KTM 390 Adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 390 Adventure
Minä ottaisin mieluummin sen 50mm lisää joustoa ja kanto kykyä alustaan, mitä muutaman hepan lisä tehoa.
Nyt kun tie näyttää vähänkin röykkysemmältä saa olla jarrulla, muuten pohjaa alusta.
Nyt kun tie näyttää vähänkin röykkysemmältä saa olla jarrulla, muuten pohjaa alusta.
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: KTM 390 Adventure
Millasia vähänkään röykkysemmät ovat ja mitä vauhti ennen jarrua?
Re: KTM 390 Adventure
Tuossa esimerkiksi ei voinut tuon kovempaa ajaa, kun alkoi pohjata.
VIDEO
Vertailuksi TÄLLEEN ei pysty tuolla 390 vetämään.
Ihan jos tiessä on yli 10cm heitto, niin yleensä parempi vähän himma kuin antaa hanaa.
VIDEO
Vertailuksi TÄLLEEN ei pysty tuolla 390 vetämään.
Ihan jos tiessä on yli 10cm heitto, niin yleensä parempi vähän himma kuin antaa hanaa.
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: KTM 390 Adventure
Ihan mukavastihan tuo menee katupyöräksi. Muistutti erehdyttävästi Dukella ajelua. Onko sulla jalat mukana jousituksessa? Onko tuossakin keulan pohjaus ongelma? Eikö siinä ole säätöjäkin? Ootko mittaillut millaiset painumat?
Re: KTM 390 Adventure
Aina on perse irti penkistä, kun meno käy vähän röykkysemmäksi.
Kyllä sieltä keulastakin on kaikki joustot käytetty, mutta en ole ongelmaksi kokenut.
EDIT: Pari ajovideoo. VIDEO ja VIDEO
Tuossa eka viedeolla ajan 20cm dropin, niin oli iskarit pohjassa
Kyllä sieltä keulastakin on kaikki joustot käytetty, mutta en ole ongelmaksi kokenut.
EDIT: Pari ajovideoo. VIDEO ja VIDEO
Tuossa eka viedeolla ajan 20cm dropin, niin oli iskarit pohjassa
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: KTM 390 Adventure
Nyt on käytetty 7500km huollossa. Oli siellä tosiaan takaisinkutsukamppanja niiden etujarrusatulan kiinnityspulttien takia.
No nyt ne on vaihdettu. Alkaa olla jo eturatas vaihdon tarpeessa ja takajarrupalat.
LISÄÄ AJELUA
No nyt ne on vaihdettu. Alkaa olla jo eturatas vaihdon tarpeessa ja takajarrupalat.
LISÄÄ AJELUA
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: KTM 390 Adventure
Jatketaan yksin puhelua. Nyt eturatas vaihdettu, kun kilometrejä on mittarissa 8164.
Päivittivät huollossa mittariston ja huonommaksi meni luistoneston kanssa. Luistonesto menee päälle aina, kun starttaa.
Minulla oli pikavalinnoissa toisessa MTC ja toisessa ABS. Päivyksen jälkeen vaihtaa MTC:n pikavalinnoista pois, kun virrat
käyttää pois Eli kun lähtee maastoilemaan, pitää aluksi pikavalintaan laittaa MTC, että kun stumppailee, niin
saa MTC pois ilman valikko rallia. Rekluseko se pitää laittaa ettei sammuile niin helposti
Tuohon kuntoon meni eturatas reilulla 8tkm.
Uudessa ei ole tuollaista kumireunusta. Leikkö vaikutusta?
Päivittivät huollossa mittariston ja huonommaksi meni luistoneston kanssa. Luistonesto menee päälle aina, kun starttaa.
Minulla oli pikavalinnoissa toisessa MTC ja toisessa ABS. Päivyksen jälkeen vaihtaa MTC:n pikavalinnoista pois, kun virrat
käyttää pois Eli kun lähtee maastoilemaan, pitää aluksi pikavalintaan laittaa MTC, että kun stumppailee, niin
saa MTC pois ilman valikko rallia. Rekluseko se pitää laittaa ettei sammuile niin helposti
Tuohon kuntoon meni eturatas reilulla 8tkm.
Uudessa ei ole tuollaista kumireunusta. Leikkö vaikutusta?
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: KTM 390 Adventure
Luistoneston päällemenon starttinappulan painalluksella voisi laskea vittuiluksi. Aivan käsittämätön veto KTM:ltä, Ready to race, joo-o.
Onneksi tällä ei oo mitään vaikutusta mun elämään.
Onneksi tällä ei oo mitään vaikutusta mun elämään.
Re: KTM 390 Adventure
Mitenhän se menee muissa merkeissä? Jääkö nuo asetukset, luistonestot ja absit pois, muistiin vai ei?
Mietin vaan että onko tuo kotarin hölmöyttä vai joku EU asetus että ne on aina startatessa päällä..
Mietin vaan että onko tuo kotarin hölmöyttä vai joku EU asetus että ne on aina startatessa päällä..
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: KTM 390 Adventure
Jos ei ole EU asetus niin amerikan holhoava laki on pakottaneet laittamaan kaikki turvat päälle käynnistäessä.
Yhtä typerä oli aikoinaan, ehkä nykyäänkin, eräässä mönkijässä. Tankkivalo syttyi puolessa tankissa siksi että punaniska tajuaa kääntyä takaisin kotiin ettei bensa lopu keskelle mettää tai erämaata...
Yhtä typerä oli aikoinaan, ehkä nykyäänkin, eräässä mönkijässä. Tankkivalo syttyi puolessa tankissa siksi että punaniska tajuaa kääntyä takaisin kotiin ettei bensa lopu keskelle mettää tai erämaata...
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: KTM 390 Adventure
Triumphin 1200 Scrampylän koeajoin niin siinä toimi samoin, virrat pois niin ajonvakautusjärjestelmä kytkeytyy päälle.KN76 kirjoitti:Mitenhän se menee muissa merkeissä? Jääkö nuo asetukset, luistonestot ja absit pois, muistiin vai ei?
Mietin vaan että onko tuo kotarin hölmöyttä vai joku EU asetus että ne on aina startatessa päällä..
Vähän tutkailin speksejä niin vaikutti vieläpä pohjimmiltaan samalta Boschin järjestelmältä mikä kotareissa on. Myös Ducatissa taitaa olla Boschin järjestelmä. Sitä en tiedä saako muihin donglea vastaavaa varustetta.
Re: KTM 390 Adventure
Minäkin ymmärtäisin tuon, että kun laittaa virrat avaimesta pois MTC menee päälle, mutta kun se menee aina kun starttaa.
Jos laitat virrat ja MTC:n pois se menee startatessa päälle. Nyt lisäksi kun avaimesta laittaa virrat se hävittää pikavalinnasta
MTC:n ohjauksen Se on jo kyllä vittuilua.
Jos laitat virrat ja MTC:n pois se menee startatessa päälle. Nyt lisäksi kun avaimesta laittaa virrat se hävittää pikavalinnasta
MTC:n ohjauksen Se on jo kyllä vittuilua.
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Re: KTM 390 Adventure
Jos saa sammuneen moottorin ilman starttia käyntiin niin luistonesto pysyy poissa. Onko jotain keinoa jolla asetukset saa pysymään haluttuina? ABS pysyy Dukessa pois siihen saakka kun käyttää virtaa pois.
Re: KTM 390 Adventure
Tosiaan jos startista tuon tekee niin on.. pikkulohkoon ei taida dongleakaan olla.
Re: KTM 390 Adventure
Advessa ABS kyllä pysyy offroad asetuksessa vaikka käyttää virrat avaimesta pois.sivuluisu kirjoitti:Jos saa sammuneen moottorin ilman starttia käyntiin niin luistonesto pysyy poissa. Onko jotain keinoa jolla asetukset saa pysymään haluttuina? ABS pysyy Dukessa pois siihen saakka kun käyttää virtaa pois.
Kokonaan tuosta absia ei saa pois, kun irrottamalla anturit.
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570