Komia on pyörä . Minkähän verran mahtaa painaa tuo 701 husku. Tuli keveämpi pyörä mieleen kun juuri tulin pieneltä enduro pöräytyksestä tuolla painavalla 8 gessulla.tokor kirjoitti:Siinä se nyt sitten on
Luovutushuoltoa, kahvanlämmittimiä ja piikkikumeja vaille kotia vietävänä...maanantaina omaan talteen
Eka satsit tulee promokuvista poiketen mustilla penkeillä ja tricolourit tulee myöhemmis perässä.
Husqvarna 701 enduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Husqvarna 701 enduro
Re: Husqvarna 701 enduro
Tarkkoja speksejä en ole löytänyt, jostain huomasin kuivapainoksi väitettävän 145kg, eli muutaman kilon enempi kuin 690. Ens viikolla punnitsen jos muistan800cc kirjoitti:Komia on pyörä . Minkähän verran mahtaa painaa tuo 701 husku. Tuli keveämpi pyörä mieleen kun juuri tulin pieneltä enduro pöräytyksestä tuolla painavalla 8 gessulla.
Re: Husqvarna 701 enduro
Pyörä saatiin onnellisesti kotiin saakka. Innokkaat katselijat saavat ainakin ensi viikkoon tai jopa ylikin odottaa Motormannille esittelypyörää nähtäväksi toki näytetään jos innokkaita
Punnitsin huvikseni ja ajokunnossa normi vaa´alla sain keulalle 71kg ja perälle 83kg, elikkäs 154kg. Tämä siis ajokunnossa piikkirenkailla ja kahvanlämppärit lisättynä vakioon, bensan määrästä ei ole tietoa kun en ole tankannut itse, veikkaan ettei kovin paljoa. Varmasti jotain heittoa on mutta näin suuntaa antavana.
Punnitsin huvikseni ja ajokunnossa normi vaa´alla sain keulalle 71kg ja perälle 83kg, elikkäs 154kg. Tämä siis ajokunnossa piikkirenkailla ja kahvanlämppärit lisättynä vakioon, bensan määrästä ei ole tietoa kun en ole tankannut itse, veikkaan ettei kovin paljoa. Varmasti jotain heittoa on mutta näin suuntaa antavana.
-
- Viestit: 2656
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: Husqvarna 701 enduro
Onneksi olkoon. Nyt sitten odotellaan kuvia Hussesta luonnollisessa ympäristössään.tokor kirjoitti:Pyörä saatiin onnellisesti kotiin saakka. Innokkaat katselijat saavat ainakin ensi viikkoon tai jopa ylikin odottaa Motormannille esittelypyörää nähtäväksi toki näytetään jos innokkaita
Punnitsin huvikseni ja ajokunnossa normi vaa´alla sain keulalle 71kg ja perälle 83kg, elikkäs 154kg. Tämä siis ajokunnossa piikkirenkailla ja kahvanlämppärit lisättynä vakioon, bensan määrästä ei ole tietoa kun en ole tankannut itse, veikkaan ettei kovin paljoa. Varmasti jotain heittoa on mutta näin suuntaa antavana.
Re: Husqvarna 701 enduro
Kiitoksia.Tase kirjoitti:Onneksi olkoon. Nyt sitten odotellaan kuvia Hussesta luonnollisessa ympäristössään.
Kuvia varmaan tulee kunhan saadaan jotain valkoista tuonne tiestölle
Odotellessa hyvä laittaa loput varusteet paikoilleen.
Re: Husqvarna 701 enduro
Nyt alkaisi olemaan ajoa vaille valmis, tallissa olevista hilppeistä ainoastaan Osco puuttuu enään.
Kilvet ja lumi vielä
Välityksiä varmaan pitää kanssa jossain kohtaa tihentää, mites 690 kuskit on hammastuksen toteuttanut vakio ketjuilla?
Mietinnässä myös tarraa tai kiveniskukalvoa noihin isoihin valkoisin takaposkiin, huosut ja saappaat taitaa tulla hieromaan aika hyvin noita
Kilvet ja lumi vielä
Välityksiä varmaan pitää kanssa jossain kohtaa tihentää, mites 690 kuskit on hammastuksen toteuttanut vakio ketjuilla?
Mietinnässä myös tarraa tai kiveniskukalvoa noihin isoihin valkoisin takaposkiin, huosut ja saappaat taitaa tulla hieromaan aika hyvin noita
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: La Heinä 12, 2014 12:05 am
- Pyörä: 690er -14
- Paikkakunta: Oulu
Re: Husqvarna 701 enduro
Omaan pyörään laitoin 13piikkisen eturattaan kun ei voinut takaratasta suurentaa vakio ketjuilla ja omasta mielestäni hyvä välitys sekalaiseen ajoon.
Miten hussessa kytketään ABS pois päältä?
690 tyhmästi joutuu aina käynnistyksen jälkeen painamaan mittaristosta pois päältä ja muutaman kerran sattunut paha tilanne kun jäänyt vahingossa ABS päälle, eikä muuten vauhti hidastu yhtään hiekalla
Miten hussessa kytketään ABS pois päältä?
690 tyhmästi joutuu aina käynnistyksen jälkeen painamaan mittaristosta pois päältä ja muutaman kerran sattunut paha tilanne kun jäänyt vahingossa ABS päälle, eikä muuten vauhti hidastu yhtään hiekalla
ex. drz400sm -06
ex. 250exc -08
ex. 250exc -08
Re: Husqvarna 701 enduro
Näyttäisi (ehkä) menevän samalla kaavalla, omalla kytkimellä kuitenkin. Olikohan tuossa jo kuitenkin kolmella asennolla..päällä, pois ja takaa pois.köröttelijä kirjoitti:Omaan pyörään laitoin 13piikkisen eturattaan kun ei voinut takaratasta suurentaa vakio ketjuilla ja omasta mielestäni hyvä välitys sekalaiseen ajoon.
Miten hussessa kytketään ABS pois päältä?
690 tyhmästi joutuu aina käynnistyksen jälkeen painamaan mittaristosta pois päältä ja muutaman kerran sattunut paha tilanne kun jäänyt vahingossa ABS päälle, eikä muuten vauhti hidastu yhtään hiekalla
Ei ole vielä manuaalia saatavilla niin tarkemmin huono sanoa
Alkuperäis eturatas oli vissiin 15-piikkinen, jos oikein muistan? Hussessa pitäisi olla samat välit.
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: La Heinä 12, 2014 12:05 am
- Pyörä: 690er -14
- Paikkakunta: Oulu
Re: Husqvarna 701 enduro
15/45 on vakiovälitys
Nyt on jäänyt pikkuhiljaa selkäytimeen, että aina kun kääntää virrat päälle niin painan ABS pois ennen starttausta.
Oletko ehtinyt kurkata ilmanputsari koteloon? Mahtaako olla sama paperifiltteri vakiona mitä kotarissa on?
Nyt on jäänyt pikkuhiljaa selkäytimeen, että aina kun kääntää virrat päälle niin painan ABS pois ennen starttausta.
Oletko ehtinyt kurkata ilmanputsari koteloon? Mahtaako olla sama paperifiltteri vakiona mitä kotarissa on?
ex. drz400sm -06
ex. 250exc -08
ex. 250exc -08
Re: Husqvarna 701 enduro
En ole kurkannut, mutta käsittääkseni sama
-
- Viestit: 2656
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: Husqvarna 701 enduro
Onko tuo kilpiteline tukevampi kuin 690:ssä?
Ainakin mainosvideoissa se näyttää kestävän melkoisia hyppyjä.
Ainakin mainosvideoissa se näyttää kestävän melkoisia hyppyjä.
Re: Husqvarna 701 enduro
Käsin hypistellessä vaikuttaisi jopa sille että saattasi kestääTase kirjoitti:Onko tuo kilpiteline tukevampi kuin 690:ssä?
Ainakin mainosvideoissa se näyttää kestävän melkoisia hyppyjä.
Re: Husqvarna 701 enduro
Siinäpä olisi ensimmäinen kuva luonnollisessa ympäristössä
Tietyistä syistä tiet oli rajalliset, tällä kertaa ainakin. Heti aamutuimaan piti perhesyistä olla jo liikenteessä.
Kaikkinensa kiertelin samoja polkuja about 1,5h. Suupielet korvissa kutakuinki koko ajan
Märkää nuoska lunta oli tullut yön aikana aika lailla ja väliin oli oksistokin kaatunut tielle. Välillä koko ukko valkoisena.
Sievää totuttelu ajoa, mutta jotain havaintoja kuitenkin.
Pyörä sopi käteen heti. Ajoasento tuntui hyvälle, ehkä tapeilta ajoon saisi korottaa tankoa hiukan. Alusta tuntui mukavalle, joskin varmasti ajan kanssa tulee hienosäädettyä. Pintakovuutta ei mielestäni ollut. Kaasun vastaavuus hyvä ja tasainen, voima välittyy mukavasti, ei turhaa repimistä.
Vielä loppuun lainaus huomattavasti paljon kokeneemmalta ja paaaaaaljon paremmalta kuskilta, sain tutun välittämänä eilen tällaisen kommentin pyörästä joka lienee naamakirjasta lähtöisin.
"Hienosti 701 rokkaa, pakasta suoraan polulle. Ainoastaan jousitus meikäläiselle pikkasen "hempeä" ja satula matala, kevyemmälle varmasti hyvä. Keula parempi kuin 690 kottaraisessa, ajoasento oikein hyvä. Kyllä kelpaa kaupitella!! Ja vielä niin perkuleen nättiki!!"
Tietyistä syistä tiet oli rajalliset, tällä kertaa ainakin. Heti aamutuimaan piti perhesyistä olla jo liikenteessä.
Kaikkinensa kiertelin samoja polkuja about 1,5h. Suupielet korvissa kutakuinki koko ajan
Märkää nuoska lunta oli tullut yön aikana aika lailla ja väliin oli oksistokin kaatunut tielle. Välillä koko ukko valkoisena.
Sievää totuttelu ajoa, mutta jotain havaintoja kuitenkin.
Pyörä sopi käteen heti. Ajoasento tuntui hyvälle, ehkä tapeilta ajoon saisi korottaa tankoa hiukan. Alusta tuntui mukavalle, joskin varmasti ajan kanssa tulee hienosäädettyä. Pintakovuutta ei mielestäni ollut. Kaasun vastaavuus hyvä ja tasainen, voima välittyy mukavasti, ei turhaa repimistä.
Vielä loppuun lainaus huomattavasti paljon kokeneemmalta ja paaaaaaljon paremmalta kuskilta, sain tutun välittämänä eilen tällaisen kommentin pyörästä joka lienee naamakirjasta lähtöisin.
"Hienosti 701 rokkaa, pakasta suoraan polulle. Ainoastaan jousitus meikäläiselle pikkasen "hempeä" ja satula matala, kevyemmälle varmasti hyvä. Keula parempi kuin 690 kottaraisessa, ajoasento oikein hyvä. Kyllä kelpaa kaupitella!! Ja vielä niin perkuleen nättiki!!"
Re: Husqvarna 701 enduro
Onko käsitystä miten keula teknisesti eroaa 690 KTM:stä?
Re: Husqvarna 701 enduro
Uusittu 690 verrattuna ja joustot palautettu takaisin 275mm
"For the Enduro, Husqvarna opted for more off-road capable suspension from WP. Up front, the 701 Enduro uses a 48mm upside-down closed cartridge 4CS fork that can be adjusted via dials at the top of the fork tubes"
"For the Enduro, Husqvarna opted for more off-road capable suspension from WP. Up front, the 701 Enduro uses a 48mm upside-down closed cartridge 4CS fork that can be adjusted via dials at the top of the fork tubes"