Vertaisryhmällä enduroajoon lisää "tehoa"

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Vertaisryhmällä enduroajoon lisää "tehoa"

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Painoa voi keventää pyörän lisäksi myös kuljettajasta. Minulla on tavoitteena pudottaa kuljettajasta pois 15 kg. Löysin toisen foorumin kautta seuraavan saitin http://www.painoindeksi.net/index.php, jossa voi seurata omaa ja muodostetun ryhmän painokehitystä. Olisi kiva saada joku kaveriksi. Käykään tutustumassa ja jos kiinnostaa tulla ryhmääni mukaan, niin ryhmän nimi on "kurapyorailijat" (huom ei skandikirjaimia).

Luodaan painetta! :oops: :wink:

-Veijo-
Aki

Mukana ollaan

Viesti Kirjoittaja Aki »

Mukana ollaan.

Ehdin jo aloittaa n. kuukausi sitten samaisen kamppanjan, tosin ihan ittekseni vaan, mutta nyt kirjasin itseni sisään (amosh nimellä).

Lähtöpaino oli kokonainen markka ja max. kympin pudotusta ajattelin tavoitella... Tosin aloitin samalla myös lihaskunnon kohotuksen ja olen huomannut, että paino ei tahdo oikein tippua koska lihas painaa sitä toista materiaalia enemmän...
desmo
Pyörä: ADV

Viesti Kirjoittaja desmo »

Mukana ollaan, bemariksi kirjautuneena, joka vastaa talven jälkeistä ulkonäköä :lol:
"Kahviautomaatti valuttaa moottoriöljyä kuppiin ja päivä on muutenkin saranoiltaan"
Veijo

Re: Mukana ollaan

Aki kirjoitti:Mukana ollaan.
Loistavaa, tässä tulee itsellekin paineita saada se paino pysymään alempana. Pari vuotta sitten pääsin jo 90 kiloon, mutta sitten taas nautinnoliiset ruokailutottumukset yhdessä vähäisen liikunnan kanssa saivat painon noususuun :( Kurkkasin sivustolle, nyt meitä on jo kolme 8)

-Veijo-
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Joo, mukana ollaan.
Viimeisten kahden kuukauden aikana on jo pudonnut 5 kg

Pekka
:shock: :shock: :shock:
lokari
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja lokari »

Mukana ollaan.
Vuoden alusta 5 kg.Hiljaa hyvää tulee.Yleensä tulee painoa lisää,kun kuuri on loppu.

lokari
Tapio
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Laittakaapa sitten tuloksia, miten painonpudotus onnistui.
Tietysti ennen ja jälkeen kuvilla :D
Laskurien mukaan ylipainoinen olen minäkin. ART:llä viimekesänä
paino putos melkein 5 kg, mutta kahdessa viikossa tuli takas.
Tais olla nestettä suurin osa poistuneesta painosta.

Happi
EsaM
Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300

Viesti Kirjoittaja EsaM »

sama urakka olis edes tääläkin! ennen joulua alotin kunnon lenkit mut puntari ei oo värähtäny ku kaks kiloa pienempään. 95 kg ois tavoitteena, paljon kevyempää on turha toivoa ku pituutta on kertyny jonkun verran. pitää kuitenki pitää mieles et lihas tosiaan painaa enemmän ku ihra. Tsemppiä kaikille urakan aloittaneille!!
Kickstar my heart!
TJAP
Pyörä: KTM 450 EXC

Viesti Kirjoittaja TJAP »

Jos haluaa tehoa painonpudotukseen ja aamulenkki onnistuu, niin kannattaa tutustua menetelmään nimeltä HIIT.

Itse pudotin painoa n.12 kg, todella lyhyessä ajassa.Nyt erittäin onnistuneen "massakauden" jälkeen olisi tarkoitus ennen kesää tiputtaa painoa noin 10 kg.

Ensimmäinen viikko on ihan helvettiä, mutta kyllä se siitä sitten helpottaa. Voin kertoa lisääkin jos joku kiinnostuu. Googlella löytää aiheesta aika mukavasti tietoa.

http://www.musclenet.fi/hiit.php

Tsemppiä urakkaan.... :)
alepos
Pyörä: Wee-Strom

Viesti Kirjoittaja alepos »

TJAP kirjoitti:Jos haluaa tehoa painonpudotukseen ja aamulenkki onnistuu, niin kannattaa tutustua menetelmään nimeltä HIIT.

Itse pudotin painoa n.12 kg, todella lyhyessä ajassa.Nyt erittäin onnistuneen "massakauden" jälkeen olisi tarkoitus ennen kesää tiputtaa painoa noin 10 kg.

Ensimmäinen viikko on ihan helvettiä, mutta kyllä se siitä sitten helpottaa. Voin kertoa lisääkin jos joku kiinnostuu. Googlella löytää aiheesta aika mukavasti tietoa.

http://www.musclenet.fi/hiit.php

Tsemppiä urakkaan.... :)
Kuullostaa mielenkiintoiselta. Täytyykin tutkia tuota tarkemmin. Tulostin tuon suomenkielisen tekstin. En tiedä mitenkä tuo itsellä toimisi, kun loppuu varmaan aamulla aika kesken :/ Mutta täytyy kokeilla!
Veijo

Ostin uuden numeronäyttöisen vaa'an, lähölukema onkin nyt muutaman kilon suurempi :( No ei se mitään, onpahan varaa pudottaa painoa enemmän :)
Veijo

Nyt on sen verran tarkka vaaka, että eilinen pitsa + viini näkyi heti aamupainossa piikkinä ylöspäin. Vaatii tiukkaa itsekurin kasvattamista tyytyä vain pariin slaissiin, no täytyyhän niitä nautintojankin välillä itselle suoda.
JuKe

Viesti Kirjoittaja JuKe »

Heh,
samoihin aikoihin alkoi oma painonpudotuskampanja.
Nyt on kahdessa ja puolessa viikossa pudonnut noin 7kg, ja vyötä saanut vetää kaksi napsua tiukemmalle. Seuraavaksi täytyy vyöhön asentaa uusia reikiä.

Dieettini on hiilareita välttelevä päivän sapuskat kutakuinkin näin:

Aamiainen:
Paketti pekonia, kolme paistettua kananmunaa ja lasillinen maitoa.

Lounas:
noin 400g jotain lihaa ja pussillinen pakastekasviksia. Mausteena majoneesi(ei mitään vähärasvaista sellaista), juomana vettä tai maitoa.

Päivällinen:
Samanlainen satsi kuin lounaaksi, taikka esmes jokin tonnikala-kananmuna-fetajuustosalaatti. Juomana sokeritonta mehua taikka maitoa.

Tuo aamiainen oli se mikä sai minut yrittämään tätä, ja hyvin tuntuu toimivan!

Jussi
vuohi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vuohi »

aika nopeasti näyttää tippuvan tolla vähä hiilihydraattisella kyllä paino :shock: ja ei näytä noi ateria kokonaisuudetkaan kovin huonoilta :lol:
täytyy kyllä koittaa tommosta jos joskus täytyy laihikselle ruveta.
pärrästä fotoja ----> http://www.motot.net/galleria/5065
Aki

Ei välttämättä terveellistä

Viesti Kirjoittaja Aki »

Kertovat viisaammat vain, että tuollaiset pikapudotukset eivät välttämättä ole mitään hirveän terveellisiä. N. kilo viikossa tahti on sellainen, että elimistö ei joudu mihinkään ihme venymisiin taipumaan.

Itse olen pudottanut juuri tuolla tahdilla ihan helposti ihan vain herkut jättämällä ja pienentämällä hieman ruoka-annoksia (+liikunnalla). Lisäksi olen pitänyt joka toisen viikon vähän runsaampaa ruokavaliota, periaatteella pidän painon siinä lukemassa - saa vähän henkisesti levätä. Minulle jotenkin tuollainen viikon kituutus on vielä inhimillisyyden rajoissa, mutta jos pitää yrittää pidempään niin sitten loppuu motivaatio.

Jokainen tietenkin vastaa itse omasta hyvinvoinnistaan, mutta kannattaa kuitenkin arvioida terveydelliset vaikutukset ennenkuin ryntää mihinkään ihmedieettien ihmeelliseen maailmaan...
Vastaa Viestiin