Kiinnostaisiko BMW:n omat käsisuojat ja F800GSA:n vakio pohjapanssari (siis se alumiininen)? Irroitin nuo omastani, kun eivät käyneet yhteen muiden kilkkeiden kanssa. SW-motechin Quick-lock EVO tankkilaukkukin (daypack) olisi F800GS:n kiinnikkeellä ylimääräisenä. Niin ja olisihan minulla myös GSA:n vakiot moottorinsuojaraudat, mutta kunnon kaatumaraudat suojaavat kyllä paremmin. Toki jos luulet, että moottorinsuojaraudat riittävät, niin nekin joutavat.Zwäng kirjoitti:Uusi käyttäjä ilmoittautuu!
Maanantaina hakemaan 2015 vuoden gessua. Valinnan ratkaisi lopulta hyvä hyvitys vanhasta ja toukokuun voimassa oleva 1500€:n kaupanpäällisetu eli sillä hintaa saa ruksia lisävarusteita tehtaan piikkiin. Ajattelin seuraavia: mustat sivulaukut (telineet valmiina), takalaukun & telineen, tankkilaukun ja isot käsisuojat. Muutaman kympin joudun tuosta setistä maksamaa itse. Sitten adventure specsistä lähtee tilaukseen pohjapanssari ja kaatumaraudat.
Toivottavasti ei mennyt valinta metsään (ilman koeajoa valinnan tein). Tähän asti custom & nakupohjalla ajeltu mutta santateille on kova hinku varsinkin kun täällä maalla asustelee.
Kovat osat käytettyjä ja käytönjälkeä (pl. moottorinsuojaraudat), mutta en minä niistä paljoa eurojakaan tarvitse. Kaikki tavarat Siuntiossa. Laita YV, jos kiinnostaa.