Siitä syystäkin mä joudun kanssa hommaamaan nastarenkaat, kun on niin halpaa ajella vuoden ympäri Pohjolan vakuutuksilla. No se vakuutussäästö ( vanhaan 8 kk vakuutukseen) on enemmän kuin nastarenkaiden hinta, joten kiitos Pohjola, kun ostat mulle nastarenkaat.
Kävin kysymässä if vakuutus yhtiöstä kun meillä on kaikki muut vakuutukset siellä niin niille on myös tulossa sama vakuutus luokka kuin mikä on pohjolassa. Saa sit nähdä kummassa on halvempi vakuutus säästöö se on pienikin säästö jopa eurossa on miljoonan alku
Viimeksi muokannut kurapyörä, Ma Marras 19, 2007 6:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aleksi kirjoitti:Kävin kysymässä if vakuutus yhtiöstä kun meillä on kaikki muut vakuutukset siellä niin niille on myös tulossa vuoden 2007 alussa sama vakuutus luokka kuin mikä on pohjolassa.
Vielä oli täysin auki kun eilen sinne jammun vakuutuksista soittelin, tarjosi perinteistä hintaan 68e/kk. Soitin sitten pohjolaan ja sieltä koko vuosi 280 eur, ja kun tolla varmaan tulee ajeltua talvellakin niin valinta ei ollut vaikea. Tosin jammun otteessa ei mainita tehoa ollenkaan, niin en tiedä millä perusteella ton hinnan laskivat.
iffi lähetti jäsenpostia jo kesällä, uudistus mp vakuutukseen tulee ensi vuotena, ja ei ole seisontaa+ teho/painosuhde. Saa nähdä miten tulee sitten vuosi hinta. Iffin nettilaskuri ei ole ollut pitkään aikaan toiminnassa.
Tapiolassa on myös mahdollisuus seisontaan, vaikka hinta on "uudistettu".
Joskus tulevaisuudessa seisontaan laitto menee maksulliseksi.
palaan tähän kun mulla on kaikki IF:ssä.
Soitin äsken ja kysyin uutta tarjousta koskien kahta perheen jo olemassa olevia 1340cc matala teho/korkea paino mopoa sekä tätä maastoajoneuvo vakuutusta, jonka ymmärsin "pakolliseksi" ns. enduroinnissa ja crossauksessa ilman kilpiäkin.
IF vastasi että huhtikuussa tulee uusia hintoja.
Maastoajoneuvo vakuutus Yamahalle sanoi että löytyy ja noin sata euroa.
Pyysin että laittaa tarjouksen kaikesta mahdollisimman pian, koska kiinnostaa siirtää kaikki Pohjola/OP konserniin...
Todellakin ihmetyttää että vakioasiakkaalle ei tulla edes esittään mitään uudistuksia, tässä tekee mieli kohta vaihtaa firmaa.
Miten tuo maastoajoneuvo vakuutus muilla, Pohjolahan sitä on jo myynyt ?
Ja onko teho/paino vakuutukset aina koko vuodeksi eli seisonta-aikaa ei enää saa ?
Joo näyttää kyllä siltä että noilla Fennian lupauksilla saa pyyhkiä tuota o-renkaan ympäristöä. Taas lupaillaan semmosta ja tämmöstä ja samaan hengenvetoon ei taas tiedetä aikatauluista muutakuin että tulee joskus jos tulee.
FinMoto kirjoitti:
Ja onko teho/paino vakuutukset aina koko vuodeksi eli seisonta-aikaa ei enää saa ?
No näinhän se on ainakin Pohjolassa.
Ei seisonta-aikaa, mutta vakuutusmaksut on kuitenkin halvemmat kuin ennen 7 kk vakuutuskaudella. Se sopii mulle, koska ajelen nyt talvellakin aina joskus.
Eiks se ole tärkeintä mitä vakuutus maksaa vuodessa. Ajaa sitten niin kauan kuin huvitttaa.