KTM 65/85 SX

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jutale
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere

KTM 65/85 SX

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Junnu tarttis jo isompaa ja tehokkaampaa,kiinanmopolla on harjottelut hoideltu pari vuotta ja nyt mieli tekis oikeasti viivalle. Hämää vähän noi specsit mitä netistä löytyy. Molempien istuinkorkeus 75cm vaikka tuota kasivitostakin tietääkseni tehty kahdella eri rengaskoolla? Mites se on mahdollista? Ja kun jätkä on kohta 140cm niin pikkusen arveluttaa muutenkin ton kuusvitosen koko,ainakin satakymppi kiinalainen on jo kohta rajoilla että varusteineen on ahdas ajella.(Nyt oma 70 kiinalainen,110 naapurin vehkeellä ajelee täysin)Että jos nuo mukamas on saman korkuisia(epäilen) niin suoraanko 85,joka on kyllä muistaakseni 13kg painavampi? Niin että onko kenenkään junnuilla näitä SX:iä ja osais kertoa jotain mittoja? Ei ole tässä lähellä nyt mitä pääsis kokeileen ja hirvee homma ajella pitkin maata kokeilemassa noita myynnissä olevia.Että kumpaakohan sitä sitten... Pakkohan se on meidänkin perheeseen ensimmäinen porkkana hankkia,jos se ei ole SE niin olkoon SX. :P
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Ana
Pyörä: SE+ muut

Re: KTM 65/85 SX

Viesti Kirjoittaja Ana »

Tää on vain mun mielipide. Mun mielestä 85 ois parempi ni ei jää heti pieneks ja tarjontaa on tarpeeksi.Noille junnuille riittää et ne saa sen ite käymään ettei tartte ympäri rataa ite juosta polkemas käyntiin. Noita voi vähän madaltaa putkia laskemalla ja linkkuja muuttamalla. Noilla 85 helpompi ajaa isoilla radoilla kun on isommat rillat ja vääntävämpi motti. Honda ja Jammu on muistaakseni ilman pakoaukonsäädintä, Kawassa ja Kotaris on ja Suzkista en muista mun mielestä juurikaan muun merkkisiin ei kannata koskea. Noi on kohtuuhintasia hankkia käytettynä ja varaosiltaan myös. Me ajettiin 40-50 tuntii männällä harrastelukrossia Kawalla. Nii ja mul ei oo kytköksii muuhun ku paikalliseen pankkiin asuntolainan muodossa.
Ana.
Jutale
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Eikäkö joo... Löytyhän ne oikeat specsit,mitähän lie oon tyriny aluks. :oops: On toi 85 liian korkee,rengastuksesta riippuen 84,5-87,5 cm. Meillä on 70 cm nyt se kriittinen liikkeellelähtö-raja ja noin paljon noita ei saa puotettua noita keulaputkia. 65 korkeus vm.-05-06 75 cm,toi vois onnistua. Uudemmat olis valmiiks pikkusen matalampia mutta likviditeetti ei anna periks. Laittakaa vaan kokemuksia jos teillä näitä on.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
THA
Pyörä: Yamaha ja TM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

Yhdellä tutulla olis myynnissä 65SX -04, justiinsa ostivat pojalle 85:n tilalle.
Siinä perheessä tiedetään ja ymmärretään näidne huoltojen päälle, ihan hiljattain pyörä viimeks käyty läpi.
Hintankin mun mielestä jos valmiiks sopiva eli ns. "oikeesti myynnissä eikä vana kokeilla, äläkä tyrkytä vaihdokkia" - 1.200e.
Peli olis Sysmässä mut kulkis varmana suht usein esim. Heinolan rossiradalle.
Laita YV jos oot tosissaan tuommosta hankkimassa niin pistän yhteystiedot. En usko et petyt ellet uutta odota, mutta hyväkuntosta, sen verrna oon tuon perhene pyöriä nähnyt et klappia laakereissa, löysiä, pinnoja, huoltamattomia jarruja jne. tuskin löydät.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
cloud castle
Pyörä: XT1200Z Tenere, Kawa KX 250

Viesti Kirjoittaja cloud castle »

Moro
Meijän junnu oli 133 kun se alko ajaa kasivitosella, isopyöräsellä, olihan se alkuun vähän
hankalaa mut nopeesti oppi kikat miten sen kans pärjäs.
Ei ne ilman apua pärjää jonkun kiinarin jälkeen missään tapauksessa, parempi aloitella
radalla missä on näköyhteys koko ajan ja juosta vaan :lol:
Nyt sillä ylttää juuri ja juuri varpaan kärjet kakspuolikkaan päältä maahan ja
vetelee sillä silti ihan täysin, saa käymäänkin vähän kaltevalta paikalta.

Ajelee tosin varovasti sillä ja harvoin kun on vähän liian raju sille, mun pyörä,
ja on raju mullekkin.

Äänestäisin kuitenkin sitä kasivitosta jollet halua puolen vuoden päästä taas
ryhtyä pyörä kaupoille.
hampy
Pyörä: KTM exc-f

Viesti Kirjoittaja hampy »

Meiltä löytyy molemmat ja voi tulla kokeileen kumpi passaa paremmin ja 65cc on jopa myynnissä että sen voi ottaa mukaan jos kiinnostaa.0400878200 Mika
Pete K2
Pyörä: KTM 1190 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pete K2 »

Itse ostaisin 65cc:n. Sillä pari vuotta ja sit 85cc. 85cc voi olla turhan raju, niin ei opi ajaan tehoalueella ollenkaan. Uskoisin, että 65cc:llä pääsee paremmin oikean ajamisen meininkiin ja siinäkin riittää teho melko pitkälle, kun vaan uskaltaa antaa runtua.

Meillä siis vanhemmalla 65cc sx ja kaverilla ikää 8v ja olisko alle 140cm. Nytkin takajousi on turhan löysällä ja etuputkia laskettu pari cm, että ottaa kengän kärjet maahan.
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
Vastaa Viestiin