Miten paljo parempi vai onko parempi vaihtoehto vuosimallit 92-93 joilla ajettun.40 tuhatta olen 2 käynyt katsomassa ja kolmas on vielä jäljellä. Kiitos etukäteen.
suzuki dr vm.90 ja 92-93 erot
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
suzuki dr vm.90 ja 92-93 erot
Heippa kaikille! olen seurannut tätä foorumia (sillä silmällä) 1/2 vuotta. Nyt on pyörän osto lähellä !!! Eli vaihtoehtona on 90 dakar aj.n 20tuhatta myyjä meinasi että vuonna 90 olisi valmistettu sekä dakar/djeber mallia= isompi tankki,paremat jousitukset,vahvempi pohja panssari sekä normaalia dr:ää , mun mielestä vain kyseisiä dakaria/djeber:ä olenko oikeassa vai väärässä
Sitten se perinteinen mitä moisesta kannattaa maksaa ? pyörä on kyllä huippu kunnossa päällepäin (maantieajoa) ja käynti ääni ihan jees.(onko 3000,- liikaa)
Miten paljo parempi vai onko parempi vaihtoehto vuosimallit 92-93 joilla ajettun.40 tuhatta olen 2 käynyt katsomassa ja kolmas on vielä jäljellä. Kiitos etukäteen.
suzuki dr 650 vm 90
Katsele tuolta eroja, www.suzukicycles.org/dr-series/dr650.
canam
canam
Olen käynyt ko:sivuillá mutta tuo englannin kieli on päässyt vähän ruostumaan (oonko ikänä osannutkaan?! on jo toinen asia).Mietiskelin lähinnä jousitusta edessä ja takana onko eroavaisuuksia vm 90 ja vm 92/93 Väleillä. Osaako joku sanoa onko vuosina 88-90 valmistettu niin sanottuja normaali dr:ä vai onko kaikki dakar tai djeber malleja ,ei sillä iso tankki on vaan hyvä asia mutta kiinnostais tietää.Olen 1.5 vko päästä menossa katsoon yhtä 92 jolla on ajettu 44 tuhatta mistä tiedän onko kone kunnossa muuta kun käynti äänestä?
Pyörien tuonti
No niin on mullakin englanti ruosteessa, mutta onneksi pyöräni ei
Mulla on itselläni vm 91 dr 650 ja dakar (punavalkoinen). Pyörä on tuotu Saksasta. Vuonna 91 valmistettiin myös valkosinisiä dakareita. Kumpaakaan näistä ei ole tuotu Suomeen uutena. Oman käsitykseni mukaan kaikki kulutusosat ovat aivan täysin samoja aina vuoteen 95 asti. Vuonna 96 runkoa muutettiin kevyemmäksi. Vuosina 88-89 oli kuulemma dr 600 malli, jota tuotiin Suomeenkin. Vuosina 90-95 tuotiin vain rs-mallia.
Mulla on itselläni vm 91 dr 650 ja dakar (punavalkoinen). Pyörä on tuotu Saksasta. Vuonna 91 valmistettiin myös valkosinisiä dakareita. Kumpaakaan näistä ei ole tuotu Suomeen uutena. Oman käsitykseni mukaan kaikki kulutusosat ovat aivan täysin samoja aina vuoteen 95 asti. Vuonna 96 runkoa muutettiin kevyemmäksi. Vuosina 88-89 oli kuulemma dr 600 malli, jota tuotiin Suomeenkin. Vuosina 90-95 tuotiin vain rs-mallia.
teevee kirjoitti:Olen käynyt ko:sivuillá mutta tuo englannin kieli on päässyt vähän ruostumaan (oonko ikänä osannutkaan?! on jo toinen asia).Mietiskelin lähinnä jousitusta edessä ja takana onko eroavaisuuksia vm 90 ja vm 92/93 Väleillä. Osaako joku sanoa onko vuosina 88-90 valmistettu niin sanottuja normaali dr:ä vai onko kaikki dakar tai djeber malleja ,ei sillä iso tankki on vaan hyvä asia mutta kiinnostais tietää.Olen 1.5 vko päästä menossa katsoon yhtä 92 jolla on ajettu 44 tuhatta mistä tiedän onko kone kunnossa muuta kun käynti äänestä?