Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Täällä meni koko kesä päänsäryn merkeissä ja niskojen pitkät lihakset lukossa, jopa aivastaminen sattui lapojen välissä ihan kerpeleesti. Muutama käynti naprapaatilla ja voi tuska kun on kiva olla kun kivut on poissa. Ettei nyt mene otsikon aihepiirin ulkopuolelle niin tottakai se vituttaa kun en älynyt jo kesällä käydä napran käsittelyssä. Talven aikana niskan vahvistelua ja tulevana kesänä säännöllisesti napralla niin eiköhän ne päänsäryt ja pyörän myymiset voi pikkuhiljaa unohtaa :mrgreen:

Tuolla olen käynyt ja jos pk-seudulla haluaa saada kipuihin helpotusta niin muuta kun aikaa varaamaan: http://www.saunalahti.fi/paivis/Tervetuloa.html
Kylätason kurapyöräilijä.
meikä
Pyörä: 610 "crate" exc

Viesti Kirjoittaja meikä »

Pistin kottaraisen koneen kasaan ja viimeistä öljyleputken banjopulttia kääntäessä se katkesi, se siitä savujen otosta tältä päivältä...
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Pikkulikka on kipeä ja minä hoidan kotona yksinhuoltajana tämän viikon, ja töissä on vuori pakkokiireellisiä hommia. Periksi ei anna kumpikaan, eikä ole mummotyövoimaa satojen kilsojen säteellä auttamaan kummassakaan. Muksulla ei kuitenkaan ole työehtosopimuksen pykäliä hoitovapaapäivien lukumäärästä puolellaan, joten... :x

Pitäisikö muka jaksaa olla vielä moottoripyöristä kiinnostunut?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Gessuli
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

rainerb kirjoitti:Pikkulikka on kipeä ja minä hoidan kotona yksinhuoltajana tämän viikon, ja töissä on vuori pakkokiireellisiä hommia. Periksi ei anna kumpikaan, eikä ole mummotyövoimaa satojen kilsojen säteellä auttamaan kummassakaan. Muksulla ei kuitenkaan ole työehtosopimuksen pykäliä hoitovapaapäivien lukumäärästä puolellaan, joten... :x

Pitäisikö muka jaksaa olla vielä moottoripyöristä kiinnostunut?
No lapset ensin..
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
jaa
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata

Viesti Kirjoittaja jaa »

Lapset ensin. Ihan yhtä hyvin sä voisit olla mopoilusta johtuen pää kainalossa sairaalassa ja et pystyisi asioita hoitamaan. Siis en tietenkään kellekkään tätä toivo, mutta vertauksena. Jonkun ne työt pitää kuitenkin hoitaa, joten työnantaja vaan nyt kiltisti kärsii ja hoitaa tämän asian keskenään. Itse olen työnantaja ja silti tätä mieltä. Jos ei ole miettiny asiaa miten tällaisissa tilanteissa homma etenee niin on ihan omaa tyhmyyttä työnantajalta. Joskus vain elämä heittelee ihmisiä ja näin he eivät voi osallistua täydellä painolla työntekoon. Tuskin kukaan tahallaan lapsiaan sairastutta, että ei tarttis töitään hoitaa...
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tuli kutsu röngteniin ja keskussairaalaan huomiseksi.Melkein arvaa syyn: Olkaluu ei ole lähtenyt kunnolla taisitten väärässä asennossa luutumaan.Tod.näk.se on puukkoa ja kipsiä tiedossa.Ilmeisesti ei varovaisuus(jopa viinankin kanssa)auttanut.Olisi p......e pitänyt vaatia se operaatio heti,nyt siitä olisi puolet kärsittynä. :evil: :twisted: No huomenna tohtori sit kait nostaa kissan pöydälle,kuten sanotaan. No,kuntoonhan tämä on kuitenkin saatava.Hinnalla millä hyvänsä, :shock:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Kyllä tällaiset päivät syövät miestä.Komea :evil: :twisted: keli ja nuo v....n kuvarastit huutavat hakijaa,eikä pysty ajamaan,voi v...n s.....a
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
tonza
Pyörä: 950Adventure

Viesti Kirjoittaja tonza »

Mä kävin tänään pitkästä aikaa ajamassa, Ja mua ketuttaa vapaana juoksevat koirat ja kylähullut.

Tänään tapasin Jonkun äijän seisomassa ojassa kädet korvilla ja huusi samalla pärrärrärärrää, aivan niin kuin olisi jotenkin kovat äänet :cry:

Sitte vastaan tuli ajokoiran näköiden koira niinkuin riivattu piru, ja pakkohan sitä on hiljentää kun suoraan eteen juoksi räkyttää koitin että olisiko koira kavahtanut hevos voimien ärjähtelyä. Mutta ei. pääsin hivuttautumaan rinnalle niin poistuin paikalta sepelisuihkun saattelemana. Omistajatkin näytti tulevan hetipian vastaan. Pitäsivät perk**e remmissä tommosia rakkeja.

Ehkä hieman turhaakin pelkään noita päälle käyviä koiria. Kerran vaan u-käännöstä tehdessäni kävi kaksi ajokoiraa kinttuun kiinni ja vielä vaihde kinttuun ei päässy karkuunkaan kun ei pykälää saanu päälle. Metsästä juoksi koirien omistaja karjumaan niin sen verta hellittivät että sai vaihteen silmään ja poistuin paikalta luullen että vain lahje koki kovia. kotona huomasin että sukka ihan veressä, niinhän oli pohkeeseen torahampaat reijät tehneet. Kätevä että ei tuntenut mitään..

Otan rauhoittavan oluen..
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Rauhottavia kans niille koirille. Ja muut lääkkeet omistajille että tajuaisivat pitää rakkinsa remmisä. Tuo on kyllä hyvin vituttavaa.
Paskapuhetta, mutta uskon.
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Kyllä on itsekin pari kertaa säikähtänyt kun jostain pihasta on meinannu musti hyökätä kiinni tai lähtenyt perään. Lisää kaasua vaan siinä kohtaa :evil:
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Oisko aihetta vaihtaa kenkää hieman suojaavampaan jos koira saa purtua nilkan verille :roll: Turhaa sitä on koirien vihaajaksi ruveta. Vika löytyy aina omistajasta.

Sikäli ihmeellistä, että koskaan en ole tavannut ajokoiraa joka olisi käynyt kiinni, saatikka edes kiinnostunut satunnaisesta kulkijasta. Yleensä vetävät hirmu ravia kuono maassa hajujen perässä.
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Se on totta. Eipä niitä koiria pidä omistajien tyhmyydestä syyttää. Monesti vaan tuntuu että ne koirat tajuaa puhetta paremmin kun ne omistajat. Omistajat kahtelee maailmaa keltaisen lumen läpi.
Paskapuhetta, mutta uskon.
tonza
Pyörä: 950Adventure

Viesti Kirjoittaja tonza »

Joo kengät on nykyään kunnossa :roll:

En minä mikään koirien vihaaja ole :lol:

Eikä se eillen mua ahistellut koira ollut todennäköisesti mikään ajokoira, aluksi luulin kun näin sen ravaavan tiellä mutta sitten kun poistuessa näin ne omistajatkin niin luultavasti lenkillä olivat vaan sessen kans.

Mietin vain että mitenkähän ne alle änkeävät koirat pitäisi ohittaa? pitäisikö pysäyttää reilusti, sammuttaa pyörä jutella mukavia, ja toivoa ettei tule järsityksi?

Joku takaraivossa käskee kääntämään kaasua.
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Mulla juoksi koira kerran "alle" yhtäkkiä vaikka oli remmissä kiinni. Osui vain saappaaseen ja aika tömäys sekin oli, koira vingahti ja lensi tien sivuun. Käännyin takas ja katottiin omistajan kans et koira vaikuttais olevan ok. Tästä kirjoittelin varmaan joskus aikaisemminkin, mut arvaamattomia ne on!
Uraa uurtava motoristi
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Kai se saa täälläkin harmittaa, että Simoncelli menehtyi MP:n sarvissa, vaikka muoviluoti olikin...
Vastaa Viestiin