1150GSA ja Varioscreen, kokemuksia?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Nomad
- Pyörä: Ewan McGregor -03
Onkohan kellään kokemusta MRA Varioscreenista GSA:ssa? Oma vakiopleksi ja Touratechin lippa toimii suht hyvin, mutta tekisi silti mieli päivitää johonkin muuhun ja tuo varioscreen näyttää fiksulta.
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Kokemuksia vasta kolmisenkymmentä kilometriä, joten en lähde sen enempää kehumaan tai haukkumaan.
Verrattuna vakiopleksiin ilman pyörteily kypärän ympärillä käytännössä poistui, vastaavasti tosin ilmaa virtaa hiukan enemmän ja näin viileillä keleillä eron huomaa kyllä. Ei kuitenkaan muuttunut nakupyöräksi eli edelleenkään ei tarvii moottoritiellä roikkua kahvoissa.
Tähän mennessä kertyneet kokemukset ovat mielestäni vastanneet odotuksia ja hankinta on siltä osin tyydyttänyt. Katsotaan muuttuuko mieli kun saa vähän pidempää pätkää ajettua.
Verrattuna vakiopleksiin ilman pyörteily kypärän ympärillä käytännössä poistui, vastaavasti tosin ilmaa virtaa hiukan enemmän ja näin viileillä keleillä eron huomaa kyllä. Ei kuitenkaan muuttunut nakupyöräksi eli edelleenkään ei tarvii moottoritiellä roikkua kahvoissa.
Tähän mennessä kertyneet kokemukset ovat mielestäni vastanneet odotuksia ja hankinta on siltä osin tyydyttänyt. Katsotaan muuttuuko mieli kun saa vähän pidempää pätkää ajettua.
- Nomad
- Pyörä: Ewan McGregor -03
Re: 1150GSA ja Varioscreen, kokemuksia?
Ajelen useimmiten kypärän visiiri auki pelkällä aurinkovisiirillä, eikä viima juuri haittaa. Ei varmaan onnistu varioscreenillä?
-
GAZ
- Pyörä: gs 1100, dnepr 1300 ja 650
mulla on tonnisatasessa joku mra kaksiosainen pleksi ja on tosi hyvä, yleensä ajan avokypärällä ja aurinkolasit päässä paitsi vesisateella käytän visiiriä.
-
oraniyan
- Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
Mulla ei ole kokemusta VarioScreenista gessussa, mutta ennen kuin vaihdoin matkaenskaan, hommasin sen edelliseen pyörääni, R 1150 RS:ään. Päivän kokeilu riitti - irrotin kapistuksen ja lähetin takaisin Saksaan. Oli sellainen sadekuuroinen päivä. Vesi ampaisi pleksissä olevasta ilmaaukosta suoraan silmille, jos kypärän visiiri oli auki - niin kuin se mulla usein on. Yksittäiset vesipisarat tuli todella kovaa. En tykännyt yhtään. Varmaan sen voisi jotenkin tukkia märkinä päivinä, mutta olin sen verran pettynyt, että ei kiinnostanut. Palasin alkuperäiseen pleksiin ja olin kokeilun jälkeen siihen paljon tyytyväisempiNomad kirjoitti:Ajelen useimmiten kypärän visiiri auki pelkällä aurinkovisiirillä, eikä viima juuri haittaa. Ei varmaan onnistu varioscreenillä?