KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- PirateDoctor
- Pyörä: Ktm 690 Enduro/SM
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Kevään ensimmäiset ajot suoritettu. Vettä sato välillä nii perkeleesti. Mittaristo meni pimiäks. Sammu kaikki. Kiekkamittari jämähti 6 kohalle... Mitäs ny!!!?? Lykkäänkö valosaan talliin ja ElBjöörni puhaltamaan yöks ja toivon ihmeparannusta??
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
http://shop.ktm.com/us_en/rear-strap-5.html
Sopiiko kyseinen nostoliina 690 enduroon?
Tai onko vaihtoehtoisesti kokemuksia jostain toisesta mallista?
Sopiiko kyseinen nostoliina 690 enduroon?
Tai onko vaihtoehtoisesti kokemuksia jostain toisesta mallista?
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Ei sovi virittämättä, toi tulee kiinni EXC:n penkin mutterin alle. 690 omat nostokahvat on parhautta jos ulkonäkö ei haittaa tai enskatessa ei kolistele takapuolta kahvoihin, niihin saa näppärästi päivärepun tai merimiespussin kiinni pieniä reissuja varten.
Kylätason kurapyöräilijä.
No on se ihme. Heti kun alkaa ajelemaan enemmän, niin laite lahoaa alle.
Nyt 2009 R-mallin mittaristo pimeni. Sulake on ehjä. Muuten pyörä toimii ja sähkölaitteet pelaa.
Kokemuksia vastaavasta?
Nyt 2009 R-mallin mittaristo pimeni. Sulake on ehjä. Muuten pyörä toimii ja sähkölaitteet pelaa.
Kokemuksia vastaavasta?
- tertsu
- Pyörä: Husqvarna TE 300 -24, KTM 990 S -07
Tarkista/vaihda mittarin patteri. Vai oliko siinä sittenkään patteria, ei muista enää?
Kura lentää...
-
Koheltaja
Jos se on sama mittari mikä on EXC:ssä niin siinä on patteri.
- antti_p
- Pyörä: Hypermotard 1100,CRF300L, 701 Enduro
Mistä löytäs enduroon uuden etujarrulevyn edullisesti? Kävi pieni kämmi ja levy menin vinoon.. 
Jos ei käy hyvä tuuri, niin mistään ei löydy 690:n etulevyä edullisesti. Tai näin ainakin oli tilanne itsellä kun etin toiseen vannesarjaan etulevyä.antti_p kirjoitti:Mistä löytäs enduroon uuden etujarrulevyn edullisesti? Kävi pieni kämmi ja levy menin vinoon..
Halkaisija ei kai ole ongelma, mutta levyn paksuus on mitä ilmeisemmin enempi kuin muissa yleisissä vaihtoehdoissa.
Omaan tuli katurengas-settiin ilmeisesi joku vanhemman adven levy..
- kalle j
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
tuo on jo kohtuu edullinen
http://www.ebay.co.uk/itm/360859301373? ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.co.uk/itm/360859301373? ... EBIDX%3AIT
Lisää urkua monitoriin...
-
Koheltaja
Ton halvemmalla ei taida saada kuin LC8 etulevyjä kiinan kaupoista, ja niissä levyn paksuus on 4mm kun 690 levy on 5mm paksu.
- _JPA_
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Löytyyköhän ABS-jarrulliseen vastaavan hintaluokan levyä? Kaikki ollut ~ 230..330 € luokkaa mitä olen löytänyt.
-
eero1989
- Pyörä: Purettuna leikkimökin takana
Mitä helsvettiä! Kylläkai kaikilla on varaa ylläpitää jarrut mopedissaan.. Powerparts levyt on hyvät, sellaiset siis..
Mulla on RC8SISSA Powerparts levyt.. etulevyt yli 300€pala x2
Ja takalevy joku 180 €. . Siihen parhaat palat, letkut, nesteet, vivut..
Tietää hiukan mitä tapahtuu kun jarruttaa..
ei mulla muuta , mut en lähtis ekana jarruissa säästää
- antti_p
- Pyörä: Hypermotard 1100,CRF300L, 701 Enduro
En nyt kyllä ymmärtänyt tätä pointtia säästämisestä..eero1989 kirjoitti:Mitä helsvettiä! Kylläkai kaikilla on varaa ylläpitää jarrut mopedissaan.. Powerparts levyt on hyvät, sellaiset siis..
Oma periaatteeni ei kyllä anna periksi maksaa mitään powerpartsin kotarin lisäeuroja osista, joita löytyy muiltakin valmistajilta ja voivat olla jopa parempia kuin Powerpartsin osat.. Mielestäni oman järjenkäyttö tämmösien osien ostossa on sallittua, että ostaako ylikalliit Powerpartsin levyt vai jonkun toisen valmistajan hyvät levyt ja säästää 400€, jolla voi sitten vaikka pyörään ostella muita mukavia osia
Ymmärrän kyllä jos pakkaa löytyy ja haluaa nopeasti saada osat niin Powerpartsit ovat kyllä varma valinta, mutta itse kun olen ainakin tällä hetkellä pääsääntöisesti opiskelija niin en näe järkeä ostaa ylihintaisia levyjä.
Rempsun metallista saa takalevyn reiluun 50€ + postit.antti_p kirjoitti:En nyt kyllä ymmärtänyt tätä pointtia säästämisestä..eero1989 kirjoitti:Mitä helsvettiä! Kylläkai kaikilla on varaa ylläpitää jarrut mopedissaan.. Powerparts levyt on hyvät, sellaiset siis..
Oma periaatteeni ei kyllä anna periksi maksaa mitään powerpartsin kotarin lisäeuroja osista, joita löytyy muiltakin valmistajilta ja voivat olla jopa parempia kuin Powerpartsin osat.. Mielestäni oman järjenkäyttö tämmösien osien ostossa on sallittua, että ostaako ylikalliit Powerpartsin levyt vai jonkun toisen valmistajan hyvät levyt ja säästää 400€, jolla voi sitten vaikka pyörään ostella muita mukavia osia.
Ymmärrän kyllä jos pakkaa löytyy ja haluaa nopeasti saada osat niin Powerpartsit ovat kyllä varma valinta, mutta itse kun olen ainakin tällä hetkellä pääsääntöisesti opiskelija niin en näe järkeä ostaa ylihintaisia levyjä.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Onkos kukaan vaihtanut sitä orkkis ilmanohjainta syylärin edestä johonkin parempaan? RR toki löytyis verkkomallinen, mut hinta on melko suolanen. Löytyiskö jostain suht sopivalla hinnalla jotain syyläri suojaa millä ilma virtais matalissakin nopeuksissa kunnolla? Aiheuttaa harmaita hiuksia mulle toi että mopossa on lämpömittari lähellä huippua aina kun on metässä mönkimässä. Tosta termostaatista millä flekti alkais pyörimään siinä 88c kohdalla on sen verran eriviä mielipiteitä että kannattaako vaihtaa vai ei niin en ole vielä viittinyt vaihtaa sitä