Yamaha YZ 450 F -04?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Yamaha YZ 450 F -04?
Minkälainen peli ko. laite on enduroon ja soramontulle? Aiempaa kokemusta on pikkunelareista hieman ja viimeisimpänä KTM EXC525 -03.. 525 oli hyvä hiekkateillä ja enskapoluilla, krossiradalla mun narukädet ei meinannu pysyä mukana.. Eli voiko tota Yamahaa ja Kotaria vertailla mitenkään keskenään???
Re: Yamaha YZ 450 F -04?
Ei noita oikein voi verrata. YZ on crossipeli. Ei se enduroon sovi sitten millään. Vaihdelaatikko kun YZ:ssa on close ratio ja kun sitä vertaa jampin WR:ään niin ne on täysin eri maailmasta
enduro touhuissa. Ai mistäkö tiedän? Mulla oli YZ 426 jonka kuva näkyy avattaressani. Nykyään mulla on WR 450 F joka sopii parhaiten tuollaiseen ajoon mitä kuvailet.
Olisit pitänyt 525:n.
enduro touhuissa. Ai mistäkö tiedän? Mulla oli YZ 426 jonka kuva näkyy avattaressani. Nykyään mulla on WR 450 F joka sopii parhaiten tuollaiseen ajoon mitä kuvailet.
Olisit pitänyt 525:n.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: Yamaha YZ 450 F -04?
Niin no se kotari oli valkokilpi, jonka vaihdoin katupyörään.. Nyt hakusessa kilvetön peli, ja olen just arponut noitten YZ:N ja WR:n välillä.. Ehkä se WR olisi sitten kuitenkin parempi peli mulle..