BMW G650X
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- viitsu
- Viestit: 315
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2010 10:59 am
- Pyörä: R 1150 GS-01, XChallenge
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Re: BMW G650X
Morjens,
Löysin ketjusta "MarkkuHoon" laittaman kuvan Slipstreamer HD-3 Tombstone-pleksistä. Oletteko laittanut x:ään jotain tuulenohjainta talviajoihin.
Kuvan pleksi olis aika ideaali, mutta taitaa mennä aika jumpaksi tilata sellainen jenkeistä.
Löysin ketjusta "MarkkuHoon" laittaman kuvan Slipstreamer HD-3 Tombstone-pleksistä. Oletteko laittanut x:ään jotain tuulenohjainta talviajoihin.
Kuvan pleksi olis aika ideaali, mutta taitaa mennä aika jumpaksi tilata sellainen jenkeistä.
- viitsu
- Viestit: 315
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2010 10:59 am
- Pyörä: R 1150 GS-01, XChallenge
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Re: BMW G650X
Grazias Amigo!
Just tollanen on riittävä. Hintakaan ei oo paha. Tullit tohon tulee mutta vois kokeilla tilata.
Just tollanen on riittävä. Hintakaan ei oo paha. Tullit tohon tulee mutta vois kokeilla tilata.
- viitsu
- Viestit: 315
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2010 10:59 am
- Pyörä: R 1150 GS-01, XChallenge
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Re: BMW G650X
Jahas,
Koronan takia verkkokauppa jäädytetty syksyllä 2020. Eli onnistu tuolta
Koronan takia verkkokauppa jäädytetty syksyllä 2020. Eli onnistu tuolta
Re: BMW G650X
8mm mullekin sanottiin ensin faceryhmässä. Mutta 10mm on oikea koko!!!
Ja piti tosiaan putsata aika paljon ennen kuin sain kuusiokololle sopivan reiän näkyviin.
Mutta homma lähti lopulta rokkaamaan ja mulla on nyt Touratechin takaiskari pyörässä.
Edit. Menin idiotti laittamaan että se olisi ollut se 8mm tuohon videoon jonka julkaisin JuuTuubissa. Niin moni kysellyt ja väittänyt vastaan kaikkiin kokovaihtoehtoihin että tässä menee näköjään sekaisin itsekin!
Viimeksi muokannut Go-Za, Pe Tammi 14, 2022 9:48 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 396
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: BMW G650X
Hieno homma!
Viimeistään ens vuonna ajelemaan.
Viimeistään ens vuonna ajelemaan.
Re: BMW G650X
Tullu hankittua vähän muutakin pyörään.
Hepco & Beckerin laukkutelineet (toivottavasti istuu tuon SW Motechin takalaukkutelineen kanssa joka mulla jo on).
SW Motechin telineeseen tommonen iso ja leveä takalaukun teline sekä siihen suoraan sopiva SW Motechin
Tail Back kooltaan n. 30-40 L (laajennettavissa).
Sitten vihdoinkin SW Motechin kaatumaraudat jotka tulee yllättävän ylös mutta ovat varmaan kuitenkin paremmat kuin ei mitään.
Pientä rakentelua luvassa kevväämmällä.
Hepco & Beckerin laukkutelineet (toivottavasti istuu tuon SW Motechin takalaukkutelineen kanssa joka mulla jo on).
SW Motechin telineeseen tommonen iso ja leveä takalaukun teline sekä siihen suoraan sopiva SW Motechin
Tail Back kooltaan n. 30-40 L (laajennettavissa).
Sitten vihdoinkin SW Motechin kaatumaraudat jotka tulee yllättävän ylös mutta ovat varmaan kuitenkin paremmat kuin ei mitään.
Pientä rakentelua luvassa kevväämmällä.
- Ilmari
- Viestit: 1059
- Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
- Paikkakunta: Kokkola
Re: BMW G650X
Puolipuristimen kilkkeet vaihdettu revisioituun osasiin. Silmämääräisesti en kyllä huomannu mitään eroa vanhoihin. Tieskö joku, mikä ero niissä pitäis olla?
-Ile-
-Ile-
- viitsu
- Viestit: 315
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2010 10:59 am
- Pyörä: R 1150 GS-01, XChallenge
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Re: BMW G650X
Moi, pyörän ollessa sivujalalla pohjapanssari kastuu vasemmalta puolelta ja tulee läntti lattiaan. Luulin talvella ajon jälkeen sen olevan sulamisvettä mutta nyt varmistui jäähdytysnesteeksi. Onko vain stefa/stefat menny.Mitä täytyy tilata vaihtoa varten? Onko työläs homma.
Re: BMW G650X
Taitaa Viitsu olla tän koneen tyyppivika
http://www.f650gs.crossroadz.com.au/WPumpRepair.html
Itse ostin vain tarvikestefat ja laskin osan nesteistä pois ja pyörä kyljelleen ja stefojen vaihto ja nesteet takaisin, korjaantu sillä itselläni.
Jos akseli näyttää kovin rivolta niin sitten korjaus settiä ebaystä..
Helppo homma, onnistui tälläiseltä lähes kädettömältä. Muista ilmata jäähdytyspiiri jos kaikki neste ei mahdu takaisin kiertoon (testattu).
http://www.f650gs.crossroadz.com.au/WPumpRepair.html
Itse ostin vain tarvikestefat ja laskin osan nesteistä pois ja pyörä kyljelleen ja stefojen vaihto ja nesteet takaisin, korjaantu sillä itselläni.
Jos akseli näyttää kovin rivolta niin sitten korjaus settiä ebaystä..
Helppo homma, onnistui tälläiseltä lähes kädettömältä. Muista ilmata jäähdytyspiiri jos kaikki neste ei mahdu takaisin kiertoon (testattu).
T. IJiiJii
mopottimet
BMW G650GS Sertao
Honda CRF250L (ex)
Kawasaki KLE500 (ex)
Yamaha XT350 (ex)
Kawasaki KZ400 (ex)
Helkama Raisu (ex)
mopottimet
BMW G650GS Sertao
Honda CRF250L (ex)
Kawasaki KLE500 (ex)
Yamaha XT350 (ex)
Kawasaki KZ400 (ex)
Helkama Raisu (ex)
-
- Viestit: 396
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: BMW G650X
Ei nyt niin helppo korjata vesipumppua X:n rungossa, sen verta isotöinen (F 650/Sertao1h töitä/G X- 4h), että samalla akseli vaihtaen(kuluu urille),
niin ei tarvi heti tehdä uusiksi. Tästä ketjusta löytynee ohjeet.
Omassa X:ssä meni n. 30tkm uusiks bmw:n tiskiltä tiivisteet + akseli n.60e.
Meni pyörä kaverille, mutta yli 80tkm ajettu eikä vielä vuotanut,ehkä auttanut tuo silikoonivoitelu välillä tiivisteille juorureijästä ruiskulla.
niin ei tarvi heti tehdä uusiksi. Tästä ketjusta löytynee ohjeet.
Omassa X:ssä meni n. 30tkm uusiks bmw:n tiskiltä tiivisteet + akseli n.60e.
Meni pyörä kaverille, mutta yli 80tkm ajettu eikä vielä vuotanut,ehkä auttanut tuo silikoonivoitelu välillä tiivisteille juorureijästä ruiskulla.
- viitsu
- Viestit: 315
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2010 10:59 am
- Pyörä: R 1150 GS-01, XChallenge
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Re: BMW G650X
Juu, googlettelin netistä että pitäis purkaa takasvingi pois että saa kytkinkopan purettua jotta pääsee käsiksi takimmaiseen stefaan. Ehkä siitä tuo 4h. Tarkoitus tilata koko setti akselin kanssa.
- Ilmari
- Viestit: 1059
- Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
- Paikkakunta: Kokkola
Re: BMW G650X
Tuo svingin irrotushan on todella helppo homma ja mun mielestä jopa kannattavaa. Ite Irrotan svingin joka toinen vuosi/ ketjun vaihdon yhteydessä. Siinähän tulee sitte putsattua/rasvattua ne laakerit. Kannattaa vaan varata sinne oikealle puolelle uudet M4 pultit ja mielellään oikean päiväsellä kuusiokolokannalla. Ihme kyllä, mulla tuo akseli ei oo vielä porsinut vaan eiköhän kohta tule eteen seki....
-Ile-
- viitsu
- Viestit: 315
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2010 10:59 am
- Pyörä: R 1150 GS-01, XChallenge
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Re: BMW G650X
Mitä tarkoitat "oikean päiväsellä" kuusiokolokannalla?
- Ilmari
- Viestit: 1059
- Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
- Paikkakunta: Kokkola
Re: BMW G650X
Ne alkuperäset pultit on semmosia hassuja kupulakantaisia pultteja joista se kanta menee pilalle hyvin helposti. Eli siksi normi kk-pultit jotka kestää purkua/kasausta useemmanki kerran.