Triumph tigru 900

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ake59
Pyörä: Tigru 900

Triumph tigru 900

Viesti Kirjoittaja Ake59 »

Ostin Tigrun 900, vuosimalia 1998. Millaisia kokemuksia kansalla on tästä pelistä.

On viimeinen kaasariversio aiheesta. Onko kellään suurimittaisia kokemuksia laitteen kestävyydestä ja mahdollisista tyyppivioista?

Ja millaisia renkaita olisi syytä käyttää kun on ajelua sekä pikitiellä että hiekalla, suurimaksi osaksi yksin + kevyt kenttävarustus mukana. Kone on liian painava tosi seikkailuihin suolle ja rämeille! Näin täällä arvosteluja renkaista mutta mitkä olisi tähän vempaimeen sopivimmat?

On kokemusta vain customeista joten olen ihan turisti näille katu-enskoille.
ATC
Pyörä: HP2E

Re: Triumph tigru 900

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kyllä tämä on ihan parhautta. Pärjäsi hyvin aikanaan vertailuissa ja taidanpa muistaa että oli testaajista joku maininnut että voisi kovia polkujakin ajella. Hyvät arvostelut sai huonoilla teillä joten renkaat vaan käytön mukaan jopa Karoota tahi TKC:tä. Pärjää varmaan Touranceillakin jos kovia pohjia pääasiassa kurvailee.
Weteraani kurapyöräilijä
800cc
Pyörä: ?

Re: Triumph tigru 900

Viesti Kirjoittaja 800cc »

Minulla tulee tuon 8gessun kanssa paljon ajoa pikitiellä. Haluan kuitenkin, että alla oleva rengastus toimii tarvittaessa myös maastossa. TKC on tähän tarkoitukseen hyvä rengas, mutta kuluu aika nopeasti pikitiellä. Kahden TKC:n takasen jälkeen nyt alla on Heidenau 140 leveä K60 Scout, joka kestää hieman pidempään, vaikka ajelisi paljon pikitetä. Edessä 90/90/21 on 9tkm pyörinyt TKC, joka kestää edessä pitkään ja toimii hyvin. TKC edessä ainakin minulla on kulunut epätasisesti ja vaihdankin se kesällä ehkä K60 scoutiksi vaikka vajaa puolet tkc jäljellä.
Vastaa Viestiin