KTM 950 SM enskavanteet?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
mjn
- Pyörä: BMW G 650 Xchallenge
KTM 950 SM enskavanteet?
Onko kuka sovitellut kyseiseen malliin enskavanteita? Löytyykö originaalina vai onko modifioitava?
Re: KTM 950 SM enskavanteet?
Takahaarukka ompi viitisen cm lyhkäsempi kuin SE:ssä,kuinkahan 18tuumanen mahtuu pyärimään. t:Reini
-
skuikka
- Pyörä: SE ja 29% R1200GSA:sta
Modaamalla saa. SE/ADV navalle 17' kehä takaseen. Eteen holkittamalla jollekin uuden kotarin navalle 19' kehä.
Sovittelin joskus 21-tuumaista eteen, ja se osui joustossa syyläriin. Itse olen ainoastaan sovitellut noita, ei ole ollut aktiivikäytössä. Suurin vaiva lienee etujarrun sovituksessa.
Sovittelin joskus 21-tuumaista eteen, ja se osui joustossa syyläriin. Itse olen ainoastaan sovitellut noita, ei ole ollut aktiivikäytössä. Suurin vaiva lienee etujarrun sovituksessa.
Itse ajattelin sovittaa toisinpäin, eli SM:n vanteet Adventureen. Sopivatkohan SM:n jarrulevyt pyörimään Adveen? Adventuressa 300mm ja SM 305mm.skuikka kirjoitti:Modaamalla saa. SE/ADV navalle 17' kehä takaseen. Eteen holkittamalla jollekin uuden kotarin navalle 19' kehä.
Mistähän löytyisi sopivat levyt? Kyselin ADVriderin CJ:ltä, mutta se ei ole vastannut hintatiedusteluihin.