suzuki dr vm.90 ja 92-93 erot

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

teevee

suzuki dr vm.90 ja 92-93 erot

Viesti Kirjoittaja teevee »

Heippa kaikille! olen seurannut tätä foorumia (sillä silmällä) 1/2 vuotta. Nyt on pyörän osto lähellä !!! Eli vaihtoehtona on 90 dakar aj.n 20tuhatta myyjä meinasi että vuonna 90 olisi valmistettu sekä dakar/djeber mallia= isompi tankki,paremat jousitukset,vahvempi pohja panssari sekä normaalia dr:ää , mun mielestä vain kyseisiä dakaria/djeber:ä olenko oikeassa vai väärässä :shock: Sitten se perinteinen mitä moisesta kannattaa maksaa ? pyörä on kyllä huippu kunnossa päällepäin (maantieajoa) ja käynti ääni ihan jees.(onko 3000,- liikaa)
Miten paljo parempi vai onko parempi vaihtoehto vuosimallit 92-93 joilla ajettun.40 tuhatta olen 2 käynyt katsomassa ja kolmas on vielä jäljellä. Kiitos etukäteen.
canam
Pyörä: canam

suzuki dr 650 vm 90

Viesti Kirjoittaja canam »

Katsele tuolta eroja, www.suzukicycles.org/dr-series/dr650.
canam
teevee

Viesti Kirjoittaja teevee »

Olen käynyt ko:sivuillá mutta tuo englannin kieli on päässyt vähän ruostumaan (oonko ikänä osannutkaan?! on jo toinen asia).Mietiskelin lähinnä jousitusta edessä ja takana onko eroavaisuuksia vm 90 ja vm 92/93 Väleillä. Osaako joku sanoa onko vuosina 88-90 valmistettu niin sanottuja normaali dr:ä vai onko kaikki dakar tai djeber malleja ,ei sillä iso tankki on vaan hyvä asia mutta kiinnostais tietää.Olen 1.5 vko päästä menossa katsoon yhtä 92 jolla on ajettu 44 tuhatta mistä tiedän onko kone kunnossa muuta kun käynti äänestä?
ArtoK
Pyörä: 950 se

Pyörien tuonti

Viesti Kirjoittaja ArtoK »

No niin on mullakin englanti ruosteessa, mutta onneksi pyöräni ei :D

Mulla on itselläni vm 91 dr 650 ja dakar (punavalkoinen). Pyörä on tuotu Saksasta. Vuonna 91 valmistettiin myös valkosinisiä dakareita. Kumpaakaan näistä ei ole tuotu Suomeen uutena. Oman käsitykseni mukaan kaikki kulutusosat ovat aivan täysin samoja aina vuoteen 95 asti. Vuonna 96 runkoa muutettiin kevyemmäksi. Vuosina 88-89 oli kuulemma dr 600 malli, jota tuotiin Suomeenkin. Vuosina 90-95 tuotiin vain rs-mallia.
teevee kirjoitti:Olen käynyt ko:sivuillá mutta tuo englannin kieli on päässyt vähän ruostumaan (oonko ikänä osannutkaan?! on jo toinen asia).Mietiskelin lähinnä jousitusta edessä ja takana onko eroavaisuuksia vm 90 ja vm 92/93 Väleillä. Osaako joku sanoa onko vuosina 88-90 valmistettu niin sanottuja normaali dr:ä vai onko kaikki dakar tai djeber malleja ,ei sillä iso tankki on vaan hyvä asia mutta kiinnostais tietää.Olen 1.5 vko päästä menossa katsoon yhtä 92 jolla on ajettu 44 tuhatta mistä tiedän onko kone kunnossa muuta kun käynti äänestä?
Vastaa Viestiin