KTM 690 Enduro (/R)

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

eero1989
Pyörä: Purettuna leikkimökin takana

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

Kun powerbomb biin käy vaikka vakio vaimennin,, uskoisin niin että sopii akran vaimennin joka sopii orkkis alkuputkeen..
Spin
Pyörä: Jopo

Viesti Kirjoittaja Spin »

Juu kyllähän siihen käy samat vaimentimet kun vakio putkeenkin. Putki + vaimennin odottais paketissaan asennusta. Tälle iltaa ei kerenny/jaksanu alkaa asentelemaan. En ole vielä saanut edes pakettia auki :). Laiskuus huipussaan nyt, vaikka vettäkin satelee, eli ajamaankaan ei mieli just nyt tee.
KooT82
Pyörä: KTM 690ER '12

Viesti Kirjoittaja KooT82 »

JMN kirjoitti:
PirateDoctor kirjoitti:Onko 690 asennettu puhelimelle latauspistoketta? Vois olla vaivan väärti tämmönen asennusyritys...

Sent from my iPad using Tapatalk
Minä tein noin.
http://690enduror.blogspot.fi/2014/03/k ... -plug.html
Mulle taas lähti juuri tulemaan tämän näköinen kapistus:
http://www.ebay.com/itm/Universal-Motor ... 87&vxp=mtr
Toivottavasti clamppi sopii tangon ympärille, muuten joutuu alkaa patentoimaan jotain...eli ei todennäköisesti sovi :lol:
antti_p
Pyörä: Hypermotard 1100,CRF300L, 701 Enduro

Viesti Kirjoittaja antti_p »

Onko kellään peräpään valot pimentyneet?
Itsellä palaa vain enään yksi lamppu näköjään ja jarruttaessa kolme. Lienee jotan kontaktivikaa. Ilmeisesti sielä on ledit ja kolvaus lienee ainoa vaihtoehto vaihtaa uusia jos haluaa tuon neljännekin toimii? :o
Ei raaski uuttakaan ostaa :D
antti_p
Pyörä: Hypermotard 1100,CRF300L, 701 Enduro

Viesti Kirjoittaja antti_p »

tuplat..
Viimeksi muokannut antti_p, Ti Touko 13, 2014 6:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KooT82
Pyörä: KTM 690ER '12

Viesti Kirjoittaja KooT82 »

antti_p kirjoitti:Onko kellään peräpään valot pimentyneet?
Itsellä palaa vain enään yksi lamppu näköjään ja jarruttaessa kolme. Lienee jotan kontaktivikaa. Ilmeisesti sielä on ledit ja kolvaus lienee ainoa vaihtoehto vaihtaa uusia jos haluaa tuon neljännekin toimii? :o
Ei raaski uuttakaan ostaa :D
Kolmesatasessa 08-mallisessa EXC:ssä oli myös ledivalo joka minulta pimentyi. Tulihan se avattua ja jotenkin todettua mahdottomaksi vaihtaa ledejä. Eli ainakin henkisesti valmistuisin uuden hankintaan. :(
Vesku_1
Pyörä: KTM 690 SMC

Viesti Kirjoittaja Vesku_1 »

Itse virittelin tuollaisen yleismallin takavalon kun alkuperäisen 75€ hinta tuntui hiukka kovalta...

http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... 37592.html
PirateDoctor
Pyörä: Ktm 690 Enduro/SM

Viesti Kirjoittaja PirateDoctor »

Kuva

Vähän piristystä mustiin motovanteisiin... Idea lähti Superduke 1290 prototyypin vanteista. Saa nähä miten kauan pysyy siistinä ;)

JMN
Pyörä: 250 Rally
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JMN »

Hienot! Miten tehty? Teippi, maali, plastidip?
PirateDoctor
Pyörä: Ktm 690 Enduro/SM

Viesti Kirjoittaja PirateDoctor »

JMN kirjoitti:Hienot! Miten tehty? Teippi, maali, plastidip?
Teippaamalla tehty. Löyty sopivan väristä teippiä joten ajattelin kokeilla. Maalaus varmaan olis paras vaihtoehto mutta tietenkin aika kallis. Teippauksessa tarvikekulut apaut 10 €... :D Ei välttämättä kovin pitkäikäset mutta kuitenkin...

Jassu
Pyörä: KTM 690 SMC

Viesti Kirjoittaja Jassu »

AMa kirjoitti:No mä oon työntäny 5000+ kilsaa +3% rikastetulla EVO1:llä eikä mopo oo ainakaan vielä hajonnut. Kuumana tuo käy kesällä kyllä ja siihen voi vaikuttaa seoksella.
Eli myös pelkällä avarretulla putsarikannella (EVO1) ja sliparilla tuo +3% on suositeltava normaaliin Evo1-karttaan verrattuna?
AMa
Pyörä: Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 300 EXC

Viesti Kirjoittaja AMa »

Jassu kirjoitti:
AMa kirjoitti:No mä oon työntäny 5000+ kilsaa +3% rikastetulla EVO1:llä eikä mopo oo ainakaan vielä hajonnut. Kuumana tuo käy kesällä kyllä ja siihen voi vaikuttaa seoksella.
Eli myös pelkällä avarretulla putsarikannella (EVO1) ja sliparilla tuo +3% on suositeltava normaaliin Evo1-karttaan verrattuna?
Ainakin 2012 -> mopoihin. Mulla on nykyään tehoalueella +10....20% ja muualla vähintään se +3%. Mulla nyt evo2 putsari. En oo evo1-kannella mitannut AFRriä, mutta kulkee ihan samalla tavalla evo1 ja evo2 putsareilla, mulla se on vaan siksi, että mahtuu makkaranpaistoenskan eväät penkin alle ;-)
Jani_rr
Pyörä: 701

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

PirateDoctor kirjoitti:Kuva

Vähän piristystä mustiin motovanteisiin... Idea lähti Superduke 1290 prototyypin vanteista. Saa nähä miten kauan pysyy siistinä ;)

Hieno on!
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
Jani_rr
Pyörä: 701

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Tänään sitten hakemaan mopo alle. :) Sisään ajosta on monta mielipidettä. Lämpimäksi ennen lähtöä, ja jonnin aikaa jälkikäyntiäkin voisi harjoittaa. Eikä kahvakireellä ajelua, mut ei "tissutteluakaan" . Vaihtelevaa kaasun anniskelua, ja erivaihteilla. Näin mä taisin ajella aikoinaan suzukin sisään. Pitää vielä kysyä miten kotarit ajellaan, ku pääsee mopon ääreen.

Edit: Pitääki tehdää muistilista mukaan... Rengaspaineista, yms. Sitä on täpinöissään, niin puolet jää kysymättä...
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
gff-3
Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays

Viesti Kirjoittaja gff-3 »

PirateDoctor kirjoitti:...
Mitä teippiä, mistä, miten, häh? Mä haluun kans, vanhat vannereunateipit ei enää pysy paikoillaan. Reisink-tekstejä en välttis tarttis ja oranssina koko kiekon matkalta vois olla kans rok.
Vastaa Viestiin