Kävin heittämässä sellaisen pidemmän lenkin ja huomasin, että tuossahan on aika messevä oljyn kulutus reippaammassa matka-ajossa. Aiemmin ollut sellaista tavallisempaa taajama ja sora-ajelua, jossa ei niinkään mennä tuntitolkulla isolla kaasulla, mutta nyt tuollaisessa jatkuvassa 5-6 tuhatta kierrosta sisältävässä liikkumisessa öljyä siis palaa. Vaikuttaa myös, että menee pikkaisen rikkaalla seoksella.
Voiko tuolle öljyn kulutukselle oikein olla muuta reittiä kuin sylinterin seinämät? Muita teorioita kuunnellaan mielellään ennen kuin avataan
AFRICA TWIN
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: AFRICA TWIN
venttiilin ohjarit / niiden tiivistekumit. kovemmilla kierroksilla tulee imupuolelle enemmän alipainetta ja se imee öljyä ylhäältä venttiilinvarsia pitkin.
Re: AFRICA TWIN
Pitkästä aikaa Afrikkalainen talossa (itseasiassa jo viime kesältä) ja eikös vaan vetari ole täysin vaihtokunnossa. Sen siitä saa kun ostaa 100k ajetun pyörän näkemättä Tainnut edellinenkin omistaja havahtua tuohon ”pikkuharmiin” vaihdeltuaan ensin aimo kasan muita osia, sillä omistusaika oli jäänyt melko lyhyehköksi, heheh. Osaakos kukaan heittää ilmoille osaavan ja luotettavan tekijän/pajan pääkaupunkiseudulta? Saa vaihdella mottiin samalla isosti kuluvia osia kun joutuu koko padan leväyttämään joka tapauksessa.
Heti yhteisen taipaleen alkuviikoilla kiinanmallinen orggistyyppinen sähköinen bensapumppu sai lähtöpassit Mikunin tieltä. Pyörän hakureissu oli tusinan hyytymisen sävyttämä ja huumori oli kaatosateessa välillä vähissä, heheh.
Heti yhteisen taipaleen alkuviikoilla kiinanmallinen orggistyyppinen sähköinen bensapumppu sai lähtöpassit Mikunin tieltä. Pyörän hakureissu oli tusinan hyytymisen sävyttämä ja huumori oli kaatosateessa välillä vähissä, heheh.
Re: AFRICA TWIN
Menisikö se vielä super pinionilla jonkun aikaa?
https://kkbike.it/en/pinions/107pinion- ... 1616t.html
Tuo ottaa siis boorit käyttöön koko matkalta.
Mitäs kuluvia/vaihdettavia osia siinä moottorissa vielä on, jos edellinen omistaja on vaihtanut isosti jo osia? 100tkm ei pitäisi olla tuolle moottorille mikään matka jos edes jollain tapaa on pidetty huolta.
https://kkbike.it/en/pinions/107pinion- ... 1616t.html
Tuo ottaa siis boorit käyttöön koko matkalta.
Mitäs kuluvia/vaihdettavia osia siinä moottorissa vielä on, jos edellinen omistaja on vaihtanut isosti jo osia? 100tkm ei pitäisi olla tuolle moottorille mikään matka jos edes jollain tapaa on pidetty huolta.
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: La Heinä 07, 2012 7:50 pm
- Pyörä: XRV 750, Tunturi Automat
- Paikkakunta: K-P
Re: AFRICA TWIN
Uusi mittarinpyöritin (44800-MV1-013) tuli Japanista, täytyisi duunata se paikalleen kun ehtii. Täytyykös tuohon laittaa jotain rasvaa ennen asennusta vaiko vaan suoraan kiinni? Jokin ohut öljykalvo tuntuu kotelossa olevan.
Re: AFRICA TWIN
Transalpista just avasin ja putsasin, siinä on täysin sama osa. Bilhelveten akkunaparasva sattui käsiin, sitä laitoin ohkaisen hunnun hampaiden päälle ja sinne pohjalle jonkun verran. Tuskin sitä nyt aivan täyteen kannattaa laittaa..Eino Epatto kirjoitti: ↑To Huhti 11, 2024 7:21 pm Uusi mittarinpyöritin (44800-MV1-013) tuli Japanista, täytyisi duunata se paikalleen kun ehtii. Täytyykös tuohon laittaa jotain rasvaa ennen asennusta vaiko vaan suoraan kiinni? Jokin ohut öljykalvo tuntuu kotelossa olevan.
Kai se semmoista suht juoksevaa saisi olla, etenkin jos ajelee kylmemmillä keleillä.
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
Re: AFRICA TWIN
Onko trippimittarille joku oma piuha+sulake akulta? Toimii kun on avain päällä mutta hukkaa muistin kun on hetken (3s) pois päältä. Sinänsä en ymmärrä miksi siellä olisi eri kytkentä päälläollessa vai riittääkö sille joku hituvirta kilometrimittarista? Tai onhan tuolla tietenkin joku signaali laittaa näyttö päälle kun on avain päällä.
Русский военный корабль, иди на хуй