Saattaa olla, että joku on jo linkin tänne laittanut , mutta tuolta linkistä löytyy asiallisen oloisia pleksejä kahta mallia ja eri korkeuksilla LC8:aan http://www.ceebaileys.com/ktm/
terv. Tapsa ja Kotka950
Itse olen kamppaillut aika tavalla turbulenssiongelmien kanssa, mutta siltikin oli helppo päätös olla laittamatta CB:n pleksiä. Makuasioitahan nämä on, mutta mielestäni design on kertakaikkiaan liian ruma. Voi tosin olla, että jos joskus lähtee reissulle Euoopan halki, niin on pakko tuollaiseen taipua.
Itse suosittelen madallettua pleksiä, jos turbulensseistä haluaa eroon. Katteen "linjaa" myöten siitä saa myös melko siistin näköisen. Muita matalaan katteeseen hurahtaneita on esim. Adventure.
Seppo Honkanen kirjoitti:Itse suosittelen madallettua pleksiä, jos turbulensseistä haluaa eroon. Katteen "linjaa" myöten siitä saa myös melko siistin näköisen. Muita matalaan katteeseen hurahtaneita on esim. Adventure.
T. Sepi
Olen samaa mieltä. Mita matalampi pleksi, sitä nätimmin toimii.
Harmittelin itse pari tuhatta kilometriä saman turbulenssi ongelman kanssa. Sitten sipasin Dremelillä plexistä n. 10cm siivun pois ja nyt on minulle hyvä.