Sivu 1/1

Kahvanlämmittimien toimintaperiaate. Bmw r1200gs

Lähetetty: Ke Maalis 02, 2022 2:07 am
Kirjoittaja Gessundeerus
Potilas Bmwr1200gs 2004
Eli kun kahvakumin alle lähtee kaksi erillistä johtoa spiraalimaisesti kiertämään niin yhdistyykö johdot kahvan toisessa päässä?
Saatoin vähän katkoa niitä johtoja vahingossa :oops:

Re: Kahvanlämmittimien toimintaperiaate. Bmw r1200gs

Lähetetty: Ke Maalis 02, 2022 1:10 pm
Kirjoittaja viitsu
Lämmityselementtiin tulee + ja - johto. Nyt jos olet katkaissut elementissä kiertävän langoituksen jostain kohtaa niin kahvat ei lämpiä.

Re: Kahvanlämmittimien toimintaperiaate. Bmw r1200gs

Lähetetty: To Maalis 03, 2022 8:59 am
Kirjoittaja Viuh
Jos teet kanthal-lankaan jatkoksen niin puristusliitoksena, esimerkiksi abikosta pätkäistyllä pelkkällä puristettavalla osalla. Siihen ei tina tartu.