Suzuki drz 400
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Suzuki drz 400
Nytpä tuli (vihdoinkin) Suzuki talliin! Ei tarvii enää tyytyä vain tuohon Suzuki Marine -tuotteeseen...
Tarvitaan tavarankuljetusteline. Ebayssä olisi mutta ameriikassa ja rahdit nostaa hintaa. Sopiiko s ja SM malliin sama?
Mistäs löytyisi? Niin ja korjaamo käsikirja. Oliskos jollakin jaettavaksi? VM 2006
Pr
Mistäs löytyisi? Niin ja korjaamo käsikirja. Oliskos jollakin jaettavaksi? VM 2006
Pr
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Sopii sama !
Pukkasinyyveetä
Pukkasinyyveetä
Moro.
Onko kenelläkään kokemusta
A) sopiiko syylärin suojat
B) flektin tuunaamisesta sopimaan
IMS:n 12l tankin kanssa?
Orkkis flekti vaikuttaa olevan liian paksu mahtuakseen (ostin pyörän flekti irroitettuna). Jos siihen laittaisi jonkun ohuemman mallin? Mietin, kun tulee kesä ja kärpäset niin flektille ja todennäköisesti myös suojille on tarvetta, mutta en haluisi luopua kahdesta lisälitrasta
Eipä se flekti pahitteeksi toisaalta oo talvlellakaan metsäpolkuja möyriessä ja jäällä pärtsäillessä.
Onko kenelläkään kokemusta
A) sopiiko syylärin suojat
B) flektin tuunaamisesta sopimaan
IMS:n 12l tankin kanssa?
Orkkis flekti vaikuttaa olevan liian paksu mahtuakseen (ostin pyörän flekti irroitettuna). Jos siihen laittaisi jonkun ohuemman mallin? Mietin, kun tulee kesä ja kärpäset niin flektille ja todennäköisesti myös suojille on tarvetta, mutta en haluisi luopua kahdesta lisälitrasta
Kyllä noiden IMS tankkien kanssa pitäisi sopia flekti, mullakin on sekä 12 että 15 litraiset ja molempien kanssa sopii flekti olemaan. Syylärin suojista ei ole tietoa.
Ahaa, OK! Kokeiluun menee, kiitos.
EDIT: No niinpä näkyi mahtuvan ilman ongelmia. Myös kaasarin neulan nosto sujui melko kivuttomasti ja kaasaria irroittamatta.
EDIT: No niinpä näkyi mahtuvan ilman ongelmia. Myös kaasarin neulan nosto sujui melko kivuttomasti ja kaasaria irroittamatta.
nyt on dertsi nipussa ja pantiin bigbore kitti paikoilleen mut mitähän pitäis kaasarille tehä pakoputkena on joku supertrap putki.eli minkälaisella kaasari säädöillä ajelette isommalla pytyllä?
Mua kanssa kiinnostais nuo kaasarin säädöt talviajossa; lähinnä säädöt nollakeliin ja sitten mahdollisesti kovemmille pakkasille.
Jotenkin on itsellä vainoharhainen olo, että tuo kone kävis liian laihalla jopa näissä nollakeleissä ja kohta se porsii. Vetää ja käy kyllä hyvin, ainoastaan käyntiin sai sahata 0-asteisesta tallista melko kauan.
Löytyy Athena bigbore, 3x3 mod ja vakiokaasari, oletettavasti myös vakiosuuttimet sisällä. Nostin pari reissua sitten varmuuden varalta neulaa toiseksi alimpaan koloseen. Pitäskö heittää varmuuden varalta sisälle isompaa pääsuutinta ja minkä kokosta?
Miltäs tuo tulpan väri näyttää teidän mielestä? (sori kädestä takana, piti vaan avittaa puhelinta tarkennuksessa
)
Jotenkin on itsellä vainoharhainen olo, että tuo kone kävis liian laihalla jopa näissä nollakeleissä ja kohta se porsii. Vetää ja käy kyllä hyvin, ainoastaan käyntiin sai sahata 0-asteisesta tallista melko kauan.
Löytyy Athena bigbore, 3x3 mod ja vakiokaasari, oletettavasti myös vakiosuuttimet sisällä. Nostin pari reissua sitten varmuuden varalta neulaa toiseksi alimpaan koloseen. Pitäskö heittää varmuuden varalta sisälle isompaa pääsuutinta ja minkä kokosta?
Miltäs tuo tulpan väri näyttää teidän mielestä? (sori kädestä takana, piti vaan avittaa puhelinta tarkennuksessa
Seoksista ja säädöistä on ollu niin monesti puhetta, ettei kukaan jaksa kirjoittaa samoja juttuja moneen kertaan. Katsokaapa esim. tuolta
Itse oon tuohon seosmittarin käyttöön tottunut niin hyvin, että eipä oikein huvita edes ajella jos seokset on arvailujen varassa.
Itse oon tuohon seosmittarin käyttöön tottunut niin hyvin, että eipä oikein huvita edes ajella jos seokset on arvailujen varassa.
- kimmokekki
Joo ei toi tulpan väri kerro oikeastaan nykyään mitään ....
Ainoat poikkeukset on pikimusta = nokinen ja aivan puhdas = vesi pesässä ...
Kiva kaasari toi FCR39 muuten mutta tyhjäkäynti suuttimet täällä maassa vähän kiven alla !
Oon nyt 2 viikkoa odotellut että saisin isomman kun tahtoo booata kaasua avatessa
Ainoat poikkeukset on pikimusta = nokinen ja aivan puhdas = vesi pesässä ...
Kiva kaasari toi FCR39 muuten mutta tyhjäkäynti suuttimet täällä maassa vähän kiven alla !
Oon nyt 2 viikkoa odotellut että saisin isomman kun tahtoo booata kaasua avatessa
Nuo booa ongelmat onkin mukavia ratkoa, koska ne voivat johtua niin pienestä kuin isostakin suuttimesta, mutta mitä minun kohdalle on sattunut, niin useimmin rikkaasta seoksesta ns. rich stumble. Kerran oli bensan pinta liian korkealla ja kerran PAJ tukossa ja yhteen värkkiin piti vaan vaihtaa pienempi PJ. Mikä PJ sulla on paikallaan ja onko PAJ poistettu vai minkäkokoinen?
- kimmokekki
Suzuki drz 400
Pilotti on 45 ja pilot air 6
145 pää suutin ... Seos ruuvi 5.5-6 kierrosta auki
145 pää suutin ... Seos ruuvi 5.5-6 kierrosta auki
Viimeksi muokannut kimmokekki, Su Maalis 09, 2014 11:19 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- kimmokekki
Tps todennäköisesti parantaisi asiaa ... Ku ei oo
Tuossa on kyllä jotain perustavanlaatuista vikaa, ensinnäkin tuo PJ voisi olla kohdallaan jos PAJ on poistettu, mulla oli 38 tai 40PJ 100PAJ:n kanssa, seosruuvi pitäisi olla n. 2 kiekkaa auki. Voisi olla bensanpinta tosi matalalla, mutta se ei taas sovi noin pienen MJ:n kanssa yhteen. Toimiiko se kuitenkin isommalla kaasulla?
- kimmokekki
Kyllä se toimii ... Ei oikein ole vertailupohjaa kuin 450crf:fään niin paha sanoa !
Tässä on E:n kansi ja nokat ja nostettu kanttia ...
Noi suuttimet on suoraan samatkuin vakio E mallissa paitsi 5 numeroa isompi pääsuutin
Tässä on E:n kansi ja nokat ja nostettu kanttia ...
Noi suuttimet on suoraan samatkuin vakio E mallissa paitsi 5 numeroa isompi pääsuutin