti ajokengästäkin kiinni, että miten noi värinät läpi tulee. Omasta mielestäni paras yhdistelmä on hyvät ajokengät ja metalliset pitävät jalkatapit=pitoa ja mukavuutta
juu näky tulleen viestä boxiin jotta kumit saattaa löytyä.. kengistä tuo on osittain kiinni, nyt kun vaihdoin kenkiä niin alkoi värinä tuntumaan vasemmassa jalkapohjassa mistä kumi on pois.Jukka S. kirjoitti:Luulisi jollain täällä foorumillakin olevan noi AT:n kumit ylimääräsinä. Oman AT:n kun myin pois, meni sen mukana käyttämättömät alkuperäiset jalkatappien kumit...
- teneraattori
- Pyörä: ON
Pelkät kummit vaan. Tollasen kun tein niin johan saapas pysyy paikallaan ja on jopa vähän alempana.Hillis kirjoitti:Jäikö sulla ylimääräisiksi ne kumien alla olevat alkuperäiset tapit? Olen ajatellut leventää alkuperäisiä tappeja hitsaamalla niiden takapuolelle toiset tapit, mutta vielä ei ole sellaisia löytynyt.inventaattori kirjoitti:Mahtaakohan TA:ssa olla samanlaiset kumit. Mulla on ylimääräinen pari, koska tein kumien tilalle vähän leveämmät sahalaitaraudat. Kaivelen ne jossain vaiheessa esiin, jos tarvitset.