Tai googlaamalla Ariete-brandilla, bmw-grippien malli AR 02624 -L.
Wunderlich myy myös noita samoja, omalla katteellaan tietysti.
Hienoa! Kiitos. Ei osunut googlessa vastaan vaikka koitin etsiä. Täytyy laittaa motorcyclepartsiin tilaus vetämään. Näytti sielä olevan muutakin mielenkiintoista.
Iltoja!
Uusi 8gs:n omistaja ilmaantui foorumille. Muutamien ensikokemuksien perusteella pyörä tuntui ihan mukavalta metsäpoluilla ja etenkin isommilla / pienemmillä soratiellä. Hankalaahan maastossa ajo oli ensikertalaisena kun muutama viikko sitten kahlasin Oulun kupeessa Voitien läpitte.
Kokemuksen karttuessa (eli ens kesänä) utelen vinkkejä ja tipsejä kun newbie -tarttee apuja..
Onko muita putkistoja, ilman kattia kuin Arrow? onko kellään kokemusta kyseisestä putkistosta?
Powercommander V ja Autotune paikallaan ja tarkoitus olisi avarampaa putkistoa hankkia.. ainoa järkevä minkä Ebaysta löysin oli tuo Arrow, tosin järkihintaiselta vaikutti.. http://www.ebay.com/itm/FULL-SYSTEM-EXH ... aH&vxp=mtr
Ei kehtaisi tuota orginaalia putkea pilkkoa, tiedä vielä jos sitä tulevaisuudessa hyvinkin tarvitaan.. =)
Ton Arrowin kanssa ei käy kaikki panssarit, elleivät ole muuttaneet designia alkuperäisestä. Putki kulkee muistaakseni selkeästi alempana kuin orkkisputki. Remuksen osalta en tiedä, miten se asettuu, mutta internjetistä sekin tieto löytynee.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Moro. Mä väkästelin ton Arrowin putkiston paikalleen. Pohjapanssaria täytyy tosiaan jonkin verran tiputtaa ja SW-Motechin raudoista ei yhtä kiinnityspistettä voi enää käyttää.
Tällä hetkellä mulla ei ole PC kiinni eikä tuo kauheasti ole kiukutellut/paukuttanut vaan vetää puhtaasti. Pitäis varmaan käyttää penkissä ettei mikään mene rikki.
Ilipo kirjoitti:Moro. Mä väkästelin ton Arrowin putkiston paikalleen. Pohjapanssaria täytyy tosiaan jonkin verran tiputtaa ja SW-Motechin raudoista ei yhtä kiinnityspistettä voi enää käyttää.
Tällä hetkellä mulla ei ole PC kiinni eikä tuo kauheasti ole kiukutellut/paukuttanut vaan vetää puhtaasti. Pitäis varmaan käyttää penkissä ettei mikään mene rikki.
Rautojen poikittaistukea ei tosiaan saa kiinni... pistin itselle suoran väliputken ilman moottorikiinnitystä
Remuksen putket on halkaisijaltaan suuremmat kuin alkuperöäiset joten säätöä niilläkkin on tiedossa
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Onkohan tuossa Remuksen ja Arrowin putkistossa paljoa eroa.. kun hintalapussa kuitenkin melkein puolen ero..
vai kyttäilisikö talven, jos sattuisi löytymään käytetty putkisto.. se on tämä työläisen jatkuva finanssipuolen vaje..
PcV ja Autotune löytyi käytettynä, eri paikoista tosin, mutta hinnansäästö uusiin verrattuna yli puolet.
No nii ja taasen uusi kysymys eli minkäläisia tuuli pleksejä teikäläiset on hommannut,alkuperäisellä tuuli tulee rintaan ja pituutta minulta löytyy 183cm.
mertimo kirjoitti:No nii ja taasen uusi kysymys eli minkäläisia tuuli pleksejä teikäläiset on hommannut,alkuperäisellä tuuli tulee rintaan ja pituutta minulta löytyy 183cm.