Suzuki drz 400
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Suzuki drz 400
Ostin allrighitlta tommosen BS AKKU BT7B-BS -akun, en nyt pysty pistään linkkiä kun allrightin sivut on jumissa..Jokunen 60 EUR makso, toimii hyvin.
Öljynä castrollin power1 10W-40 (kesällä) möyrintään, ei oo ongelmia ollu kytkimen tai minkään kanssa, hyvä testi oli tossa vähnä aika sitten +31 helteellä keskinopeus 10km/h 45min ajan ja hyvin pelas.
Öljynä castrollin power1 10W-40 (kesällä) möyrintään, ei oo ongelmia ollu kytkimen tai minkään kanssa, hyvä testi oli tossa vähnä aika sitten +31 helteellä keskinopeus 10km/h 45min ajan ja hyvin pelas.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Päädyin kuitenkin ostamaan B-kaupasta geeliakun ja laitoin koneeseen Motorexin semisynteettiset 10w-40 öljyt, kun tallista löytyi Kawasakista jäänyt purkki ja oli jopa just sopivan verran öljyä. Jostain pitäisi vielä askarrella viriviri alkukäyrän ja vakio takapöntön liitokseen tiiviste, nyt päpisee ja rämisee aika tavalla - porukka luulee varmaan 2-tahtiseksi 
Ja
EDIT: Kylläpäs nyt starttaa iloisesti ja toimii muuten vaihteet paremmin kuin isolla Deellä.
Ja
EDIT: Kylläpäs nyt starttaa iloisesti ja toimii muuten vaihteet paremmin kuin isolla Deellä.
Mitä öljyä olette käyttäneet etuiskareissa (ns. vanha malli vm. 2001)? Muuten vakio keula, mutta sisällä on Wilbersin progressiiviset jouset.
Redlinen litkua. Väitti joku että on liukkainta tavaraa maan päällä. Eurot lompakosta ainakin liikkuu liukkaasti. Keula ei tahmannu niinkuin aiemmin, mut mutu tuntumaahan tää on.
Ja sopiva viskositeetti? Vai viittaatko litkulla löysimpään mahdolliseenTTA kirjoitti:Redlinen litkua. Väitti joku että on liukkainta tavaraa maan päällä. Eurot lompakosta ainakin liikkuu liukkaasti. Keula ei tahmannu niinkuin aiemmin, mut mutu tuntumaahan tää on.
Mistä datu jolla voi ajaa pitempiä reissuja?
Alkuperäisellä takalisto jumissa 200 jälkeen.
Alkuperäisellä takalisto jumissa 200 jälkeen.
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
No vakiopenkillä toi 200 kilsaa on jo aika hyvin! Itsellä alkaa siinä 150 kohdalla olla pakkopysähdyksen paikka - toki tien aktiivisuusasteesta riippuen. Mulla on myös toinen korotettu vaihtopenkki, merkiltään SDG ja on aika helkkarin kova verrattuna tuohon vakiopenkkiin. Ei sillä pysty sitäkään vähää matkustamaan.
Irtopäällisiä on ainakin Blackbirdillä tarjolla, mitä jos tekisi itse vähän tuuninkia laittamalla lisää pehmustetta tms. ja päällystäisi penkin?
Irtopäällisiä on ainakin Blackbirdillä tarjolla, mitä jos tekisi itse vähän tuuninkia laittamalla lisää pehmustetta tms. ja päällystäisi penkin?
- hako
- Pyörä: Puolimaastomopoja
Minulla on kai gluteus maximus penkinkestävä, joten matka taittuu vaivatta. Kotarikaveri ajaa pyöräilyshortsit alla.
Mulla ongelma on penkin pehmeän keskikohdan kapeus ja leveän takaosan pehmusteen ohuus. Ei sovi mun hanurille. Varmaan paranisi jos taakse leveälle osalle saisi laitettua lisää pehmustetta tai sitten ostaa ihan irtopehmusteen. No kyllä tollakin käytiin syksyllä Kivetyssä ~600km reissu - ja sen huomasi.
Eipä tässä talvikelejä odotellessa muuta tekemistä oo kun jutella foorumilla mukavia, vaikka sitten penkeistä
Eipä tässä talvikelejä odotellessa muuta tekemistä oo kun jutella foorumilla mukavia, vaikka sitten penkeistä
Tilasin seatconseptilta muutossarjan. Tietoo tulee kun saan paikoilleen.
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Mistä olette ottanut sähköt kahvalämppärille ?
Itse en ole niitä tuohon asentanut, mutta konstruktio selviää kuvista ja eivät lämpene muuten kuin virtojen päällä ollessa.kilo kirjoitti:Mistä olette ottanut sähköt kahvalämppärille ?
1. Rosvoliittimellä tuosta kokonaan oranssista piuhasta lampun päällä olevasta johtohelvetistä. En tiedä mikä oranssi piuha on. Tuo musta on siis lämppäreiden johto.
2. Valkoinen palikka (?) on myös tuossa välissä ja on kiinni etuputkessa. En tiedä (myöskään) mikä se on.
3. Hyvä paikka kytkimelle.
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Valkoinen palikka on kahvanlämppärin toisen (en muista kumman) asennon vastus.
Braa-aab!