Tohtorin mökäpönttö
Valvoja: Moderaattorit
Tohtorin mökäpönttö
Minkäslaisilla pöntöillä ootta kohentanu tota 650 tohtorin menoa?Onko jotain edukasta vaihtoehtoa joka todetusti säätöjen jälkeen pelaa.Entäs sitte noi motonetin pöntöt,kohtuu hinta,ei vaan oikeen löyry mistään hyvää tai huonoa sanottavaa..
-
Piese
- Pyörä: 60Yz/Ag175/FZR1000/FL 60/Street Glide ST
- Viesti:
Re: Tohtorin mökäpönttö
Joku Mistralin putki ja tosiaan kylä raikaa, kun päästelee tuppi nurin 
-
teppogarde
- Pyörä: DL 650 V-Strom
Mulla on nyt ajokokemuksia Motonetin kannusta n. 15 000 km V-Stromissa ja toistaiseksi olen ollut ihan tyytyväinen. Pientä vuotoa etulaipan liitoksesta mutta äänet komeat

Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
Viime kesäna tilasin creptus mökäpöntön freewindiin.Maksoi 226 euroa postikuluineen sis.pöntön,kiinnityspannan ja db-killerin.Persdyno tuntumalla ainakin alaväänto lisääntyi.Toimii vakio säädöilla hyvin.
http://www.creptus.cz/
http://www.creptus.cz/
Jos taasen välttelet huomiota, mutta tarvitset virtaavan pöntön on tuollainen 1100 GSXR:n pönttö ainakin hyvä. Hiukan isohan se on, mutta virtaa kuten suora absorptiovaimennin. Suoralla mökäpöntöllä säätelin kaasarin, eikä tarvinnut tehdä muutoksia Gixxerin pöntölle.
Tuollainen
Tuollainen
Paljonkohan tuo Gixerin pönttö painaa? Itsellä oli DR:ssä aikoinaan Laser pro duro (katulaillinen versio?). Piti mielestäni hyvää ääntä ja ei ollut älyttömän kova, mutta herätti hämmennystä sopivasti kahvaa kääntäessä 
Tuo tuollainen kuin mulla on painaa aika paljon, ei kuitenkaan niin paljon kuin alkuperäinen. Uudemmat (jostain 2001 eteenpäin) ovat titaanisia ja huomattavasti kevyempiä.werty- kirjoitti:Paljonkohan tuo Gixerin pönttö painaa? Itsellä oli DR:ssä aikoinaan Laser pro duro (katulaillinen versio?). Piti mielestäni hyvää ääntä ja ei ollut älyttömän kova, mutta herätti hämmennystä sopivasti kahvaa kääntäessä
Omani ostin MP Pitstopista. Maksoin muistaakseni 70 euroa änkkäristä ja väliputkesta. Titaaniset taitaa olla hiukan arvokkaampia.