SXC:n takaratas irtoaa

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

marko.virkajarvi
Viestit: 225
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:00 am
Paikkakunta: VILPPULA

SXC:n takaratas irtoaa

Viesti Kirjoittaja marko.virkajarvi »

Jos vaihdatte SXC:n takarattaan niin käyttäkää niin hyviä lukkomuttereita kuin löydätte ja niin hyvää lukitetta kuin suinkin .Itselläni irtos ja 800 egee palo kun meni 2 vaihderatasta. Korjuutin koneen Jämsässä Huoltokaksikossa.Harrille kerroin kyseisestä asiasta ja hänenkin kotkasta oli ratas irtoamassa. SXC:ssä kun ei ole vaimennettua takanapaa,se ravistaa mutterit auki.
Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2640
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Ja takahampista näyttää menevän reiät soikioiksi...
Juha H
Viestit: 46
Liittynyt: La Marras 20, 2004 12:02 am
Pyörä: 525 exr/b-king
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Juha H »

huomannu itekin saman. lukkomutteritkin pyörii auki jos ei oo ruuvilukitetta.nyt alkanut pysyä kun bostikilla liimasin takahampin vanteeseen :shock:
niffestone
Viestit: 613
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 12:33 am
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja niffestone »

Ohjekirjan mukaan momentti oli takarattaalle 60 newtonmetriä ja Loctiten 263:sta tilkka väliin. Eturatas kiinni 150 Nm ja samalla liimalla kiinni. Olkaahan kolleegat 8) huolellisia, ettei Itävaltalaisen laatumielikuvaan tule kolhuja. Kotari ei ole "enduro", vaan se on Enduro eli paukkua löytyy juuri siinä määrin, kun letkuranteet edellyttävät ja siksi rattaat ja renkaat pitää lukita paikalleen :wink: .
niffestone
Viestit: 613
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 12:33 am
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja niffestone »

Woops - huom. edelliseen, että arvot taisivat olla EXC:lle. No SXC:n arvot olivat samalla seinällä ainakin takarattaan osalta, koska pultitkin ovat samoja.
Vastaa Viestiin