Edukasta peliä ekaksi pyöräksi?

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

proi
Pyörä: KLR

Edukasta peliä ekaksi pyöräksi?

Viesti Kirjoittaja proi »

Moro kurapyöräilijät!

Olen tässä vihdoin ajatellut ottaa koulussa 10v sitten hankitun A-kortin käyttöön, ja matka-ajoa kun ei tule kovinkaan paljoa, niin himoittaisi hommata peli millä pyörisi sekä pikkumatkat kaupungissa että hupiajoa sorapoluilla. Oletan että tämä palsta on aika hyvä paikka kysellä asiasta :D

Kun opiskelijana rupean kesätyörahat pärrään polttamaan - kuume on vaivannut jo pari vuotta ja lääkitystä olisi saatava - niin minkäslaista peliä suosittelisitte hintaluokassa 2500e ja alle? Sen erikoisempaan hyöty- tai matkakäyttöön vehje ei tule, ja kuskilla onpi mittaa rapiat 180 senttiä.
    DR:ää olen tässä jo alustavasti katsellut vähän sillä silmällä, näkyy olevan paljon puhetta täälläkin niin ilmeisesti jossainmäärin suosittu malli, 650 ainakin. Mahtaako DR:n 650 ja 750-malleilla olla miten paljon eroavaisuuksia, 650:n näyttäisi ainakin olevan tonneittain palikkaa saatavilla mutta 750 taitaa olla vähän harvinaisempi?
    Viimeksi muokannut proi, Ke Kesä 17, 2009 8:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
    x-mean
    Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Edukasta peliä ekaksi pyöräksi?

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Dr on minun kokemuksen mukaan ihan hyvä peli,noithan löytyy myös pelkästään kick-startillakin,jollainen minulla oli.
    Potkustartissa on tietysti omat kikkailunsa,mutta kyllähän tuon silläkin hyvin käynnistää.Omani oli 650rs-91 ajettu noin 46tkm,enkä tiedä tarkemmin mitä oli aikojen saatossa tehty.
    Käyntiin lähti kylmänä yleensä 3-5 polkasulla,lämpösenä heti.

Suzukista on kyllä paljon juttua täällä,ja varaosia saa hyvin uutena sekä käytettynä.
    Foorumin "sekakäyttäjä"
    jonkko
    Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Tosa olis http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=709914

Saattaa mennä halvemallakin ku vaimokokelas soitti just kotimatkal et autos palaa merkkivalo=katalysaattori paskana tai lambdaanturi,ja mun säkällä niin vähintään molemmat :evil:
    Huomasin muuten just ku olin tallis et vasemman etupumpun stefa vuotaa öljyt pihalle,mutt se nytt ei ole mikään onkelma vaihtaa!!!

Osta pois.
    kurahaara
    Pyörä: Yamaha TT600R

Viesti Kirjoittaja kurahaara »

proi kirjoitti:..peli millä pyörisi sekä pikkumatkat kaupungissa että hupiajoa sorapoluilla...
    Tässä soiva peli. Luuri käteen, katsomaan ja neuvottelemaan kaupoista.
    Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
    V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN2000
    proi
    Pyörä: KLR

Viesti Kirjoittaja proi »

Tuli sitten kurapyörä alle lopulta! Vaan ei tullut DR:ää, kun sopiva kasawika löytyi lähistöltä. Ikivanha KLR600, mutta soi ja haukkuu vielä suht sujuvasti :) Vielä kun isomman tankin jostakin..
    -Make-
    Pyörä: Maastopyörä

Viesti Kirjoittaja -Make- »

Säästä rahat ennemmin osiin, joita joudut tuohon ostelemaan säännöllisin väliajoin 8)
    Vastaa Viestiin