Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vitutus ketju!!
Suhteellistetaanpa taas asioita ja elämää. Muistatteko tämän kuvan? Ukkovarpaan nivel jäykistettiin ja paria muuta niveltä korjailtiin, että pääsisi vanhan vaurion kivuista. Leikkauksen jälkeen yli kaksi kuukautta kävelyä sauvojen avulla leikattua jalkaa maahan laskematta. Kesä meni, mutta kivut eivät hellittäneet. Mopolla ajot jäivät lähes kokonaan väliin.
Tänään kävin sairaalassa kuulemassa, että leikkaus täytyy uusia. Eli sama rumba alusta, taas. Vähän jäin miettimään lääkärin vastuuta työstään. Onko sitä? Ei ole. Virolainen lääkäri vain totesi, että "kumma juttu, ei se näköjään onnistunut. Pitää tehdä uudelleen".
Tänään kävin sairaalassa kuulemassa, että leikkaus täytyy uusia. Eli sama rumba alusta, taas. Vähän jäin miettimään lääkärin vastuuta työstään. Onko sitä? Ei ole. Virolainen lääkäri vain totesi, että "kumma juttu, ei se näköjään onnistunut. Pitää tehdä uudelleen".
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Minua ihmetyttää edelleen oma kokemus DR:n kohdalla. Kiertokangen alapään rullat ja häkki oli täysin kadoksissa. Ei siis muruakaan jäljellä siellä limppujen ja lenkin välissä, vaikkei ikinä uskoisi, että sellainen tavara pääsee karkuun niiden toleranssien välistä. Voisko siis olla alhaalta jotain hukassa vaikkei päällisin puolin tuntuisi? Vastaan: voi.Empä kyllä ymmärrä että mitä sielä kampiakselin ja tasapainoakselin seassa on pyörinyt kun mäntä on ehjä ja kiertokangen yläpää/männäntappi on vasta ihan pinta naarmuilla ja laakeriahan ei tässä oo yläpäässä.
Korjaus manuaalista ziigailin että toi kampiakseli/tasapainoakseli on ihan omassa tilassa, että syyllinen pitäis olla peräsin kampiakselista tai tasapainoakselista...?
Joh. 3:16
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
[quote="Kunkku"]Suhteellistetaanpa taas asioita ja elämää. Muistatteko tämän kuvan? Ukkovarpaan nivel jäykistettiin ja paria muuta niveltä korjailtiin, että pääsisi vanhan vaurion kivuista. Leikkauksen jälkeen yli kaksi kuukautta kävelyä sauvojen avulla leikattua jalkaa maahan laskematta. Kesä meni, mutta kivut eivät hellittäneet. Mopolla ajot jäivät lähes kokonaan väliin.
Tänään kävin sairaalassa kuulemassa, että leikkaus täytyy uusia. Eli sama rumba alusta, taas. Vähän jäin miettimään lääkärin vastuuta työstään. Onko sitä? Ei ole. Virolainen lääkäri vain totesi, että "kumma juttu, ei se näköjään onnistunut. Pitää tehdä uudelleen".[/quote]
Ei helvetti ! Ei käy kateeks.
Tänään kävin sairaalassa kuulemassa, että leikkaus täytyy uusia. Eli sama rumba alusta, taas. Vähän jäin miettimään lääkärin vastuuta työstään. Onko sitä? Ei ole. Virolainen lääkäri vain totesi, että "kumma juttu, ei se näköjään onnistunut. Pitää tehdä uudelleen".[/quote]
Ei helvetti ! Ei käy kateeks.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
Sunnuntai aamuna sain kotarin koneen läjään, käyntiääni ei ole koskaan ollut niin nätti. Kierroksia kun rupesin antamaan niin kuului korahdus koneesta ja sitten tasaista kahinaa, sammutin koneen heti ja rupesin tutkimaan konetta ulkopuolelta niin huomasin öljyn valuvan kytkinkopasta ulos. Koppaa irrottaessa lattialle rupesi tippumaan metallipaloja jotka osottautuivat kytkinkorin osiksi.
Eli lopputuloksena kytkinkoppa paskana,kytkinkori paskana ja uudet öljyt piloilla. Onni onnettomuudessa että kori ei hajonnut ajaessa, tuho olisi ollut todnäköisesti pahempi.
Onneksi myös Kisakoneelta löytyi käytetty ehjä kytkinpaketti niin ei tarvitse hirveitä summia maksella uusista osista, yksi koppa oli mulla hyllyssä niin sitä ei tarvinnut hankkia.
Eli lopputuloksena kytkinkoppa paskana,kytkinkori paskana ja uudet öljyt piloilla. Onni onnettomuudessa että kori ei hajonnut ajaessa, tuho olisi ollut todnäköisesti pahempi.
Onneksi myös Kisakoneelta löytyi käytetty ehjä kytkinpaketti niin ei tarvitse hirveitä summia maksella uusista osista, yksi koppa oli mulla hyllyssä niin sitä ei tarvinnut hankkia.
- JUHHisi
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
Joo selvästi siellä on jotain ylimääräistä (oisko se kampikammion kattovalo pudonnu?). Mietin semmosta että sehän voi olla jokin isompi murunen joka aina lähtee kimpoilemaan kun pyörä käy kyljellään kaatumisen yms. seurauksena..?Koheltaja kirjoitti:Joku siellä on nakutellut mäntää, ellei nyt niin joskus aiemmin koska männän alapinnalla on jälkiä.
En jaksa uskoa että edellisen omistajan tai jopa sitä edellinen (eli olen jutellut 2 aikasemman omistajan kanssa) olis tähän hommaan syyllistyneet.Koheltaja kirjoitti:Jos mistään ei löydy mitään niin onko mahdollista että edellisellä omistajalla on koneelle käyntyt jotain, vaihdettu tarvittavat osat ja jätetty hyväkuntoinen mutta hakkaantunut mäntä vaihtamatta?
Juu hienosti tuo pelitti edellis viikonloppuna kun sillä ~6lähtöä tuli sänkirossia ajettua.antsu kirjoitti: Jos pääsit kotiin tuolla moottorilla ajamalla niin se kone on melko hyvä, oisit voinu jäädä "puistoon" tukkipinon vierelle odottamaan kuljetusta tukkiautolla "sivilisaation pariin". jotain hyvääkin tapauksessa on.
SänkiRossien jälkeen pyörän huolellinen pesu ja koneen purku.. Mitään epämääräistä en huomannu kun ajelin pesun jälkeen pienen kuivattelu rinksan ilman kypärää, jollonka tuppaa kuulemaan vähän turhankin helposti kolinoita..
Luulenpa että noi kuvissa näkyvät vauriot on syntynyt vasta ihan "viime metreillä".
Sylinterin ja kannen kiikutin tänään HämeenDieseliin tarkastettavaks. Pytty näytti asiantuntiankin mielestä hyvältä, hoonaus riittää ja kannessakaan ei mitään kummallaista. Tekevät siihen kuiteskin vuoto testin.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Verenpaineet tapissa ja sairaslomalle lepoon.Ellei lääkityksen muutos auta,ovat asiat kääntyneet huonompaan suuntaan,eli sydänsurut alkaneet uudelleen,ja minä kun jo luulin päässeeni eroon tästä
.No voihan tilanne jo huomenna olla parempi,ihmeitä tapahtuu koko ajan 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Verenpaineongelmat ohi heittämällä. Nyt sitten tämä:-X
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ei ollu turvakengät jalassa ?
Sent...
Sent...
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Tervetuloa "kerhoon"! Viime tammikuussa jalka oli tuon näköinen. Kahden viikon päästä uusi leikkaus ja koko homma alkaa taas alusta. Jos saadaan tämän hetkinen tulehdus niin kuriin, että leikkaavat...gixxerman kirjoitti:Verenpaineongelmat ohi heittämällä. Nyt sitten tämä:-X
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
- gixxerman
Ei ollut työtapaturma vaan itsepäinen kynsivallin tulehdus,joka piti puukottaa auki ja samalla viilata kynnen sivu.Tai tämän käsityksen sain itse.KKO kirjoitti:Ei ollu turvakengät jalassa ?
Sent...
-
Rampe
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
Mulle on tehty tuo sama toimenpide, kipu on välillä ihan pilvissä . . . varsinkin kun tuon tökkää sopivasti aina johonkin nilkuttaessa. Eikä se ongelma edes poistunut yhdellä toimenpiteellä. Toisella kertaa leikattiin oikein kunnolla varvasta auki ja kynsi kavennettiin juurtansa myöten . . . silloin se vasta kipeä olikin.gixxerman kirjoitti:Ei ollut työtapaturma vaan itsepäinen kynsivallin tulehdus,joka piti puukottaa auki ja samalla viilata kynnen sivu.Tai tämän käsityksen sain itse.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Mukavia (ikäviä) noi varvaskivut, jokunen viikko sitten könysin puoliunessa yläkertaan ja jotenkin tökkäsin yhden varpaan rappusiin. Kynsi irti niin että oli vaan tyvestä kiinni, samantien nyppäsin sen kokonaan pois ja laastari päälle ja painuin nukkumaan. Seuraavana päivänä alkoi jumalaton särky, koti diagnoosi kertoi että varpaassa on murtuma eikä se siitä miksikään muutu vaikka menisi lekuriin. Laastari kynnen päälle ja kangasteipillä varvas toiseen varpaaseen kiinni niin pystyi kohtalaisen hyvin liikkumaan, ei ole ensimmäinen kerta kun on varpaat/sormet olleet teipattuna toisiinsa kiinni murtuman takia. Pari viikkoa oli enemmän ja vähemmän kivuliasta mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa parani, uusi kynsikin näyttää olevan jo vähän alullaan
Mä sentään pystyin liikkumaan mutta näillä kahdella herralla taitaa olla vähän hankalampi tilanne.
Mä sentään pystyin liikkumaan mutta näillä kahdella herralla taitaa olla vähän hankalampi tilanne.
Kylätason kurapyöräilijä.
Lääkäriin koheltaja! Minulla koko juttu alkoi samanlaisesta tilanteesta. Keittiörempan aikana tökkäsin vessaan mennessäni ukkovarpaani lautanippuun ja sattui niin pahasti, että tiesin jotain menneen rikki. Pikku hiljaa kipu kuitenkin asettui ja elämä jatkui. Parin vuoden päästä varvas alkoi sitten olla niin kipeä, että oli pakko hakeutua hoitoon. Diagnoosi oli, että joku aiempi vamma on aiheuttanut tyviniveleen niin pahan nivelrikon, ettei ole muuta tehtävissä kuin jäykistää nivel. Leikkaus tehtiin viime tammikuussa ja kipu sen jälkeen oli pahempi kuin koskaan ennen. Ei kai mikään ihme, jos jollain dremelillä jyrsitään nivelpinnat rikki?
Luudutus epäonnistui, tukiruuvit ovat poikki ja nivel liikkuu. En viitsi alkaa kertomaan, miltä tuntuu, kun ne jyrsityt nivelpinnat hankaavat toisiaan, toteanpa vaan, että liikunta, ei edes pelkkä kävely maistu tällä hetkellä yhtään.
Luudutus epäonnistui, tukiruuvit ovat poikki ja nivel liikkuu. En viitsi alkaa kertomaan, miltä tuntuu, kun ne jyrsityt nivelpinnat hankaavat toisiaan, toteanpa vaan, että liikunta, ei edes pelkkä kävely maistu tällä hetkellä yhtään.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
No voi helekatti, kai se on käytävä tarkistamassa vaikka varvas alkaa olla jo kunnossa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Ei se lääkärissä käynti niin iso vaiva ole. Tiistaina kävin paikallisessa terveyskeskuksessa. Sen käynnin aikana päätin, että jatkossa ei niin pientä vaivaa ole, ettenkö menisi uudelleen.
Koskaan en ole nähnyt niin hyvännäköistä lääkäriä.

Koskaan en ole nähnyt niin hyvännäköistä lääkäriä.