wr valkokilpiseksi
Valvoja: Moderaattorit
wr valkokilpiseksi
kyselin tuossa maahantuojalta kilvitys osia ja vastaus oli ettei kilvitys sarjaa ole hyllyssä eikä sitä ruveta tilaamaan. mietinkin tuossa saako tuollaisen pikkunelarin kilvitettyä täysitehoisena. onko kellään kokemuksia! niin kyseessä on -02 wr 250f
- Jopo87
- Pyörä: WR250F -01 ja R6 -00
Re: wr valkokilpiseksi
Mulla on 2001 mallin peli, joka on ollut uudesta asti valkokilpinen, itse olen toinen omistaja. Papereissa 21kw ja 0.175 kW/kg, eli täysitehoisena on papereissa, ja periaatteessa pikku A ei riitä tuon tehopainosuhteen takia. Todellisuudessa tehoputkella + oheisrojuilla ~37hp kampuralta.
Punakilpisessä on varmaan uutena kaikki samat rojut kuin valkokilpenä myydyissäkin peleissä. Rattilukko, valot, jarruvalo takajarrusta, vilkut jne... Eli jos kaikki toimii ja rekisteröintiin tarvittavat paperit löytyy niin verot maksamalla kilpiin.
2006 on muistaakseni viimeinen vuosimalli jonka saa kilpiin, sen jälkeen maahantuoja lopetti tyyppihyväksynnän ja sai vain punakilpisenä.
Punakilpisessä on varmaan uutena kaikki samat rojut kuin valkokilpenä myydyissäkin peleissä. Rattilukko, valot, jarruvalo takajarrusta, vilkut jne... Eli jos kaikki toimii ja rekisteröintiin tarvittavat paperit löytyy niin verot maksamalla kilpiin.
2006 on muistaakseni viimeinen vuosimalli jonka saa kilpiin, sen jälkeen maahantuoja lopetti tyyppihyväksynnän ja sai vain punakilpisenä.
Onko tuo koskaan ollut kilvissä missään ?m76 kirjoitti:kyselin tuossa maahantuojalta kilvitys osia ja vastaus oli ettei kilvitys sarjaa ole hyllyssä eikä sitä ruveta tilaamaan. mietinkin tuossa saako tuollaisen pikkunelarin kilvitettyä täysitehoisena. onko kellään kokemuksia! niin kyseessä on -02 wr 250f
- saattaapi tulla ylläri veron määrässä jos on tuotu uutena maahan ns. punakilpisenä ( Menee kai uuden pelin vero )
--tuohon loppui mulla 250 EXC:n kilpiin laitto, onneksi en ehtinyt nettipidemmälle muutostöissä, tästä kirjoiteltu jossain foorumilla ja muistaakseni myös verotajan/ex ake:n/trafi:n tms.sivuilla
Allekirjoitan tuon. 2006 oli viimeinen vuosi jolloin WR:t sai kilpiin. Itse kuulun niihin onnekkaisiin jotka ymmärsivät ostaa WR450F 2006 mallin.
Heti sanon että ei ole myynnissä.
Heti sanon että ei ole myynnissä.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
verot saa kyllä ihan sopiviksi kun saa todistettua että on ollut käytössä, eli edelliseltä omistajalta lappu tai punakilpipapereiden haun näkyminen taitaa myös riittää. täytyy varmaan käydä ihan konttorilla kysymässä niiden kantaa