käykääpäs lukasemassa
Tohmajärvellä lähes 200 kilometriä enduroa kansallisessa kil
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tohmajärvellä lähes 200 kilometriä enduroa kansallisessa
http://www.motorrad.fi/sitenews/view/-/nid/169/ngid/6
käykääpäs lukasemassa
parit uudet videotkin löytyy..
käykääpäs lukasemassa
hoi enskapenat, palkintoja kannettu selkä vääränä niin että palkintopöydän jalkoja piti jo parruilla vahvistella,nyt jos koskaan kannattaa tulla ajamaan enduroa kun kotiin viemisinä on todella upeita tuotepalkintoja,on niskatukea,sadeajotakkia,moottorisahaa,ruohonleikkuria,lahjakortteja,ajolaseja repputolkulla, työkalusarjaa,voiteluaineita,pesuaineita, magliten led lamppuja,ulkoilutakeja renkaita ynm ynm.ja tietysti rennon letkeää tunnelmaa kokopäivän!!
ja onhan meillä nollapyörä kuskina yksi Tiasen Kari,kuulemma ajellu joskus enemmänkin,Karin kaverina Erämaakettu Manolo Barnes
kaikki tämä ja lisäksi upeat reitit..
yksi lisäys tulee vielä pätkille,rakennan jokaisen pätkän alkuun juomareppu narikan mihin voi repun jättää pätkän ajaksi ja maaliin tultua ottaa taas matkaan,lisäksi laitame vielä juomapisteen jokaiselle pätkälle niillle jotka unohtavat reppunsa kotiin tai huoltoon
t.Turvapäällikkö
ja onhan meillä nollapyörä kuskina yksi Tiasen Kari,kuulemma ajellu joskus enemmänkin,Karin kaverina Erämaakettu Manolo Barnes
yksi lisäys tulee vielä pätkille,rakennan jokaisen pätkän alkuun juomareppu narikan mihin voi repun jättää pätkän ajaksi ja maaliin tultua ottaa taas matkaan,lisäksi laitame vielä juomapisteen jokaiselle pätkälle niillle jotka unohtavat reppunsa kotiin tai huoltoon
t.Turvapäällikkö
Rovaniemeltä RoMKin väreistä on ilmoittauduttu (tällä hetkellä 2hlö) ja majoitustakin on varattu koko viikonvaihteelle.
hienoa,lämpimästi tervetuloa Pohjois-Karjalaan nauttimaan hienosta enduropäivästä..
tänään aloitin reittimerkkien laiton siirtymille ja ratanauhaa vedetään viikonloppuna taas kilometri tolkulla
tänään aloitin reittimerkkien laiton siirtymille ja ratanauhaa vedetään viikonloppuna taas kilometri tolkulla
Kiitos, täältä tullaan Harrin kanssa.
Jos saa toivoa jotain niin noihin juottopisteisiin jos saisi pillin mukin lisäksi niin kiireisempikin (siis hidas jolla kiire AT asemalla) kerkiäisi juoda ilman että kypärää ottaa pois.
Odotukset on korkealla ja ainakin mainoksissa ja maistiaisissa (videoissa) vaikuttaa todella upealta kisalta.
Jos saa toivoa jotain niin noihin juottopisteisiin jos saisi pillin mukin lisäksi niin kiireisempikin (siis hidas jolla kiire AT asemalla) kerkiäisi juoda ilman että kypärää ottaa pois.
Odotukset on korkealla ja ainakin mainoksissa ja maistiaisissa (videoissa) vaikuttaa todella upealta kisalta.
antti
Tänne lähdetään uuden husabergin kanssa kokeilemaan enduro ajoa, jos yrittäisi olla eksymättä reissussa
oli oulusta lähdetään ja aloittelija näissä "enskapena" hommissi oon
moikatkaa jos ohitatte matkalla minut
oli oulusta lähdetään ja aloittelija näissä "enskapena" hommissi oon
moikatkaa jos ohitatte matkalla minut
Jos Rovaniemen poppooseen viittaat jotta ohitettaisiin niin tullaan kajaanuksen kautta... ja minä olen ratissa eli mennään ihan yhtä hiljaa kuin radallakin, aina viimeisenä/hitainpana.
Ja tule ahdistelmaan paikanpäällä, sellainen oikein RACE TEAMIN näköinen poppoo kun ihmettelee maailman menoa hoo-moilasena niin on varmaan me. Toyota Corolla Verso, eli sellainen pikkuinen tila-auto jossa autoa isompi kuomukärry perässä.
Ja tule ahdistelmaan paikanpäällä, sellainen oikein RACE TEAMIN näköinen poppoo kun ihmettelee maailman menoa hoo-moilasena niin on varmaan me. Toyota Corolla Verso, eli sellainen pikkuinen tila-auto jossa autoa isompi kuomukärry perässä.
antti
AnttiL kirjoitti:Jos Rovaniemen poppooseen viittaat jotta ohitettaisiin niin tullaan kajaanuksen kautta... ja minä olen ratissa eli mennään ihan yhtä hiljaa kuin radallakin, aina viimeisenä/hitainpana.
taidettiin olla samassa saunassa seinäjoelle ja taisit lähteä at:lta mun perään yleensä? olin toka vimppana
mun vaan piti vaihtaa parempi pyörä kotarin tilalle kun sillä eksyi eli nyt minulla husaberg te300 ..toivottavasti ei tarvi sitä myydä heti reissun jälkeen että kulkisi vähän paremmin..
pitää ennen kisoja taas katsella viedoita että osaa ajaa kovempaa tai ainakin yrittää ;-o
mie tuun sillä asuntoautolla taas
Ah, joo, se kotari oli kyllä selvä harhaanjohtaja. 
antti
Kisat lähestyy ja kunto paranee! Tänään saatu antibioottikuuri ja vointi paranee alati kasvavalla vauhdilla Jei!! Tankkaus aloitettu, haettu ja syöty Kedap-annos Hollollan Pizza-kebabista.
Onko Pohjosen-tiimi kunnossa? Meillä on viimeiset testit vielä tekemättä, huomenna ajamme Jylpyn kera iskari ja seos testin nro:1 ja torstaina nro:2. Ja perjantaina nokka kohti T:järveä.
Onko Pohjosen-tiimi kunnossa? Meillä on viimeiset testit vielä tekemättä, huomenna ajamme Jylpyn kera iskari ja seos testin nro:1 ja torstaina nro:2. Ja perjantaina nokka kohti T:järveä.
Juu, pyöriä sovitellaan kiihtyvällä innolla kärryyn, neljä pitäisi saada sopimaan vaikka vain kolme kuskia
No, yksi vaihtuu racing malliin sillä reissuulla. Sen jälkeen kaikki meidät pohjoisen poijaat jotka nyt on reissuussa voi tunnistaa katkeamattomasta savusta mopeedien kiitäessä halki kasteisten niittyjen ja kivisten kallioiden kohti suurta menestystä ja mainetta.
Viime huollot enää tekemättä, testejä ei uskalla enää ajaa jottei katkaise jalkaansa tms eli oikeasti on kaikki illat niin kiinni jotta ei kerkiä kuin kotona käväistä. Perjantaina heti kun aamulla saa lapset tarhaan niin kohti uusia seikkailuja ja etelää, meidän "kotikisaa" kun taitaa olla niukasti se lähin, vain 625km.
Viime huollot enää tekemättä, testejä ei uskalla enää ajaa jottei katkaise jalkaansa tms eli oikeasti on kaikki illat niin kiinni jotta ei kerkiä kuin kotona käväistä. Perjantaina heti kun aamulla saa lapset tarhaan niin kohti uusia seikkailuja ja etelää, meidän "kotikisaa" kun taitaa olla niukasti se lähin, vain 625km.
antti
Täälläkin pyörää huollettu ja fim kumit vaihdettu alle, numeroiden liimaus vielä ja ehkä pari naksua paluu ja/tai puristusvaimennuksiin ihan vaan sen takia ettei kierteet ruostu kiinni
Seoksen säädöt suoritettu Pärnussa viikonloppuna ja nyt toivutaan vaan aikaerosta.
Seoksen säädöt suoritettu Pärnussa viikonloppuna ja nyt toivutaan vaan aikaerosta.
Niin Jylpyllä onkin ruiskupeli joten ei tartte läträtä eikä ruuvata. No se ei kuitenkaan sytytä joka kierroksella, toisin kuin nykyaikaiset 2T moottorit 
Jaahans, numerot ja lähtöajat ovat ilmestyneet osallistujaluetteloon.
Ja juu, mä oon sen verran musikaalinen, että tykkään säännöllisen rytmikkäästä nelitahti musiikista. Vaihdepolkimesta voi vaihtaa sävellajia ja kaasukahvasta tempoa. Ja eikös rintintin Wartburienkin valmistus autopuolelle lopetettu jo joskus 30 v sitten
Ja juu, mä oon sen verran musikaalinen, että tykkään säännöllisen rytmikkäästä nelitahti musiikista. Vaihdepolkimesta voi vaihtaa sävellajia ja kaasukahvasta tempoa. Ja eikös rintintin Wartburienkin valmistus autopuolelle lopetettu jo joskus 30 v sitten
Moi
Täältä ollaan myös tulossa katotaan nyt miten kunto kestää , tavoitteena olis ajaa maaliin ...., moikatkaa kun ohitatte lähden juuri ennen C:tä pappa luokassa
Kävin viime viikonloppuna Pesosen Maran kanssa Ahnenisella ja Paulaniemessä ajamassa " kivikkoa " tässä maassa kun ei ole kiven kiveä on se niin erilaista ....
terv. -jn-
Täältä ollaan myös tulossa katotaan nyt miten kunto kestää , tavoitteena olis ajaa maaliin ...., moikatkaa kun ohitatte lähden juuri ennen C:tä pappa luokassa
Kävin viime viikonloppuna Pesosen Maran kanssa Ahnenisella ja Paulaniemessä ajamassa " kivikkoa " tässä maassa kun ei ole kiven kiveä on se niin erilaista ....
terv. -jn-