Honda CRF450L Dual Sport
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Seppo Honkanen
- Viestit: 704
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
- Pyörä: EXC-R450 6D, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Kotari on voittanut vain 16 kertaa putkeen, eikä huonolta näytä nytkään. Jos Husse sattuisi voittamaan, niin sehän olisi käytännösä kuin Kotari voittaisi. Tänään etappivoitto oli vissiin ajettu Shercolla.
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Crf 450 l kestää kadulla luultavasti melko hyvin koska r versiollakin voi ajaa jopa jäärataa melkoisia tuntimääriä ja se on sentään aika rääkkiä mille tahansa vehkeelle.
Kilpureiden huolto välejä ei voi verrata millään muotoa katupyöriin ja niiden kestoon, siitä on huono tehdä johtopäätöksiä.
Joitain rr superstock 600cc luokan pyöriäkin laakeroidaan jopa 1500km välein kilpakäytössä, vaikka kadulla niillä ajetaan onnellisesti vuodesta toiseen.
Matkaenduro tämä pyörä ei ole eikä sitä sellaisena ole markkinoitukaan, vaan se on erittäin maastokelpoinen katuenduro, ei kilvitetty kisapyörä kuten monet euro vehkeet.
Mitä painoon tulee se johtuu koko maailman päästövaatimukset täyttävästä tekniikasta ja monesta varusteesta jotka puuttuvat sporttisemmista enskoista esim, lukot ,tankki,ohjaus,virta, ym huomaamaton tavara.
Kilpureiden huolto välejä ei voi verrata millään muotoa katupyöriin ja niiden kestoon, siitä on huono tehdä johtopäätöksiä.
Joitain rr superstock 600cc luokan pyöriäkin laakeroidaan jopa 1500km välein kilpakäytössä, vaikka kadulla niillä ajetaan onnellisesti vuodesta toiseen.
Matkaenduro tämä pyörä ei ole eikä sitä sellaisena ole markkinoitukaan, vaan se on erittäin maastokelpoinen katuenduro, ei kilvitetty kisapyörä kuten monet euro vehkeet.
Mitä painoon tulee se johtuu koko maailman päästövaatimukset täyttävästä tekniikasta ja monesta varusteesta jotka puuttuvat sporttisemmista enskoista esim, lukot ,tankki,ohjaus,virta, ym huomaamaton tavara.
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Se mikä tuosta 450L mallista tekee todellisen dual sportin on se että se on hyvin katulaillinen kaliforniaa myöten ja siellähän on kotarikin ollut ongelmissa kun pyörään ei saisi myydä katulaittomia viriosia ja se on tietenkin vähän hankalaa jos osat on yhteensopivia läpi malliston. Muistelen että amerikassa ei ole kotariin saanut jotain osia ollenkaan sen takia kun kotari ei uskalla viranomaisen pelossa niitä myydä.
Harrastajan kannalta euroopassa missä viriosien myyntiä ei ole kielletty olisi kivempi jos osat kävisi läpi malliston. Pitäisi selvittää mitä nuo red moton pyörät ovat, jos niissä olisi kuusivaihteinen alakerta, mutta muuten kisavehkeiden kanssa sama kansi, imusarja ja sähköt, se tekisi tuosta L-mallista euroopassa aika turhan.
Harrastajan kannalta euroopassa missä viriosien myyntiä ei ole kielletty olisi kivempi jos osat kävisi läpi malliston. Pitäisi selvittää mitä nuo red moton pyörät ovat, jos niissä olisi kuusivaihteinen alakerta, mutta muuten kisavehkeiden kanssa sama kansi, imusarja ja sähköt, se tekisi tuosta L-mallista euroopassa aika turhan.
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Juuri näin. Kuten Honda on ilmoittanut, moottorin rakenne on tehty nimenomaan pitkäikäisyyden ehdoilla, joten luvassa on Hondamaiseen tyyliin todella luotettava ja isoja kilsoja kestävä peli. Hieno homma että markkinoilla on vihdoin ylivoimaisen kestävä dual sportti. Globaalit markkinat kiittävät.vilukalle kirjoitti:Crf 450 l kestää kadulla luultavasti melko hyvin koska r versiollakin voi ajaa jopa jäärataa melkoisia tuntimääriä ja se on sentään aika rääkkiä mille tahansa vehkeelle.
.
Re: Honda CRF450L Dual Sport
vma kirjoitti:Juuri näin. Kuten Honda on ilmoittanut, moottorin rakenne on tehty nimenomaan pitkäikäisyyden ehdoilla, joten luvassa on Hondamaiseen tyyliin todella luotettava ja isoja kilsoja kestävä peli. Hieno homma että markkinoilla on vihdoin ylivoimaisen kestävä dual sportti. Globaalit markkinat kiittävät.vilukalle kirjoitti:Crf 450 l kestää kadulla luultavasti melko hyvin koska r versiollakin voi ajaa jopa jäärataa melkoisia tuntimääriä ja se on sentään aika rääkkiä mille tahansa vehkeelle.
.
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125
Re: Honda CRF450L Dual Sport
..
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Rapakon takana tätä tullaan väkisinkin vertaamaan isoihin Kotareihen kuten tässä vertailussa:
https://www.motorcycle.com/shoot-outs/r ... -adventure
Jenkeissä isoja EXC:itä, Husqvarna FE:itä ja nelari-Betoja pidetään samalla lailla dual sportteina kuten uutta Hondaa. Testin lopputuloskin oli arvattavissa.
https://www.motorcycle.com/shoot-outs/r ... -adventure
Jenkeissä isoja EXC:itä, Husqvarna FE:itä ja nelari-Betoja pidetään samalla lailla dual sportteina kuten uutta Hondaa. Testin lopputuloskin oli arvattavissa.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Rymyäjä kirjoitti:..
- Tohtori_650
- Viestit: 959
- Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
- Pyörä: Ktm Adventure 950
- Paikkakunta: Muurame
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Kävikös kukaan Hondaa ihmettelemässä mp-näyttelyssä ? Vai onko tää lytätty jo niin sysipaskaksi, ettei kukaan vakavahenkinen kurapyöräilijä voi edes harkita ostamista
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Kävin katsomassa vierestä, mutta en käynyt edes kyydissä. Muutama sivu taaksepäin oli vertailu hussen kanssa ja siinä oli moottoria kehuttu tärinättömäksi, joka tuossa ainakin minua kiinnostaa. Sekin kiinnostus loppuu kun katsoo hintalappua.
- Tohtori_650
- Viestit: 959
- Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
- Pyörä: Ktm Adventure 950
- Paikkakunta: Muurame
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Joo, hintalappu on ihan järkyttävä.
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Beta 200 rr
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Kovastihan se sai kehuja.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: La Loka 31, 2009 5:38 pm
- Pyörä: XLV 750R- 84, DR650R -91, Husse 701E -17
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Onko näistä kenelläkään täällä vielä omakohtaisia kokemuksia?
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Honda CRF450L Dual Sport
Talvella oli kova porina pyörästä, mutta sen jälkeen keskustelu kuolikin täysin. Onko näitä jollakin, ja mitkä ovat kokemukset?
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14