Vinkkejä Tom Tomin kiinnitykseen
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Vinkkejä Tom Tomin kiinnitykseen
Olisiko vinkkejä tai ideoita miten saisi hyvin kiinnitettyä Tom Tom-navigaattorin KTM SXC:n kaltaiseen pyörään?
Jos on kuvia asennuksista kiinnostaisi kovasti nähdä.
Jos on kuvia asennuksista kiinnostaisi kovasti nähdä.
Ainakin mulla on ihan kohtuulliseks osottautunut kuvassa oleva kiinnitystapa.
Sorry nyt vaan mut ei oo tomppaa tällätä telineeseen, ku se on Hollannis korjaukses v***u. Noh onneks on takuu voimassa.
Sorry nyt vaan mut ei oo tomppaa tällätä telineeseen, ku se on Hollannis korjaukses v***u. Noh onneks on takuu voimassa.
- Liitteet
-
- Tomtomin kiinnitys.JPG
- (279.14 KiB) Tiedosto ladattu 234 kertaa
Sama juttu täälläkin niin , et reitit on välillä vähän ahtaita mut hyvin tomppa on siinä pysyny. Toi oli vaan semmonen paikka mikä nyt ekana tuli mieleen
ja helposti toteutettavissa. On tääl foorumil ollu kuvia muistakin kiinnitystavoista, muutamia tosi pätevän näkösiä,jollen ny oikein paljon väärin muista
niin oisko Heikki L:n vai Raimon kiinitystapa ollu tosi toteuttamiskelpoinen semmone ilmeisesti roiskeläppäkumista tehty versio.
ja helposti toteutettavissa. On tääl foorumil ollu kuvia muistakin kiinnitystavoista, muutamia tosi pätevän näkösiä,jollen ny oikein paljon väärin muista
niin oisko Heikki L:n vai Raimon kiinitystapa ollu tosi toteuttamiskelpoinen semmone ilmeisesti roiskeläppäkumista tehty versio.
Tomppa
Itse kyllä hankin Touratechin telineen joka kiinnítetään stongan poikki menevään ohueen putkeen. Sillä ainakin varmistaa sen että kone pysyy kyydissä ( varmistan vielä ilmaisella TomTom remmillä) ja että virtanastat toimivat vielä tulevaisuudessakin. Tilaus Touratechiltä toimi tosi hyvin. 
- HeikkiL
- Pyörä: Kaik' o mänt
- Viesti:
hatussa vika kirjoitti:On tääl foorumil ollu kuvia muistakin kiinnitystavoista, muutamia tosi pätevän näkösiä,jollen ny oikein paljon väärin muista

Minulla Tomppa majailee Touratechin telineessä. Hyvin toiminut lataus (koputellaan puuta...) ja alkuperäiseen kiinnitykseen verrattuna huomattavasti tolkumpi / tukevampi.
Kiitoksia vinkeistä!
Ei löytynyt kaupasta telinettä tarpeeksi nopeasti, niin piti veistää puusta.
Ei löytynyt kaupasta telinettä tarpeeksi nopeasti, niin piti veistää puusta.
- Liitteet
-
- IMG_0364.jpg
- (1.04 MiB) Tiedosto ladattu 120 kertaa
Tomtom
Mulla näin. Ja pelittää. 
- Liitteet
-
- DSC_4285.jpg
- (75.19 KiB) Tiedosto ladattu 102 kertaa
-
- DSC_4286.jpg