LC4 huolto
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
LC4 huolto
Ktm 640 LC4 -03 SUPERMOTO tuli ostettua. Mittarissa hiukan alle 5000 ja huolto edessä. Manuaali ? kieltä.
Kannattaisiko käyttää ensimmäinen huolto liikkeessä ja mennä katselemaan huoltoa vai harjoitella itse talven aikana?
Kannattaisiko käyttää ensimmäinen huolto liikkeessä ja mennä katselemaan huoltoa vai harjoitella itse talven aikana?
Re: LC4 huolto
LC4:n huolto on sen verran yksinkertainen, että sen voi tehdä ihan itse.ktm-03 kirjoitti:Ktm 640 LC4 -03 SUPERMOTO tuli ostettua. Mittarissa hiukan alle 5000 ja huolto edessä. Manuaali ? kieltä.
Edit: Poistin rikki olevat linkit huoltomanuaaleihin.
Viimeksi muokannut Veijo, Ti Huhti 04, 2006 10:24 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuten Veijo sanoikin niin yksinkertainen homma, eka kerralla hetken kestää, mutta toinen kerta jo paljon helpompi. Ainut näppäryyttä( ja oikeanlaista rakotulkkia) vaativa homma on venttiiilien välysten säätö. Normaalit työkalut riittää, rakotulkiksi erillinen tarpeeksi jäykällä varrella oleva liuska. Ekalla kerralla ainakin kannattaa käyttää momenttiavainta kun tuo kuulemma täristelee ruuvit irti.
Antti
Aikani minäkin käytin rakotulkkia, kunnes sain Ihikseltä vinkin. Rakotulkkia ei tarvita, jos avaa lukitusmutterin ja kiertää säätöruuvin kiinni. 1/6 kierrosta auki ja lukitusmutterin kiristys. 0.75mm nousulla välykseksi muodostuu 1/6*0,75mm = 0,125mm. Tuo 1/6 kierrosta on helppo katsoa mutterin kantista. Riittävän löysällä oleva lukitusmutteri pyörii säätöruuvin mukana ja toimii kulmamittarina.
passaako toi -03 manuaali -02 pyörälle.... veijo varmaan tietää.
Mulla pyörä seisonu jo useamman kuukauden, tartteis varmaan pikkuhiljaa alkaa tekee siihen remppaa, jos aikoo joskus päästä vielä ajelee.
Osaisko joku heittää hinta arviota kone rempalle? Laakerit, tiivisteet, männänrenkaat ym.. ei porausta tahi mäntää.
Mulla pyörä seisonu jo useamman kuukauden, tartteis varmaan pikkuhiljaa alkaa tekee siihen remppaa, jos aikoo joskus päästä vielä ajelee.
Osaisko joku heittää hinta arviota kone rempalle? Laakerit, tiivisteet, männänrenkaat ym.. ei porausta tahi mäntää.